Zonde ditquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
https://www.handbalstartp(...)ll-team-stopt-ermee/
Na Lions stopt ook Watersley ermee
Lijkt me heel verstandig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:51 schreef borisz het volgende:
Tess Wester stopt ermee. https://nos.nl/l/2564905
Ik vind daar wel iets van.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
https://www.handbalinside(...)kansing-naar-finale/
Kwiek schakelt VOC uit in de beker en loot in de halve finale VOC 2. VOC besluit om dan maar nogmaals VOC 1 te sturen, winnen dit keer wel en Kwiek kan fluiten naar de bekerfinale.
Niet echt netjes.
Tsja als ze netjes de regels hebben gevolgd kunnen ze weinig doen. Hooguit voor volgend seizoen aanpassen.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind daar wel iets van.
Ik vind ook dat de bond in moet grijpen.
Is ook niet echt fair voor de dames die normaal gesproken spelen in het 2e van VOC spelen. En voor de dames van Kwiek voelt het natuurlijk helemaal kloten, zo vaak spelen ze niet om de prijzen.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind daar wel iets van.
Ik vind ook dat de bond in moet grijpen.
Mag dat ? Ik weet nog Ajax 2 (jeugd) dat volgens mij de halve finale haalde. mquote:Op woensdag 30 april 2025 10:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
https://www.handbalinside(...)kansing-naar-finale/
Kwiek schakelt VOC uit in de beker en loot in de halve finale VOC 2. VOC besluit om dan maar nogmaals VOC 1 te sturen, winnen dit keer wel en Kwiek kan fluiten naar de bekerfinale.
Niet echt netjes.
De mazen van de wet zoeken is iets anders dan netjes de regels volgen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Tsja als ze netjes de regels hebben gevolgd kunnen ze weinig doen. Hooguit voor volgend seizoen aanpassen.
nou precies dat.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is ook niet echt fair voor de dames die normaal gesproken spelen in het 2e van VOC spelen. En voor de dames van Kwiek voelt het natuurlijk helemaal kloten, zo vaak spelen ze niet om de prijzen.
De wedstrijd van Nando Rafael. Maar ze haalden de halve finale toen wel met eigen jeugd en niet met opeens Zlatan in de spits.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag dat ? Ik weet nog Ajax 2 (jeugd) dat volgens mij de halve finale haalde. m
Vd Heijden ook na dit seizoenquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:51 schreef borisz het volgende:
Tess Wester stopt ermee. https://nos.nl/l/2564905
Coolquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net terug van de volle (is ook wel eens anders geweest in Emmen) sporthal. Dames E&O zijn gepromoveerd naar de eredivisieHet was nog wel even bloedstollend spannend, maar het kwartje viel voor ons de goede kant op!
E&O staat voor mij zeker bekend als topclub.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Emmen en omstreken hoort ook gewoon een (dames)handbalclub op het hoogste niveau te hebben, vind ik. Potentie is er echt wel, ook met deze groep jonge en talentvolle meiden. En publieke belanstelling dus blijkbaar ook. Verbaasde mij echt over hoe vol het zat gisteren.
Ik hoop echt dat de dagen van weleer weer gaan komen. Met volle tribunes en mooi handbal.
Jep. En ZAP en E&O spelen nog 2 finalewedstrijden om het kampioenschap van de eerste divisie.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
E&O staat voor mij zeker bekend als topclub.
Ik las net dat ook ZAP naar de eredivisie gaat.
quote:De handbalsters van SEW hebben het eerste finaleduel om de landstitel gewonnen. De ploeg uit Nibbixwoud, die in Wognum zijn thuiswedstrijden afwerkt, trok in een spannende derby met VZV aan het langste eind: 27-25.
Beide ploegen hadden in de reguliere competitie het thuisduel met de ander gewonnen. Nu waren de verschillen klein in de eerste helft; VZV stond een keer twee doelpunten voor en de thuisploeg tweemaal.
Halverwege was de stand 15-15. VZV, dat nog nooit kampioen werd, liep na rust uit naar 16-19, maar SEW (goed voor zes titels) haakte weer aan en ging na de rode kaart voor Meike Kruijer, VZV's beste speelster, erop en erover.
Volgende week zondag is de tweede wedstrijd, de club die als eerste twee duels heeft gewonnen is kampioen.
De titelstrijd in de eerste divisie is trouwens totaal niet spannend. E&O wint vandaag de eerste wedstrijd van mede-promovendus ZAP met 44-21 (!) en mag volgende week dus met 22 goals verschil verliezen om het kampioenschap veilig te stellen.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jep. En ZAP en E&O spelen nog 2 finalewedstrijden om het kampioenschap van de eerste divisie.
Ik wil het er niet over hebbenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jaaaa, wij zijn kampioen![]()
Van de eerste divisie dan![]()
quote:De handbalsters van VZV zijn de beste van Nederland. In het derde en beslissende duel met SEW waren ze met 34-30 te sterk. Het is de eerste landstitel voor VZV.
Een grote menigte mensen, velen in blauwe shirts, zit en staat op de tribune bij een indoor sportevenement, kijkt toe en applaudisseert. Sommige mensen dragen sjaals en spandoeken, en op de achtergrond zijn borden te zien.
VZV, dat sinds 2017 in de eredivisie speelt, nam al snel in de wedstrijd de voorsprong. Aan het einde van de eerste helft stond een stand van 15-19 op de borden in een volgepakte sporthal De Bloesem in Wognum.
Toen VZV-speelster Esma Staal dertien minuten voor het einde de voorsprong uitbreidde tot 20-27, was de titel bijna binnen. SEW probeerde het nog wel, maar wist de spanning niet meer terug in de wedstrijd te brengen.
Beide ploegen wisten dit seizoen in de competitie nog niet te winnen in het hol van de leeuw. SEW won de eerste finalewedstrijd met 27-25. Vorige week zondag won VZV in eigen huis met 33-27. In de laatste ontmoeting wist SEW niet te profiteren van het thuisvoordeel. De ploeg uit Nibbixwoud zag met lede ogen aan hoe VZV na afloop het kampioensfeestje vierde.
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geen spannende finale, daarvoor was vooral VZV vooral in de tweede helft veel beter.
Geloof dat @:Symphonic supporter is van VZV, gefeliciteerd!
Echt een schandalige kolerestreek van VOC dit..quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:43 schreef gianni61 het volgende:
Gaat nog steeds gelijk op tussen venlo en voc "2"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |