SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Die klinken wel fijn. FF uitvogelen of ze deze ook in 40 of minder DEN hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd wel lekker zitten en ook niet heel koud ofzo in de winter. Maar is ook wel per persoon anders denk ik maar krijg hier iig niet snel ladders enz in en bij je kruis zit het ook net wat mooier (met een stukje stof).
Je kan er natuurlijk altijd eerst even 1 halen om te proberen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die klinken wel fijn. FF uitvogelen of ze deze ook in 40 of minder DEN hebben.
Ik heb dus ook ooit ergens ‘panty leggings’ ergens gehaald die absoluut brilliant zijn. Maar ik heb dus werkelijk waar geen idee waar ik die dingen gehaald heb.
Joe kennelijk ook bij de hema dus gehaaldquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk altijd eerst even 1 halen om te proberen.Maar ik kocht ze vroeger daar ook altijd al. Klein tijdje overgestapt op goedkopere panty's maar dat was allemaal wegwerpspul (paar keer dragen en helemaal uit model enz).
HEMAquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe kennelijk ook bij de hema dus gehaaldVolgens mij zijn het namelijk deze:
https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000001131.html
Deze zijn ook brilliant. Ik krijg altijd ijskoude voeten in panty’s en hoera voor gewoon sokken in je laarzen
Ja, HEMA boxershorts zijn ook prima. Al lijkt het wel alsof die van de laatste jaren sneller kapot gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
HEMAvoor basicspul best een prima winkel.
Kom er eigenlijk vooral voor belegde broodjes, snert, nagellak en panty's.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, HEMA boxershorts zijn ook prima. Al lijkt het wel alsof die van de laatste jaren sneller kapot gaan.
Vind ik niet zo lekker zitten en op de een of andere vage manier blijven ze dan koud.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
Bij een gewone panty kan je ook wel sokken erbij doen he.![]()
Doe ik ook wel eens als het echt heel hard vriest buiten.
Haha kan het ergens wel begrijpen, doe het ook niet vaak hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik niet zo lekker zitten en op de een of andere vage manier blijven ze dan koud.
Gevoelige sneeuwvlok dit dat
Moet het altijd maar sexy zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Heeft HEMA een beetje sexy panty's dan?
Nee. Wij zien er graag een beetje refo uit met onze zwarte kousen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Heeft HEMA een beetje sexy panty's dan?
@Budapestenaarquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee. Wij zien er graag een beetje refo uit met onze zwarte kousen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:58 schreef Ygritte het volgende:
Goddomme de hele dag al bezig met iedereen van mij af slaan dit dat alles.
Laat mij!
Bij voorkeur ook gewoon eigenlijk liever nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Als ik ga werken ofzo hoef ik er niet sexy uit te zien.
Gaan ze bij ons daar niet waarderen iig en denk dat ik dan ook naar huis "mag" voor een andere outfit.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook gewoon eigenlijk liever niet
Geen knappe leuke lekker ruikende collega's?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook gewoon eigenlijk liever niet
WTF je mag niet eens naar huis als je ziek bent wat is dat voor klotebedrijfquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaan ze bij ons daar niet waarderen iig en denk dat ik dan ook naar huis "mag" voor een andere outfit.
Dat heb ik ook nooit gezegd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF je mag niet eens naar huis als je ziek bent wat is dat voor klotebedrijf
Ze hebben wel gevulde koeken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF je mag niet eens naar huis als je ziek bent wat is dat voor klotebedrijf
nou ja dat begint zo ook wel twijfelachtig te worden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben wel gevulde koeken.
Jezelf sexy op de werkvloer kleden heeft ook wel een soort van hopeloze triestigheid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen knappe leuke lekker ruikende collega's?
Welkom bij de overheidquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nou heb ik mijn commucatiestrategie vrijwel af. En nu ben ik weer met twee redactieformules bezig. Allemaal la-vulling.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:03 schreef Ygritte het volgende:
Jezelf sexy op de werkvloer kleden heeft ook wel een soort van hopeloze triestigheid.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
morgen middag code oranje vanwege gladheid
Vrijdag sneeuwstormquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja het jaarlijkse teametentje is ook morgenavond.quote:
Tja die ken ik ook, wij hebben zo'n Turkmeense rondlopen, 1.49 hoog, ballontieten met immer zichtbaar spleetje, strakke glimmende legging aan, lijkt wel of ze altijd voor vier man kauwgom in haar mond heeft, past totaal niet bij de hippe yuppensfeer die hier hangt maarrrrrr niets mis met een klein beetje van de slons af.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jezelf sexy op de werkvloer kleden heeft ook wel een soort van hopeloze triestigheid.
Helemaal als je daarmee probeert bepaalde mensen aan te trekken op de werkvloer.
Lamme arm van al die schrijverijen. En dan zullen de collega’s het waarschijnlijk nog niet gedetailleerd genoeg vindenquote:
Werken ze daar nog niet op computers?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lamme arm van al die schrijverijen. En dan zullen de collega’s het waarschijnlijk nog niet gedetailleerd genoeg vinden
Voor drie vlokken natte sneeuw?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat jullie het beter kunnen verzetten?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het jaarlijkse teametentje is ook morgenavond.
Dat doe je toch ook met je armen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werken ze daar nog niet op computers?
Code geel*quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor drie vlokken natte sneeuw?
Ik kleed mij dan ook nooooooit als een slonsquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja die ken ik ook, wij hebben zo'n Turkmeense rondlopen, 1.49 hoog, ballontieten met immer zichtbaar spleetje, strakke glimmende legging aan, lijkt wel of ze altijd voor vier man kauwgom in haar mond heeft, past totaal niet bij de hippe yuppensfeer die hier hangt maarrrrrr niets mis met een klein beetje van de slons af.
thuis jeans dragenquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kleed mij dan ook nooooooit als een slons. Ik heb al moeite met een joggingbroek als ik thuis ben en helemaal niets hoef
Jeans met een sweater vind ik al op het randje voor thuis
Maar van een beetje typen krijg je toch geen lamme armenquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook met je armen?
Oh nee dan gaat het vliegtuig niet of heb 5 uur vertragingquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
Morgen in de late middag/avond sneeuw en vrijdagochtend is het weer weg. Niet zo snel in paniek raken jongens want het is toch te warm om te blijven liggen.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lamme arm van al die schrijverijen. En dan zullen de collega’s het waarschijnlijk nog niet gedetailleerd genoeg vinden
Zal wel meevallen toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh nee dan gaat het vliegtuig niet of heb 5 uur vertraging
Zodra ik thuiskom, gaat de spijkerbroek uit en de joggingbroek aanquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kleed mij dan ook nooooooit als een slons. Ik heb al moeite met een joggingbroek als ik thuis ben en helemaal niets hoef
Jeans met een sweater vind ik al op het randje voor thuis
Isquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:06 schreef Ama het volgende:
Morgen code geel staat hier. Oranje was het eerst.
Nee, valt tegen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dus toch niet de hele dag koffie drinken?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is
[ afbeelding ]
al langs gekomen
rolluiken zijn fantastischquote:
Ik ben daar meestal te lui voor, dan moet ik eerst de trap opquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodra ik thuiskom, gaat de spijkerbroek uit en de joggingbroek aan
ik laat nog net niet een spoor achter vanaf de voordeur:quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik laat nog net niet een spoor achter vanaf de voordeur:
jas uit
schoenen uit sloffen aan
jeans uit, jogging aan
Ik kan dat dus nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
afhankelijk van de binnentemperatuur wordt er ook naar een t shirt of een hoodie gewisseld.quote:
Wist ik al overigens hoor.quote:
en voor de zomer: korte joggingbroekenquote:
Ik heb Lidl badslippers.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:19 schreef Ygritte het volgende:
Hebben hullies ook allemaal van die badslippers dan?
Badslippersquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:19 schreef Ygritte het volgende:
Loop wel graag op blote voeten maar dat lukt mij eigenlijk meestal pas vanaf mei of zoquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Badslippersin huis loop ik alleen op blote voeten of sokken
nee, badslippers heb ik alleen voor te douchen na het sportenquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:19 schreef Ygritte het volgende:
het is nooit te laat om aan je beste leef te beginnenquote:
Geen operatie please!quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sterkte, krijg je een lapje voor je oog na de operatie?
ken hetquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:20 schreef Karzai het volgende:
Ik ben een beetje winderig vandaag, lastig in de winkel. Blijf maar in beweging
Gewoon flufsokken voor thuisquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:19 schreef Ygritte het volgende:
Nou ja, heel effectief wordt er niet gewerkt. Het is vooral allemaal heel theoretisch en niet gericht op uitvoeren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wist ik al overigens hoor.Maar goed, het is een beeld dat we in stand moeten blijven houden he…..
Eigenlijk wil ik deze gewoon welquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:24 schreef Ama het volgende:
Maar die Lidl dingen lopen wel beter dan ik had verwacht.Had ze beetje voor de gein gekocht eigenlijk.
Matig, ik heb hier het AD, Het Parool en een stapel tijdschriften waar ik mij dagelijks doorheen moet worstelenquote:
Jij hebt de betere baanquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Matig, ik heb hier het AD, Het Parool en een stapel tijdschriften waar ik mij dagelijks doorheen moet worstelen
Ik gooi et neer terwijl ik voorbij renquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij elke tafel waar je de bloemkoolschotel serveert even flink ontluchten?
Ah ja, beetje jammer wel dat.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, heel effectief wordt er niet gewerkt. Het is vooral allemaal heel theoretisch en niet gericht op uitvoeren.
Gewoon een soort bezigheidstherapie om de uurtjes vol te makenquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, heel effectief wordt er niet gewerkt. Het is vooral allemaal heel theoretisch en niet gericht op uitvoeren.
Alleen ‘wife’ matcht niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Is dit het datingprofiel van US?
[ afbeelding ]
van ons belastinggeldquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een soort bezigheidstherapie om de uurtjes vol te maken
Mja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een soort bezigheidstherapie om de uurtjes vol te maken
Late dienst?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Denk vandaag ook al lopen naar werk. vanaaf te koud op de scooter denk k
ja dat wil ook allemaal welquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:36 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een baan waar ik de helft van de dag een beetje dromerig uit het raam naar de vogeltjes kan kijken. Iemand nog tips?
Graag wel op zijn minst flink boven modaal, part-time zodat ik meer vrije tijd heb en niet te vroeg beginnen.![]()
Oh en het lichaam verkopen is een no-go
Staat er nu ook eentje op Disney.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef Ama het volgende:
Ik zie weer nieuwe true crime shit in binnenkort nieuw bij Netniks.
Welke?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er nu ook eentje op Disney.
City of Angels, City of Death. En ik zag ook iets over Atlas of Cursed Places langskomen.quote:
Zal even kijken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
City of Angels, City of Death. En ik zag ook iets over Atlas of Cursed Places langskomen.
Millennial.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
Jeetje zes afleveringen. Moet het wel interessant zijn als ik dat ga kijken haha.
Ja dat heb ik nu ook met The Good Doctor maar is wel beetje lang soms pff haha.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Weet je nog, series vroeger, 22 afleveringen van 45 minuten per seizoen.
Ik heb nog wel een vacature waarbij dat in principe zou kunnen, als je de andere helft van je tijd netjes je werk doet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:36 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een baan waar ik de helft van de dag een beetje dromerig uit het raam naar de vogeltjes kan kijken. Iemand nog tips?
Graag wel op zijn minst flink boven modaal, part-time zodat ik meer vrije tijd heb en niet te vroeg beginnen.![]()
Oh en het lichaam verkopen is een no-go
ja dat heb ik ook soms maar dan zit er misschien nog pauze tussen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:11 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder wel die avondbezorgingen van de postnl. Wordt bezorgd tussen 18.00 en 19.00 en er zijn nu 'nog 3 adressen te gaan' met dat pakketbusje op de kaart in Rotterdam
Drie uur pauze. Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook soms maar dan zit er misschien nog pauze tussen?
euro's euro's en nog eens euro'squote:
Zo lang reizen is dat toch niet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen en overmorgen allebei in Zwolly. Hotelletje zoeken?
Zit een beetje te kijken met loopafstanden en de gladheidquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lang reizen is dat toch niet?
Okee, op die manier.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit een beetje te kijken met loopafstanden en de gladheid
quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dit wordt een bloedbad vrijdag. Maar goed.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
de Volkskrant heeft et al over 5 tot 30 cm sneeuwquote:
Die 30cm zijn vaak overdreven hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de Volkskrant heeft et al over 5 tot 30 cm sneeuw![]()
We zullen het wel zien.
1 Aprilquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de Volkskrant heeft et al over 5 tot 30 cm sneeuw![]()
We zullen het wel zien.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die 30cm zijn vaak overdreven hoor.
Maar gelijk de rest van dat snollenvoer opmaken, dan zijn we er maar van af.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
die italiaanse mozzarella tomaatbites zijn ook matig.
Snollenvoer?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar gelijk de rest van dat snollenvoer opmaken, dan zijn we er maar van af.
Spreek voor jezelf aub.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die 30cm zijn vaak overdreven hoor.
Ik wilde posten Bitterballen, maar daar had ik niet ver naast mee gezeten..quote:
@bitterbalquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wilde posten Bitterballen, maar daar had ik niet ver naast mee gezeten..
Ik twijfel nog hoor. Misschien is het gewoon een act hier op FOK!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee onze bitterbal is geen snol hoor, verre van dat![]()
Brr. Ik had ook niet gegokt daarop.quote:
Moet je nou naar Zwolle of naar Marioepol?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja moet ook gebeurenquote:
Momentje, even in m'n agenda kijken. Marioepol denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je nou naar Zwolle of naar Marioepol?
Ja ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Lach me kapot als het hier gewoon droog blijft.
Het Best Western schijnt nog een dak te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, even in m'n agenda kijken. Marioepol denk ik.
is dit echt? of een 1 april grap?quote:
Haar hete binnenkantje tegen het plafond en in de gordijnen denk je?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel nog hoor. Misschien is het gewoon een act hier op FOK!
Schop tegen haar tiet aan dan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega zegt dat ze het zoooooooo leuk vindt dat wij samen de website van onze organisatie beheren. Maar dat vindt ze helemaal niet want ze probeert krampachtig alles bij zichzelf te houden.
Heeft Baudet al geroepen dat global warming een hoax is?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Lach me kapot als het hier gewoon droog blijft.
Een pizza met bitterballenquote:
Paar drankjes erin en ze staat op de bar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar hete binnenkantje tegen het plafond en in de gordijnen denk je?
Nee, dat heeft wat tijd nodig. Zij moet in gaan zien dat ze dit veel beter aan mij kan overlaten. Komt nog welquote:
In gouden bikiniquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar drankjes erin en ze staat op de bar.
Het is iemand die niet veel kan dus, hups eruit werken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heeft wat tijd nodig. Zij moet in gaan zien dat ze dit veel beter aan mij kan overlaten. Komt nog wel
Ver over de uiterste houdbaarheidsdatumquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze wil gewoon in Buda’s bospod slapen voor een nachtje.
of eerst even wat eiwitten in lossen, indien van toepassing.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is iemand die niet veel kan dus, hups eruit werken.
Hoe oud schat je? Dan weten we dat we de maximum leeftijd aan moeten passen. Heb je ook maximum aan kilo’s?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ver over de uiterste houdbaarheidsdatum
Moet ik een oogje in het zeil houden?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:22 schreef LTVDK het volgende:
De pakketbezorgert is inmiddels in Dordt, hopen dat die een beetje op tijd is zodat ik zo aan de wandel kan
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ver over de uiterste houdbaarheidsdatum
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of eerst even wat eiwitten in lossen, indien van toepassing.
Ik denk dat ze richting de 60 looptquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe oud schat je? Dan weten we dat we de maximum leeftijd aan moeten passen. Heb je ook maximum aan kilo’s?
Onder de 50 onder de 100 dan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze richting de 60 loopt![]()
Mja, gewicht op zich zegt niet zo veel.
Even een schop onder zijn kont gevenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik een oogje in het zeil houden?
Misschien een maximum aan de bmi stellen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onder de 50 onder de 100 dan.
Maar als ze joekels van tetten of goedgevulde heupen heeft dan klopt heel dat bmi al niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een maximum aan de bmi stellen?
49 en 99 is ook best horror.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onder de 50 onder de 100 dan.
Kan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een maximum aan de bmi stellen?
Joekels van tetten hoeft niet hoor. Ik zoek een leuke partner, geen springkussen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze joekels van tetten of goedgevulde heupen heeft dan klopt heel dat bmi al niet meer
Why not bothquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joekels van tetten hoeft niet hoor. Ik zoek een leuke partner, geen springkussen.
Zo'n kasteel.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joekels van tetten hoeft niet hoor. Ik zoek een leuke partner, geen springkussen.
Zeg ook niet dat dat een vereiste is, maar stel dat je ideale partner dat heeft dan zou het jammer zijn om d'r dan af te keuren op bmiquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan keur ik haar af op springkastelen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat dat een vereiste is, maar stel dat je ideale partner dat heeft dan zou het jammer zijn om d'r dan af te keuren op bmi
Precies. Beetje openstaan voor liefde.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat dat een vereiste is, maar stel dat je ideale partner dat heeft dan zou het jammer zijn om d'r dan af te keuren op bmi
Jij hebt niet zo veel te kiezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan keur ik haar af op springkastelen.
Ik ken best veel leuke knappe vrouwen hoor, vind die meestal wat leuker en lekkerder in de vel zitten dan de gnorken en de pieremegoggels.quote:
Dat zijn vunzige deernes zodra die knot los gaatquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga alle dominees aanschrijven of ze nog leuke dochters hebben.
Leuk en knap staat toch niet gelijk aan grote borsten?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken best veel leuke knappe vrouwen hoor, vind die meestal wat leuker en lekkerder in de vel zitten dan de gnorken en de pieremegoggels.
Alsof ik een script van de Freggles zit te lezen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken best veel leuke knappe vrouwen hoor, vind die meestal wat leuker en lekkerder in de vel zitten dan de gnorken en de pieremegoggels.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ik een script van de Freggles zit te lezen.
Macaroni.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:37 schreef Haags het volgende:
Ik heb geen inspiratie momenteel voor avondeten. Help mij eens op weg bitte!
Nee @:dud0r geen tips van jou!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga alle dominees aanschrijven of ze nog leuke dochters hebben.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk en knap staat toch niet gelijk aan grote borsten?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Grote storthopen vergat hij nog.
Zeker niet, ken prachtige stralende leuke verslavende vrouwen met piepkleine borsten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk en knap staat toch niet gelijk aan grote borsten?
Babi pangangquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:37 schreef Haags het volgende:
quote:It took less than six hours for drug-developing AI to invent 40,000 potentially lethal molecules. Researchers put AI normally used to search for helpful drugs into a kind of “bad actor” mode to show how easily it could be abused at a biological arms control conference.
All the researchers had to do was tweak their methodology to seek out, rather than weed out toxicity. The AI came up with tens of thousands of new substances, some of which are similar to VX, the most potent nerve agent ever developed. Shaken, they published their findings this month in the journal Nature Machine Intelligence.
https://www.theverge.com/(...)generative-models-vx
Pizza met babi pangang, zou dat lekker zijn? De saus daarvan is tenslotte ook tomatensausquote:
Patatje babi pangang viel tegen schijnbaar dus ik betwijfel het een beetje.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pizza met babi pangang, zou dat lekker zijn? De saus daarvan is tenslotte ook tomatensaus
maar dat is al 30 jaar oud of zoquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:42 schreef LTVDK het volgende:
VX, the most potent nerve agent ever developed
Oh, dat was eigenlijk best een kutopmerking. Sorryquote:
Maar als je het een bij de chinees halt en de friet zelf maakt ofzo is het heel anders. De babi pangang viel enorm tegen bij die combi die ik had.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Patatje babi pangang viel tegen schijnbaar dus ik betwijfel het een beetje.
Hmm maar weet niet of ik zin heb om het zelf te maken haha.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je het een bij de chinees halt en de friet zelf maakt ofzo is het heel anders. De babi pangang viel enorm tegen bij die combi die ik had.
Gewoon in de oven.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm maar weet niet of ik zin heb om het zelf te maken haha.
Ja maar als een AI zonder kennis daarvan het in een paar uurtjes bij elkaar verzint is toch wel zorgwekkendquote:
Pizza döner is wel lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Patatje babi pangang viel tegen schijnbaar dus ik betwijfel het een beetje.
Eentje die ik heel gemakkelijk kan counteren, maar dat zal ik niet doen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat was eigenlijk best een kutopmerking. Sorry
Hadden ze er gewoon van die kant en klare magnetron babi pangang overheen gemikt?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je het een bij de chinees halt en de friet zelf maakt ofzo is het heel anders. De babi pangang viel enorm tegen bij die combi die ik had.
Denk het. Al waren de pepertjes (...) wel vers.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze er gewoon van die kant en klare magnetron babi pangang overheen gemikt?
Zo klinkt het ineens wel vies ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze er gewoon van die kant en klare magnetron babi pangang overheen gemikt?
Ik ook niet, het is wel pizzadag ...quote:
Shoarmapannenkoek.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef Ama het volgende:
Pizza met shoarma is ook goed te doen en een lading knoflooksaus.
Ze zouden ze met wat minder vakjes moeten maken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt chillsausjes enz apart op je bord.
Heb hier meestal met kipblokjes, die is ook erg smakelijk, en dan lekker de korst in de verse knoflooksaus dippenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef Ama het volgende:
Pizza met shoarma is ook goed te doen en een lading knoflooksaus.
Eensquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zouden ze met wat minder vakjes moeten maken.
Wij hadden ook vierkante.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hadden mijn ouders ook![]()
Alleen dan vierkant.
Ja dat wel natuurlijk. Maar ik bedoel meer, dat er in al die tijd niet nog smerigere troep bedacht is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar als een AI zonder kennis daarvan het in een paar uurtjes bij elkaar verzint is toch wel zorgwekkend
Patat met kroket en kaassouffléquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:37 schreef Haags het volgende:
Viesdik.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:54 schreef dud0r het volgende:
Ik heb nog steeds Chinees over![]()
Na vanavond niet meer![]()
En donuts met chocolade erop gehaald
Had als lunch McDonald'squote:
Die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:55 schreef Ama het volgende:
Zag bij de Lidl ook 12 donuts voor 3 euro ofzo? Maar dacht nee doe maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |