En ik zei dat ze verkregen info over die 5 accounts van een ander forum had (hier dus) en dat diegene over wie het gaat niet meer meeschrijft in het topic daar. Dat is volgens mij ook echt zo.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:30 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Oh, kijk. Dan hebben ze eindelijk eens geluisterd. Mijn dank is groot!
Het onderschrift was/is ook bijzonder. Lijkt ook sarren van een forummer...quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:19 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik zei dat ze verkregen info over die 5 accounts van een ander forum had (hier dus) en dat diegene over wie het gaat niet meer meeschrijft in het topic daar. Dat is volgens mij ook echt zo.
Anyway, dat vind ik echt niet netjes om daar zo de boel over op te stoken dus dat had ik er ook nog bij.
Ik kom hier al jaren en het is technisch gezien echt een verademing ten opzichte van Viva, maar ik snap dat alles wat nieuw is moet wennen (of niet natuurlijk).
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:02 schreef Ditje het volgende:
[..]
Het onderschrift was/is ook bijzonder. Lijkt ook sarren van een forummer...
Ik ook. Iemand schreef op vf dat ze niks onaardigs over Wendy wil zeggen omdat ze zich dat aantrekt. Ze moest eens weten hoe ze zich op het vf heeft laten zien.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:54 schreef Ditje het volgende:
Ohhh die ban! Hilarisch!
Wendy is lekker manisch aan het opbouwen...Ben benieuwd hoe lang dt goed gaat....
Hoezo zag je haar tikken?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:08 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik schrijf daar idd niet meer. Lees wel mee, en zag haar tikken. Hoop dat ze ervan genoten heeft.
Knap wel hoor, dat ze mijn nick begreep. Dikke duim!
Dat van die 5 accounts schreef ik hier. Ik volg alleen met geen vd 5. En niet-volgers blokkeert AM soms. Dus toen had ik er nog 4 om mee te gluren.
Ik volg maar weinig van die huppeltjes. Ik gluur en verwonder. O en lurk mee om te lezen wat anderen vinden.
Op Viva schrijf ik liever niet meer, ik ben er zo klaar mee dat het topic nu al twee keer dicht is gegooid.
In elk geval een niet-tegelijk-dansend tiktokdingetje.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Roselyn het volgende:
He he, ik zit. Vonden jullie het ook zo´n drukke regeldag? Ik moest een pakje openen en mijn verjaardagsnaamslinger ophangen. Poeh poeh. Gelukkig hoefde ik niet ook nog voor regenboogtaart op pad.
Wat denken jullie, zouden demeiden in een onbewaakt moment iets voor me geknutseld hebben?
Ik vind het enorm genieten van haar filmpjes! Zulke heerlijke kids en dat joch kan echt heel leuk schilderen!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef Brokkel het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om op te groeien bij Pris. Die kinderen voelen zich gehoord en gezien. En zo oprecht veel trots vanuit Pris. En Felice met haar 'wauw'<3
Nee want Demeiden weten dat mama knutsels zsm weggooit, ik denk dat ze zich een duur cadeau hebben laten sponsoren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Roselyn het volgende:
He he, ik zit. Vonden jullie het ook zo´n drukke regeldag? Ik moest een pakje openen en mijn verjaardagsnaamslinger ophangen. Poeh poeh. Gelukkig hoefde ik niet ook nog voor regenboogtaart op pad.
Wat denken jullie, zouden demeiden in een onbewaakt moment iets voor me geknutseld hebben?
Ik ben wel blij met je actie! Ik was zelf natuurlijk ook niet heilig, maar van mijn kant was het puur frustratie over het om zeep helpen van een leuk en gezellig kletstopic.quote:
Ze gaan richting Hem.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:47 schreef Nexpreszo het volgende:
Omg, die Linda van waar doen ze het van is getrouwd met een man met dezelfde wenkbrauwen?!!
Zagen jullie ze omhoog gaan?
Ach, dat had ik zelf kunnen bedenken!quote:
whut?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:33 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet schreef maar tikte
En demeiden zijn altijd in beeld van mamaquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:34 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Nee want Demeiden weten dat mama knutsels zsm weggooit, ik denk dat ze zich een duur cadeau hebben laten sponsoren.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef Roselyn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |