Die vind ik in die serie net zo stoer en echt als Calimero.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die michiel huisman heeft nu zijn opwachting gemaakt
Moet denk ook maar met een zwaard gaan zwaaienquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ons ingeruild voor Jon Snow?
Je weet dat knappe mensen een streepje voorhebben in de wereld, ook op dat gebied?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een aanname dat het gewenst is.
En wanneer komt Henny?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die michiel huisman heeft nu zijn opwachting gemaakt
quote:
Mag je ook al billenknijpen als je knap bent?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat knappe mensen een streepje voorhebben in de wereld, ook op dat gebied?
Kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat knappe mensen een streepje voorhebben in de wereld, ook op dat gebied?
In jou geval zou ik de eerste kiezen, ben je binnen een maandje miljardair en kun je je eigen eiland kopen zonder herrie van de buitenwereldquote:
Nee zachtjes voelen alleen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je ook al billenknijpen als je knap bent?
oeh slim jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In jou geval zou ik de eerste kiezen, ben je binnen een maandje miljardair en kun je je eigen eiland kopen zonder herrie van de buitenwereld
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In jouw geval ben je binnen twee maanden multimiljonair en kun je kleine oren kopen
dus je kiest ook de linker?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Zou nu ook flink geld kunnen binnenharken, de gasproductie is nogal hoog door de vegan shoarma
Vegan shoarma? Waarom dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Zou nu ook flink geld kunnen binnenharken, de gasproductie is nogal hoog door de vegan shoarma
quote:
Alleen als ze ook knap/aantrekkelijk/interessant worden bevonden door diegene die betast wordt..en dan nog moet het duidelijk zijn dat het mag/gewenst is...vrouwen zijn er niet voor het vermaak van de mannen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon beetje dingen proberen, en zat een 35% sticker op dus dan kon het wel een keertjequote:
Was het wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon beetje dingen proberen, en zat een 35% sticker op dus dan kon het wel een keertje
Ja omdat je met die linker het rechter probleem ook kunt oplossenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik de enige die voor de rechter kiest?
ja ik denk hetquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik de enige die voor de rechter kiest?
Dus als je knap bent mag je ongewenst in vrouwenkonten knijpen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd isquote:
Thirthworld problemsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd is
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen als ze ook knap/aantrekkelijk/interessant worden bevonden door diegene die betast wordt..en dan nog moet het duidelijk zijn dat het mag/gewenst is...vrouwen zijn er niet voor het vermaak van de mannen.
Ja, die is nooit lekker iddquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd is
Net als die ene aarskunstenaar waar frantic fan van is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik verdien dan zo gewoonheel veel geld
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik verdien dan zo gewoonheel veel geld
En nu in het Engels?quote:
Die ene die in potjes scheten laat en voor veel te veel geld verkoopt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als die ene aarskunstenaar waar frantic fan van is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |