Mijn vriendin en ik willen graag eens een trio uitproberen. Een keer met een meisje erbij en een keer met een jongen. Dat laatste is echter makkelijker dan het eerste.
Heeft iemand hier ervaring en/ of tips voor de eerste keer? We zijn benieuwd hoe jullie een trio partner hebben gevonden en wat jullie ervan vonden!
XX
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 11:21 schreef David Letterman het volgende:
advertenties op Internet of bladen??
quote:specifiek zou ik je niet kunnen geven, ben niet op zoek naar een triootje voor mij en mijn vriendin....
Op dinsdag 4 februari 2003 11:22 schreef sebastiaan24 het volgende:[..]
Specifieke suggesties qua internet misschien?
maar probeer sites van parenclubs bijvoorbeeld....of zoek gewoon specifiek op trio, misschien websites van bladen die veel van die advertenties hebben....
succes iig!!!
je kan beter gaan stappen en daar een chickie vragen gaat veel sneller
Als het gelukt is wel even laten weten..
Laterz en success
quote:We hebben al wel gezocht op die manier maar het blijkt toch moeilijk om een meisje te vinden..in ieder geval toch bedankt!
Op dinsdag 4 februari 2003 11:26 schreef David Letterman het volgende:[..]
specifiek zou ik je niet kunnen geven, ben niet op zoek naar een triootje voor mij en mijn vriendin....
maar probeer sites van parenclubs bijvoorbeeld....of zoek gewoon specifiek op trio, misschien websites van bladen die veel van die advertenties hebben....
succes iig!!!
Gewoon tijdens uitgaan lijkt me beste....
Enne, zijn jullie op die leeftijd al uitgekeken op elkaar????
quote:[completely_offtopic]
Op dinsdag 4 februari 2003 11:32 schreef Thewiseman het volgende:
Hehehe Good luck mate, Is moeilijk man om het zo te doen. en half is gewoon fake of chickend out!.je kan beter gaan stappen en daar een chickie vragen gaat veel sneller
Als het gelukt is wel even laten weten..
Laterz en success
quote:Klopt, maar je leert zo wel wat mensen kennen. Dikke kans dat je wel iemand vindt daar!
Op dinsdag 4 februari 2003 11:24 schreef sebastiaan24 het volgende:
Is een parenclub niet meer als je echt op zoek bent naar een ander koppel? Wij zaten meer te denken aan een trio in de huidelijke sfeer of de eerste keer in een hotel of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 04-02-2003 11:42]
quote:Dat vind een vrij kortzichtige instelling. Ik kan me voorstellen dat mensen zoiets doen uit pure nieuwsgierigheid of om hun sexleven te verrijken!
Op dinsdag 4 februari 2003 11:38 schreef Plonz het volgende:
Enne, zijn jullie op die leeftijd al uitgekeken op elkaar????
quote:Nog lang niet uitgekeken op elkaar maar we willen wel onze seksuele grenzen verleggen op dit vlak.
Op dinsdag 4 februari 2003 11:38 schreef Plonz het volgende:
Waarom zou een meisje mee willen doen? Kortom: profileer jezelf, anders schiet het niet op.Enne, zijn jullie op die leeftijd al uitgekeken op elkaar????
quote:Das waar, maar ons lijkt een parenclub toch een grotere stap dan om bijvoorbeeld via het I-net iemand te ontmoeten. Bovendien denk ik dat je in een parenclub toch minder dames alleen aantreft. Maar zoals gezegd, we zijn er nog niet eerder geweest dus het kan best anders zijn. Iemand hiermee wel ervaring?
Op dinsdag 4 februari 2003 11:42 schreef sop het volgende:[..]
Klopt, maar je leert zo wel wat mensen kennen. Dikke kans dat je wel iemand vindt daar!
I Love BrezahH Chicks!
quote:serieuze reacties graag...
Op dinsdag 4 februari 2003 11:50 schreef rishi120 het volgende:
zoek een BrezahH chick; voer haar BrezaaH 's en neem haar mee naar huis; de rest van de avond fun!I Love BrezahH Chicks!
(ohja, cu2 (night/day) enzo hoef je niet te proberen, die zijn al volledig in handen van misbruikers)
[Dit bericht is gewijzigd door H3NK op 04-02-2003 12:12]
quote:1: Dan zou je moeten weten hoe de search werkt
Op dinsdag 4 februari 2003 11:18 schreef sebastiaan24 het volgende:
We kijken hier al wat langer rond
Waarom niet samen met partner op Internet (als je het via die manier wilt proberen) op zoek gaan?
Het is toch niet zo moeilijk om zelf dit soort zaken op Ineternet te vinden?
quote:Ben gewoon me zelf,
Op dinsdag 4 februari 2003 11:39 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
[completely_offtopic]
Jij bent een verrassende combinatie tussen een wannabe Popie Jopie en een mannelijk blondje...
[/completely_offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |