SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:59 schreef Ama het volgende:
Wat bestaan er toch ook kinderachtige mensen he.
bordje ophangen:verboden voor kinderen, jong of oudquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
Oh nee ik ben de lul vandaag, mag eerst de speelgoedafdeling opruimen.
Die kinderen maken er altijd een puinhoop van
Ook een bullshitbaan dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik vergader 8 uur per dag, mijn brein is mijn wapen en mijn tong mijn gereedschap.
Morgen verkouden dusquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
Oh nee ik ben de lul vandaag, mag eerst de speelgoedafdeling opruimen.
Die kinderen maken er altijd een puinhoop van
Ja man, beetje slap ouwehoeren over paaseitjes, cupmaten, het weer, ontlasting, snacks, gerst, de geschiedenis van het Habsburgse rijk, paling, de Holodomor, ledlampjes en de mooiste Belgische levensliederen.quote:
Nou verwar je je baan met FOK!quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, beetje slap ouwehoeren over paaseitjes, cupmaten, het weer, ontlasting, snacks, gerst, de geschiedenis van het Habsburgse rijk, paling, de Holodomor, ledlampjes en de mooiste Belgische levensliederen.
of nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou verwar je je baan met FOK!
Ik heb nog nooit een restaurant gezien met een kinderhoek.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo is onze kinderhoek op werk ook
Het is ook irritantquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een restaurant gezien met een kinderhoek.
De rillingen lopen me koud over de rug ook ineens
Pannenkoekenrestaurantquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een restaurant gezien met een kinderhoek.
De rillingen lopen me koud over de rug ook ineens
Lijkt een beetje op mijn kasten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zo ziet de action er ook vaak uit
is ook zonde van de LP'squote:Op woensdag 30 maart 2022 09:17 schreef Ama het volgende:
Leuk komende tijd nog geen platen tegen het huis.
kan je hem voor 'andere' activiteiten gebruikenquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
heb in mijn favo jeans een gat tussen de benen
is een levi's jeans, nog geen jaar oud
Waarom moest ik hier ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je hem voor 'andere' activiteiten gebruiken
Je broek wil je wat vertellen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Mja, mijn Wranglers zijn ook niet meer de kwaliteit die ik gewend wasquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Een interactieve workshop heet dat, Fles. Ies noettieg.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god het is zo'n "sessie". Nou is iedereen voor zichzelf een half uurtje dingen in een excel aan het zetten. WAAROM BESTA IK sowieso?
Zit je op school?quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god het is zo'n "sessie". Nou is iedereen voor zichzelf een half uurtje dingen in een excel aan het zetten. WAAROM BESTA IK sowieso?
Bijna vakantie karzaiquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:53 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig 3 mensen voor de kassa, dus we kunnen afwisselen
Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)ed_video_watch_again
oh jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na Thailand, bal. Focus op het strand.
Hoi Marco Bquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
In de dierentuin ook van de week, man man man die kinderen. Je kunt nergens staan kijken of ze frotten zich gewoon voor je. Heb je ineens zo'n kind tussen je benen staan.
als ik een staart had zou die ook kwispelen jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd mooi, zo’n post in combinatie met die kwispelende UI
Herkenbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik een staart had zou die ook kwispelen ja
Klinkt als een intelligent iemand die goed in staat is om op eigen benen te staan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
Een vriendin ja ik ga die 800 euro niet apart zetten. Fiks wel een regeling einde van het jaar.
Doe je normaal nu?quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Woensdagavond en woensdagnacht kan er al wat natte sneeuw vallen, verwacht Mizee. Er komt hele koude lucht aan. 'Dat in combinatie met een koude noordoostenwind: dan heb je compleet winters weer.'
IJzig koud
Donderdag wordt het maximaal 4, 5 graden. 'Met een krachtige noordoostenwind wordt het gewoon ijzig koud. Donderdagavond en donderdagnacht gaat het mogelijk veel harder sneeuwen. Dat is nog even afwachten, maar die sneeuw zal zeker blijven liggen.'
En dat betekent dat het landschap vrijdagochtend weleens helemaal wit zou kunnen zijn, zegt Mizee. Erg lang duurt deze witte lente niet, verwacht Mizee. 'Het is tijdelijk. Zaterdag en zondag wordt het weer droger en komt de zon terug. Dan vriest het 's nachts licht en wordt het overdag een graad of 8.'
https://www.omroepwest.nl(...)AMdl51CpHGOgP90QXQZQ
Echt he.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een intelligent iemand die goed in staat is om op eigen benen te staan.
ja behalve dat ik morgen en vrijdag naar kantoor moet door de ochtendspits.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend het is toch te warm om te blijven liggen.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja behalve dat ik morgen en vrijdag naar kantoor moet door de ochtendspits.
Is ook wettelijk verplichtquote:Op woensdag 30 maart 2022 10:57 schreef Ama het volgende:
Dit jaar neem ik maar wel een of twee weken vakantie.
Vorig jaar zei niemand dat hoor. Nu ook niet maar ik kom er zelf mee.quote:
terug staren Gerquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n kilozak pindarotsjes gekocht voor m'n vader en die ligt dus al sinds zaterdag naar me te staren.
Hoe houd je volquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n kilozak pindarotsjes gekocht voor m'n vader en die ligt dus al sinds zaterdag naar me te staren.
Verloren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijken wie het eerst knippert.
Wandelen nog maar even uitstellen denk ik?quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja behalve dat ik morgen en vrijdag naar kantoor moet door de ochtendspits.
Ja zo is er geen gein aanquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wandelen nog maar even uitstellen denk ik?
oh welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn zwembroek vandaag komt, maar dat zal wel niet. Morgen ben ik naar kantoor
https://www.zalando.nl/la(...)d-l5d42e000-q11.htmlquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh welke heb je gekocht?
en misschien past het in je brievenbus?
zo zo neon kleurtjesquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/la(...)d-l5d42e000-q11.html
Dat zou kunnen
quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:57 schreef Ama het volgende:
Dit jaar neem ik maar wel een of twee weken vakantie.
Heb ik ook. Een reis boeken zit er waarschijnlijk toch niet inquote:
waarom niet ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ook. Een reis boeken zit er waarschijnlijk toch niet in
Ja dat welquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Maar jeneemt wel wat dagen vrij toch?
Oke sorryquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:44 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
De hele ochtend al telefoontjes uit Duitsland, stop ermee!
Ah hello die hüpsches Bitternebal from Hollandquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gutentag Frau Flory. Ich bin Bitterbal
Stajnkaulendoitsj iest aug koetquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah hello die hüpsches Bitternebal from Holland![]()
Was gibt es zum essen Heute?
Wat moeten ze? Of zijn het Windows helpdesk telefoontjes?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:44 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
De hele ochtend al telefoontjes uit Duitsland, stop ermee!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah hello die hüpsches Bitternebal from Holland![]()
Was gibt es zum essen Heute?
jaaaaa ganskroket @EttovanBelgiequote:Op woensdag 30 maart 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das weisse ich noch nicht jetzt aber ich hoffe snacks. gans vieller snacks
lijkt me kut. Ja je kunt gaan stofzuigen of zo.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
als je om 1700 begint ben je de hele dag eigenlijk aan het wachten
Haha, dat ken ik. Ben je de hele dag vrij, behalve een afspraak om 16.00 uur of zo. Dat voelt niet vrij.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
nee joh, rest van de dag feestenquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Geen idee ik heb het regelmatig, dan weer uit de UK, nu de hele tijd Dld.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat moeten ze? Of zijn het Windows helpdesk telefoontjes?
Ja ook natuurlijk de motivatie van een krop sla om iets nuttigs te doen :pquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me kut. Ja je kunt gaan stofzuigen of zo.
Ja denk het wel. Maar er deugt wel meer niet aan hoor, al ben ik geen duitslandicusquote:
Vrij zeker van die oplichtingstelefoontjes.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee ik heb het regelmatig, dan weer uit de UK, nu de hele tijd Dld.
Ik neem nooit op
das macht mir kein flaus ausquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Maar er deugt wel meer niet aan hoor, al ben ik geen duitslandicus
ja weet ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Vrij zeker van die oplichtingstelefoontjes.Ik had laatst ook een telefoontje uit Duitsland trouwens. Ook niet opgenomen.
Ze bellen ook telkens twee keer snel na elkaar met hetzelfde nummer.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Vrij zeker van die oplichtingstelefoontjes.Ik had laatst ook een telefoontje uit Duitsland trouwens. Ook niet opgenomen.
Ja, dat is gewoon een soort belcomputer. Als je opneemt, word je doorverbonden met Paul uit India.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze bellen ook telkens twee keer snel na elkaar met hetzelfde nummer.
Ik blokkeer het zo snel mogelijk, maar dan belt die computer (? toch?) weer 2 x met een ander nummer
met wie vlieg je?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:03 schreef Karzai het volgende:
Niet duidelijk welke mondmaskers je nou op moet in het vliegtuig, ik heb maar een doosje chirurgische en ffp2 gekocht voor de zekerheid
FFP2 is het best, maar ik heb geen idee wat je op moet in een vliegtuig.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:03 schreef Karzai het volgende:
Niet duidelijk welke mondmaskers je nou op moet in het vliegtuig, ik heb maar een doosje chirurgische en ffp2 gekocht voor de zekerheid
Verschilt per maatschappij. Ik kon het niet vinden op de site van iberia, de rijksoverheid en de anwbquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
FFP2 is het best, maar ik heb geen idee wat je op moet in een vliegtuig.
Gelijk 10 gekocht?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:09 schreef Ama het volgende:
Ik moest nog nieuwe panty's van de HEMA. Zie ik ze ineens bij de Jumbo voor een euro.
Vast hier soms ook wel ja, maar die staat op stil, zie ik alleen aan de gemiste nummers.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een soort belcomputer. Als je opneemt, word je doorverbonden met Paul uit India.Ik heb het eigenlijk bijna alleen op m'n vaste telefoon trouwens.
Overeenkomstig de geldige normen is het op de luchthaven bij het instappen of tijdens de vlucht verplicht voor passagiers vanaf zes jaar gebruik te maken van chirurgische of gezichtsmaskers zonder uitademventiel die neus en mond beschermen. Indien je er geen draagt, zijn wij genoodzaakt je het instappen te weigeren.quote:
Ladderpanty's!quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:09 schreef Ama het volgende:
Ik moest nog nieuwe panty's van de HEMA. Zie ik ze ineens bij de Jumbo voor een euro.
Panty's zijn voor lelijke 55+ vrouwen met spataderen en een sinaasappelhuid die toch als een kittig ding van 20 met een kort rokje rond willen lopen. @UitStraling weet meer te vertellen over de hierbij behorende haardracht.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:09 schreef Ama het volgende:
Ze hadden er nog drie in mijn maat dus die heb ik meegenomenquote:
Lekker met t treintje gaan jatogggggquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overeenkomstig de geldige normen is het op de luchthaven bij het instappen of tijdens de vlucht verplicht voor passagiers vanaf zes jaar gebruik te maken van chirurgische of gezichtsmaskers zonder uitademventiel die neus en mond beschermen. Indien je er geen draagt, zijn wij genoodzaakt je het instappen te weigeren.
Passagiers die bij uitzondering en om medische redenen het verplichte masker niet kunnen gebruiken, dienen contact op te nemen, met de medische dienst van Iberia. Het is vereist om te kunnen reizen de volgende zaken bij een Iberia-balie op de luchthaven te kunnen overleggen. De medische toestemming van Iberia en het negatieve certificaat van een PCR-test die binnen 48 uur vóór vertrek van de vlucht is uitgevoerd, naast de gezondheidstesten en documenten die vereist zijn door de lokale autoriteiten van bestemming.
dus zelfs zon katoenen is goed denk ik
jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zwart met rood. Dat is toch wel leuk?
Ja, het is echt irritant. Ik neem internationale nummers niet op meestal, maar ga daarna nadenken of het toch niet een legitiem telefoontje zou kunnen zijn. Ik woon in de grensregio, dus een telefoontje van iemand die aan m'n huis komt werken bijvoorbeeld, kan best uit Duitsland komen. Maar ja, als ik zo'n telefoontje niet verwacht, is die kans ook weer niet zo groot. ARGH!quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Vast hier soms ook wel ja, maar die staat op stil, zie ik alleen aan de gemiste nummers.
Gebruiken we zelf alleen om gratis naar het buitenland te bellen.
Hoe dan ook het is lastig
Er zit ergens een US in je!quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Panty's zijn voor lelijke 55+ vrouwen met spataderen en een sinaasappelhuid die toch als een kittig ding van 20 met een kort rokje rond willen lopen. @:Uitstraling weet meer te vertellen over de hierbij behorende haardracht.
Precies dat jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is echt irritant. Ik neem internationale nummers niet op meestal, maar ga daarna nadenken of het toch niet een legitiem telefoontje zou kunnen zijn. Ik woon in de grensregio, dus een telefoontje van iemand die aan m'n huis komt werken bijvoorbeeld, kan best uit Duitsland komen. Maar ja, als ik zo'n telefoontje niet verwacht, is die kans ook weer niet zo groot. ARGH!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnen vrouwen ook vaak te hebben.
En dan te bedenken dat het alleen maar window dressing is. Er wordt geen enkel reëel probleem mee opgelost.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
Ook nog een qr code nodig van de gezondheidsverklaring.
Ben blij als ik er ben
Deze nog even quoten voor @UitStralingquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, sterktequote:Op woensdag 30 maart 2022 12:23 schreef Flory het volgende:
Zo maar eens richting centrum naar de opticien, nieuwe lenzen proberen met netvlies wat loslaat is ook geen succes
Ik denk het niet. US is veel te druk met het redden van het land en met bullshitten op FOK!quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh ik snap hem nu pasquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
heb je nieuw netvlies nodig?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:23 schreef Flory het volgende:
Zo maar eens richting centrum naar de opticien, nieuwe lenzen proberen met netvlies wat loslaat is ook geen succes
Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
als ik slim ben ga ik zo boodschappen doen voor zaterdag
Ja, maar waarschijnlijk blijft het bij die constateringquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Maar je blijft thuis?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
nu moet ik wel om je ongelijk te bewijzenquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk blijft het bij die constatering
Doe maar evenquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu moet ik wel om je ongelijk te bewijzen
Ben er een beetje aan gewendquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben er een beetje aan gewend![]()
Is al best een hele tijd nu, dokter zei dat het nog wel zou verbeteren, maar heb nog steeds zo'n 'gordijntje' voor mijn oog wapperen
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Is al best een hele tijd nu, dokter zei dat het nog wel zou verbeteren, maar heb nog steeds zo'n 'gordijntje' voor mijn oog wapperen
oeh graag jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Zodra dat aan de orde is reserveer ik de oude voor je
Nou, ik heb nu geen wapperend gordijntje en dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik die nog verkopen aan buda
In een hoekje in elkaar kruipen en hysterisch huilen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Hoe gaan jullie om met kinderachtig gedrag?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
In een hoekje in elkaar kruipen en hysterisch huilen.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik die nog verkopen aan buda
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu geen wapperend gordijntje en dat wil ik graag zo houden
Een soort IQ-test?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
ja of ik ga voor werk maar dan moet ik het in de grote koeling leggen en weet ik vrijwel zeker dat ik het vergeetquote:
”wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft”quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Oh ik voel me dit keer niet aangesproken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
”wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft”
Briljant! En dan gaat-ie af als je net soep aan het serveren bent.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ik ga voor werk maar dan moet ik het in de grote koeling leggen en weet ik vrijwel zeker dat ik het vergeet
aaaah of ik zet een wekker op mijn telefoon![]()
![]()
![]()
Je kunt het ook laten bezorgenquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ik ga voor werk maar dan moet ik het in de grote koeling leggen en weet ik vrijwel zeker dat ik het vergeet
aaaah of ik zet een wekker op mijn telefoon![]()
![]()
![]()
En door de schrik gooi meer tomatensoep over de gasten heen als normaalquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Briljant! En dan gaat-ie af als je net soep aan het serveren bent.
Hele tafel wordt afgevoerd naar Beverwijk daarna.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En door de schrik gooi meer tomatensoep over de gasten heen als normaal
Dat negeer ik volkomen en daar zeg ik verder nooit meer iets over.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
das wel ergquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hele tafel wordt afgevoerd naar Beverwijk daarna.
Maar negeer je die persoon dan ook kapot? Ook als je een DM krijgt met excuses of wat dan ook.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat negeer ik volkomen en daar zeg ik verder nooit meer iets over.
En de gasten dan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hele tafel wordt afgevoerd naar Beverwijk daarna.
Ja, absoluut. En ik zou er hier ook nooit meer iets over zeggen, tot in de eeuwigheid amen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar negeer je die persoon dan ook kapot? Ook als je een DM krijgt met excuses of wat dan ook.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, absoluut. En ik zou er hier ook nooit meer iets over zeggen, tot in de eeuwigheid amen.
Maar even in algemene zin: je kunt niet verwachten dat de hele wereld reageert zoals jij graag wil dat mensen reageren. Daar loop je in de echte wereld tegenaan en hier ook. En dat probeer ik dan meestal maar gewoon los te latenquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet ik voor mimimaal 50 bestellen
Ik vind zelf gewoon fijn om dingen als volwassen mensen uit te kunnen praten, ongeacht waar het is (online of in het echt).quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar even in algemene zin: je kunt niet verwachten dat de hele wereld reageert zoals jij graag wil dat mensen reageren. Daar loop je in de echte wereld tegenaan en hier ook. En dat probeer ik dan meestal maar gewoon los te laten
Sterkte, krijg je een lapje voor je oog na de operatie?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:29 schreef Flory het volgende:
[..]
O gelukkigquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]Het was een stijlfiguur uiteraard. Een abstractum pro concreto, denk ik.
Dat is tegenwoordig niet zo heel ingewikkeldquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet ik voor mimimaal 50 bestellen
Ja maar ik eet vaak op werk tochquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet zo heel ingewikkeld
Mijn verwarmde jas komt vandaag!quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet best!Gewoon bijna vijf keer zo koud als een paar dagen geleden.
Foto?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn verwarmde jas komt vandaag!![]()
Kan ik hem toch nog gebruiken
nee echt een kleine vriezer maar zit nu te kijken op de ah sitequote:Op woensdag 30 maart 2022 12:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja… heb je een beetje een grote vriezer? Gewoon heel veel snacks bestellen dan
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn verwarmde jas komt vandaag!![]()
Kan ik hem toch nog gebruiken
Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]Terwijl iedereen straks klappertandend over straat gaat, loop jij straks te shinen!
Ziet er wel uit als een warm jasje.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is deze voor het fietsen: https://agu.com/deep-winter-thermojack-essential-dames-heated
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is deze voor het fietsen: https://agu.com/deep-winter-thermojack-essential-dames-heated
Je bent gewoon lui!quote:De jas komt echt tot zijn recht als je niet beweegt, koffie drinkt na je rit, een lekke band repareert, op vrienden wacht - of wanneer je besluit het rustig aan te doen op de fiets.
Waar waar waar is dit?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik heb M&M paaseitjes 1+1 gratis.![]()
Kijk nou uit straks leest @dud0r hetquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik heb M&M paaseitjes 1+1 gratis.![]()
Hmm is dat alleen in de winkel?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhh niet online dan want ik heb gisteravond nog mijn mandje aangevuld voor vandaag.
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:04 schreef Karzai het volgende:
Iets lekkers gehaald bij de koffiecorner
[ afbeelding ]
Die wil morgen ski-en en schaatsen denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
Schilder is vandaag ineens weer bezig met de kozijnen schilderen. Toeval of?
ja het zijn wel allemaal nuttige dingenquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon tampons enz erbij gooien, die heb je vanzelf wel een keer weer nodig
Hou op hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die wil morgen ski-en en schaatsen denk ik
Het is ook gewoon zo niet meer nodig dit weer. Potdomme straks al mijn knoppen in de planten bevrorenquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou op hoor.Krijg het al koud als ik eraan denk.
Ja we zijn allemaal helemaal gewend nu aan het lekkere weer en dan krijgen we dit ineens weer.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo niet meer nodig dit weer. Potdomme straks al mijn knoppen in de planten bevroren
Thailand dieetquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja… heb je een beetje een grote vriezer? Gewoon heel veel snacks bestellen dan
vuilniszakken, crackers, wc papier en colaquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met welke ‘dat komt altijd wel weer van pas’ items heb je hem volgetopt?
Hou op schei uit! Ik wil dit jaar ook weer eens met mijn bips tussen de palmbomen. Straks ga ik ook nog bedenken dat dat strak in het pak moetquote:
ga je met mij mee?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou op schei uit! Ik wil dit jaar ook weer eens met mijn bips tussen de palmbomen. Straks ga ik ook nog bedenken dat dat strak in het pak moet
waarheen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellig!Eigenlijk wil ik de andere kant op
Ik las het net. Die gaat zijn plastic pop wel als spreekbuis gebruiken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
willem engel vrijgelaten maar hij mag niet op social media
raar mens is dat ookquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik las het net. Die gaat zijn plastic pop wel als spreekbuis gebruiken.
Had je maar door moeten fietsen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou op schei uit! Ik wil dit jaar ook weer eens met mijn bips tussen de palmbomen. Straks ga ik ook nog bedenken dat dat strak in het pak moet
Dan kan je net zo goed mijn kant opquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet nog niet helemaal zeker. Ergens met zon en strand en vreten in ieder geval
Oh, dat was wel een goede deal dan!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:21 schreef Ama het volgende:
Ik zie nu dat die panty's die ik heb gekocht normaal ¤5.50 per stuk zijn.Wist wel dat ze prijzig zijn normaal maar dacht iets goedkoper.
En FOK!ken kan thuis ook.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik vind het meestal niet heel ontspannend.
oh das wel een goede reden om niette gaan dan neequote:Op woensdag 30 maart 2022 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik vind het meestal niet heel ontspannend.
Ik wilde het net ook posten!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
push van nu.nl
kamer roept huishoudens en bedrijven op om minder gas te gebruiken
ja alleen nog de douche en dat liever ik niet inquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde het net ook posten!Jij bent al goed bezig met je dekentje!
M&m paaseitjes klinkt niet lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk nou uit straks leest @:dud0r het
Ik zou er maar alvast aan gaan wennen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen nog de douche en dat liever ik niet in
nee heb al genoeg ingeleverdquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou er maar alvast aan gaan wennen.
Dankuquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:35 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)as-te-gebruiken.html
Njetquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik maar Russisch gaan leren. Met deze instelling gaan we de oorlog niet winnen!
Naarlingen!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
maar ze krabbelen al langzaam terug die engerds
Rusland komt terug van eis betalingen in roebels
Rusland eist vanaf morgen nog geen roebels als betaalmiddel voor het Russische gas, heeft een woordvoerder van het Kremlin gezegd. De levering van gas en de betaling zijn "gescheiden processen", stelt woordvoerder Peskov.
Vorige week kondigde president Poetin aan dat "onvriendelijke landen", zoals EU-landen, de VS en het Verenigd Koninkrijk, gasaankopen moeten gaan afrekenen in roebels en dat zou binnen een week geregeld moeten zijn. Maar de overstap op roebels voor gastransacties wordt volgens het Kremlin geleidelijk ingevoerd.
Morgen heeft president Poetin een overleg op het programma staan met vertegenwoordigers van gasgigant Gazprom en de Russische centrale bank over het idee. Ook wordt bekeken of voor meer exportgoederen roebels gevraagd kunnen worden.
De G7-landen zeiden maandag dat ze niet van plan zijn om het Russische gas af te rekenen in roebels, omdat ze het zien als contractbreuk. Het meeste Russische gas voor Europa wordt in euro's afgerekend.
Nah, we moeten van dat gas af. Zoals het nu gaat, gaat ons geld naar de opbouw van het Russische leger, waardoor wij ook weer meer moeten uitgeven voor ons leger.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
maar ze krabbelen al langzaam terug die engerds
Rusland komt terug van eis betalingen in roebels
Rusland eist vanaf morgen nog geen roebels als betaalmiddel voor het Russische gas, heeft een woordvoerder van het Kremlin gezegd. De levering van gas en de betaling zijn "gescheiden processen", stelt woordvoerder Peskov.
Vorige week kondigde president Poetin aan dat "onvriendelijke landen", zoals EU-landen, de VS en het Verenigd Koninkrijk, gasaankopen moeten gaan afrekenen in roebels en dat zou binnen een week geregeld moeten zijn. Maar de overstap op roebels voor gastransacties wordt volgens het Kremlin geleidelijk ingevoerd.
Morgen heeft president Poetin een overleg op het programma staan met vertegenwoordigers van gasgigant Gazprom en de Russische centrale bank over het idee. Ook wordt bekeken of voor meer exportgoederen roebels gevraagd kunnen worden.
De G7-landen zeiden maandag dat ze niet van plan zijn om het Russische gas af te rekenen in roebels, omdat ze het zien als contractbreuk. Het meeste Russische gas voor Europa wordt in euro's afgerekend.
daarom minder gaan gebruiken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, we moeten van dat gas af. Zoals het nu gaat, gaat ons geld naar de opbouw van het Russische leger, waardoor wij ook weer meer moeten uitgeven voor ons leger.
https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000001111.html Gaan echt lang mee.quote:
Volgens mijjjjjj heb ik die ook wel eens gehaald. Ik heb echt een haat liefde verhouding met panty’s. De een is binnen not time kapot, de ander heeft amper elastiek, weer een ander heeft een broekje waar je in gewurgd wordt, weer een ander heeft een broekje wat compleet idioot zit.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000001111.html Gaan echt lang mee.
Ik vind deze altijd wel lekker zitten en ook niet heel koud ofzo in de winter. Maar is ook wel per persoon anders denk ik maar krijg hier iig niet snel ladders enz in en bij je kruis zit het ook net wat mooier (met een stukje stof).quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mijjjjjj heb ik die ook wel eens gehaald. Ik heb echt een haat liefde verhouding met panty’s. De een is binnen not time kapot, de ander heeft amper elastiek, weer een ander heeft een broekje waar je in gewurgd wordt, weer een ander heeft een broekje wat compleet idioot zit.
Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |