SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:59 schreef Ama het volgende:
Wat bestaan er toch ook kinderachtige mensen he.
bordje ophangen:verboden voor kinderen, jong of oudquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
Oh nee ik ben de lul vandaag, mag eerst de speelgoedafdeling opruimen.
Die kinderen maken er altijd een puinhoop van
Ook een bullshitbaan dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik vergader 8 uur per dag, mijn brein is mijn wapen en mijn tong mijn gereedschap.
Morgen verkouden dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
Oh nee ik ben de lul vandaag, mag eerst de speelgoedafdeling opruimen.
Die kinderen maken er altijd een puinhoop van
Ja man, beetje slap ouwehoeren over paaseitjes, cupmaten, het weer, ontlasting, snacks, gerst, de geschiedenis van het Habsburgse rijk, paling, de Holodomor, ledlampjes en de mooiste Belgische levensliederen.quote:
Nou verwar je je baan met FOK!quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, beetje slap ouwehoeren over paaseitjes, cupmaten, het weer, ontlasting, snacks, gerst, de geschiedenis van het Habsburgse rijk, paling, de Holodomor, ledlampjes en de mooiste Belgische levensliederen.
of nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou verwar je je baan met FOK!
Ik heb nog nooit een restaurant gezien met een kinderhoek.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo is onze kinderhoek op werk ook
Het is ook irritantquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een restaurant gezien met een kinderhoek.
De rillingen lopen me koud over de rug ook ineens
Pannenkoekenrestaurantquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een restaurant gezien met een kinderhoek.
De rillingen lopen me koud over de rug ook ineens
Lijkt een beetje op mijn kasten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zo ziet de action er ook vaak uit
is ook zonde van de LP'squote:Op woensdag 30 maart 2022 09:17 schreef Ama het volgende:
Leuk komende tijd nog geen platen tegen het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |