abonnement Unibet Coolblue
pi_204891862
Poes is net een hondje. Ze haalt zelf haar speelgoed naar boven en miauwt totdat ik snap dat ze wil spelen. :D



Of als ik terugkom van boven heeft ze hem in haar mandje klaargezet om te spelen



  zaterdag 28 mei 2022 @ 18:07:18 #52
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204892318
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 17:21 schreef Lingue het volgende:
Poes is net een hondje. Ze haalt zelf haar speelgoed naar boven en miauwt totdat ik snap dat ze wil spelen. :D

[ afbeelding ]

Of als ik terugkom van boven heeft ze hem in haar mandje klaargezet om te spelen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lief!

Ik wou dat onze kat nog zo enthousiast was over speelgoed :D Hij is nu 5, maar is niet heel makkelijk in beweging te krijgen voor speeltijd. Prima op gewicht hoor, want bewegen doet hij wel, maar spelen? Speeltjes afwisselen helpt ook niet. Enige waar hij echt hyper van word is als hij een dot heeft om achteraan te rennen :D licht dat op onze telefoon/watch valt wat dan weerkaatst op de muur/grond zeg maar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_204893209
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Lief!

Ik wou dat onze kat nog zo enthousiast was over speelgoed :D Hij is nu 5, maar is niet heel makkelijk in beweging te krijgen voor speeltijd. Prima op gewicht hoor, want bewegen doet hij wel, maar spelen? Speeltjes afwisselen helpt ook niet. Enige waar hij echt hyper van word is als hij een dot heeft om achteraan te rennen :D licht dat op onze telefoon/watch valt wat dan weerkaatst op de muur/grond zeg maar.
Die van mij wordt ook alleen maar gek van dit paarse ding. Ik vraag altijd een vriend om het mee te nemen van zijn dierenwinkel aan de andere kant van NL. Want de rest wenst poes niet mee te spelen sinds ze deze kent... :')
Wel heeft ze regelmatig haar dolle 15 minuten. Dan rent ze echt als een idioot door het huis. Van boven naar zolder en weer terug x 10 ofzo. En dan lekker uitglijden op de tegels op het laminaat.

Maar ze is wel erg O+ O+ O+
  Moderator zondag 29 mei 2022 @ 15:15:01 #54
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_204902039
Ik ben ons aankomende nieuwe gezinslid niet zo vaak komen showen hier afgelopen tijd. Reden was dat het even wat minder met hem ging, hij heeft een vervelend virus opgelopen en is daar een paar weken mee zoet geweest. Niezen, limping, ontstoken oogje.., het bleef hem allemaal niet bespaard.
En daar komt bij dat zijn mams zo graag haar kinders verzorgd en wast dat ze zijn hele kraag weg poetst :')
Dus we hebben een coontje met een hanenkam op dit moment :D Misschien moeten we hem maar Spike noemen :D

Maar goed, hier is hij evengoed dan O+

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_204945107

Erg vermoeiend dat strijken.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 13:42:35 #56
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204950786
Momenteel heb ik een nestje (onbedoeld, want ze zijn van een katje die is komen 'aanlopen')



Ze zijn morgen 9 weken en spelen al lekker buiten vooral de eenden vinden ze reuze interessant.

To BG or not to BG!
  vrijdag 3 juni 2022 @ 16:03:03 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204951937
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 15:15 schreef senesta het volgende:
Ik ben ons aankomende nieuwe gezinslid niet zo vaak komen showen hier afgelopen tijd. Reden was dat het even wat minder met hem ging, hij heeft een vervelend virus opgelopen en is daar een paar weken mee zoet geweest. Niezen, limping, ontstoken oogje.., het bleef hem allemaal niet bespaard.
En daar komt bij dat zijn mams zo graag haar kinders verzorgd en wast dat ze zijn hele kraag weg poetst :')
Dus we hebben een coontje met een hanenkam op dit moment :D Misschien moeten we hem maar Spike noemen :D

Maar goed, hier is hij evengoed dan O+

[ afbeelding ]
Gaat het nu weer beter met hem? Wat een mooierd!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 16:14:49 #58
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_204952016
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Gaat het nu weer beter met hem? Wat een mooierd!
Wat lief dat je vraagt. Ja, hij is lekker opgeknapt gelukkig.

Hij heeft afgelopen dinsdag alsnog zijn eerste enting gehad met bijna 13 weken in plaats van 9 weken en 21 juni krijgt hij dan de tweede en zijn castratie en zodra hij daarvan opgeknapt is mag hij verhuizen. Dan is hij 16 weken. Ben blij dat de fokkers en hun dierenarts zo voorzichtig zijn.

Zijn nekje is nog steeds zo 🤣 Er is wel voor de zekerheid nog een schraapseltje genomen van zijn nek en haren bekeken onder de microscoop en er was niets van schimmeltjes of andere gekke dingen te zien alleen duidelijk afgebeten en gewassen haren dus mama is de schuldige.
Zijn kraagje zou straks hier aan moeten gaan groeien.

Maar hij is zo leuk en doet het verder nu weer super. Nog even ruim 3 weken en begin nu wel heel erg naar zijn komst uit te kijken hoor. Ben ook heel benieuwd hoe de rest hier gaat reageren.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_204952032
Fijn dat het goed met hem gaat
  vrijdag 3 juni 2022 @ 16:19:56 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204952056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 16:14 schreef senesta het volgende:

[..]
Wat lief dat je vraagt. Ja, hij is lekker opgeknapt gelukkig.

Hij heeft afgelopen dinsdag alsnog zijn eerste enting gehad met bijna 13 weken in plaats van 9 weken en 21 juni krijgt hij dan de tweede en zijn castratie en zodra hij daarvan opgeknapt is mag hij verhuizen. Dan is hij 16 weken. Ben blij dat de fokkers en hun dierenarts zo voorzichtig zijn.

Zijn nekje is nog steeds zo 🤣 Er is wel voor de zekerheid nog een schraapseltje genomen van zijn nek en haren bekeken onder de microscoop en er was niets van schimmeltjes of andere gekke dingen te zien alleen duidelijk afgebeten en gewassen haren dus mama is de schuldige.
Zijn kraagje zou straks hier aan moeten gaan groeien.

Maar hij is zo leuk en doet het verder nu weer super. Nog even ruim 3 weken en begin nu wel heel erg naar zijn komst uit te kijken hoor. Ben ook heel benieuwd hoe de rest hier gaat reageren.
Wat fijn dat het beter gaat nu. En dat ze zo voorzichtig zijn. Maar ik snap dat je er nu wel erg naar uit begint te kijken.

Wij krijgen eind juni onze eerste hond (een Maltezer pup), kijken we ook erg naar uit. Hopelijk gaat dat ook een beetje goed met onze kat.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 16:24:42 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_204952116
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Wat fijn dat het beter gaat nu. En dat ze zo voorzichtig zijn. Maar ik snap dat je er nu wel erg naar uit begint te kijken.

Wij krijgen eind juni onze eerste hond (een Maltezer pup), kijken we ook erg naar uit. Hopelijk gaat dat ook een beetje goed met onze kat.
Oooh wat leuk!

Hoop we dat je ons hier dan ook plat gaat spammen O+ Ja, dat is misschien nog wel spannender dan een kitten bij katten maar vaak gaat het wel goed toch?

Mijn helaas inmiddels overleden Duitse herder was dikke maatjes met mijn eerste eigen kat die helaas ook al is overleden. Samen slapen, samen spelen. Heeft de kat wel eens honden meegemaakt? En de pup? Kent die ook al katten?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 3 juni 2022 @ 16:29:04 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204952177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 16:24 schreef senesta het volgende:

[..]
Oooh wat leuk!

Hoop we dat je ons hier dan ook plat gaat spammen O+ Ja, dat is misschien nog wel spannender dan een kitten bij katten maar vaak gaat het wel goed toch?

Mijn helaas inmiddels overleden Duitse herder was dikke maatjes met mijn eerste eigen kat die helaas ook al is overleden. Samen slapen, samen spelen. Heeft de kat wel eens honden meegemaakt? En de pup? Kent die ook al katten?
Ben altijd heel goed in spammen :D

Onze kat doet het juist moeilijker met andere katten dan honden. Toen hij bij ons kwam wonen kwam hij samen met zijn broertje en dat ging altijd goed, maar toen zijn broertje overleed deed hij het niet echt goed met een nieuwe kitten. Frost is een echte knuffelkat, wil alleen maar knuffelen en is daarin nogal enthousiast. De kitten wou echter enkel spelen....en begon met jagen op Frost. En Frost was nergens veilig, kitten volgde hem overal.

Honden die over de vloer komen kan hij het juist wel mee vinden. Hij kan de hoogte in als hij het te spannend vind, maar zelfs dat gebeurd amper. Ook dan wil hij voornamelijk snuffelen en knuffelen. Zelfs als er een hond blaft blijft hij er gewoon bij staan. Dus veel hoop op dat dat goed gaat. De hond zelf groeit ook op bij een Noorse Boskat, dus is het ook al wel gewend hopelijk.

We zijn hoogstens bang dat hij jaloers gaat worden, gezien hij zo aanhankelijk is. Maar we blijven hem aandacht geven; en de vaste ritueeltjes gaan we hem niet ontzeggen. Genoeg plekken waar hij alleen mag komen en de hond niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 19:14:41 #63
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_204953683
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 16:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ben altijd heel goed in spammen :D

Onze kat doet het juist moeilijker met andere katten dan honden. Toen hij bij ons kwam wonen kwam hij samen met zijn broertje en dat ging altijd goed, maar toen zijn broertje overleed deed hij het niet echt goed met een nieuwe kitten. Frost is een echte knuffelkat, wil alleen maar knuffelen en is daarin nogal enthousiast. De kitten wou echter enkel spelen....en begon met jagen op Frost. En Frost was nergens veilig, kitten volgde hem overal.

Honden die over de vloer komen kan hij het juist wel mee vinden. Hij kan de hoogte in als hij het te spannend vind, maar zelfs dat gebeurd amper. Ook dan wil hij voornamelijk snuffelen en knuffelen. Zelfs als er een hond blaft blijft hij er gewoon bij staan. Dus veel hoop op dat dat goed gaat. De hond zelf groeit ook op bij een Noorse Boskat, dus is het ook al wel gewend hopelijk.

We zijn hoogstens bang dat hij jaloers gaat worden, gezien hij zo aanhankelijk is. Maar we blijven hem aandacht geven; en de vaste ritueeltjes gaan we hem niet ontzeggen. Genoeg plekken waar hij alleen mag komen en de hond niet.
Klinkt alsof het allemaal helemaal prima gaat komen idd O+ Jij ook sterkte nog even met wachten :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 3 juni 2022 @ 19:44:48 #64
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204954000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 16:14 schreef senesta het volgende:

[..]
Wat lief dat je vraagt. Ja, hij is lekker opgeknapt gelukkig.

Hij heeft afgelopen dinsdag alsnog zijn eerste enting gehad met bijna 13 weken in plaats van 9 weken en 21 juni krijgt hij dan de tweede en zijn castratie en zodra hij daarvan opgeknapt is mag hij verhuizen. Dan is hij 16 weken. Ben blij dat de fokkers en hun dierenarts zo voorzichtig zijn.

Zijn nekje is nog steeds zo 🤣 Er is wel voor de zekerheid nog een schraapseltje genomen van zijn nek en haren bekeken onder de microscoop en er was niets van schimmeltjes of andere gekke dingen te zien alleen duidelijk afgebeten en gewassen haren dus mama is de schuldige.
Zijn kraagje zou straks hier aan moeten gaan groeien.

Maar hij is zo leuk en doet het verder nu weer super. Nog even ruim 3 weken en begin nu wel heel erg naar zijn komst uit te kijken hoor. Ben ook heel benieuwd hoe de rest hier gaat reageren.
Zo jong al gecastreerd? Daar wacht ik juist altijd mee tot ze minstens een jaar zijn. Had ooit gelezen dat het effect kan hebben op de (groei) hormonen. Maar zal wel goed zijn anders doet de da het niet.
To BG or not to BG!
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 20:01:17 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_204954262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 19:44 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zo jong al gecastreerd? Daar wacht ik juist altijd mee tot ze minstens een jaar zijn. Had ooit gelezen dat het effect kan hebben op de (groei) hormonen. Maar zal wel goed zijn anders doet de da het niet.
In Amerika doen ze het al heel erg lang. Vroeger dachten ze idd dat het effect kon hebben op de groei, op de botten waardoor ze sneller heupen zouden breken, etc maar de afgelopen jaren is dat eigenlijk door onderzoek allemaal achterhaald. Heel veel fokkers verkopen ze tegenwoordig ook alleen maar al gecastreerd. Mijn jongste kat was dus ook al geholpen toen hij bij ons kwam, hij is nog te jong om daar echt al uitspraken over te doen maar merk niets aan hem, gewoon een happy, gezonde je-weet-wel kater ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_205020969

Hij ligt vaak zo. Volgens mij ligt dat niet lekker.
pi_205023324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 20:01 schreef senesta het volgende:

[..]
In Amerika doen ze het al heel erg lang. Vroeger dachten ze idd dat het effect kon hebben op de groei, op de botten waardoor ze sneller heupen zouden breken, etc maar de afgelopen jaren is dat eigenlijk door onderzoek allemaal achterhaald. Heel veel fokkers verkopen ze tegenwoordig ook alleen maar al gecastreerd. Mijn jongste kat was dus ook al geholpen toen hij bij ons kwam, hij is nog te jong om daar echt al uitspraken over te doen maar merk niets aan hem, gewoon een happy, gezonde je-weet-wel kater ;)
In belgie gebeurt het ook tussen de 8 en 12 weken. Katten moeten gecastreerd zijn als ze van eigenaar wisselen.
Ons drietal is inmiddels 7 jaar en ik merk er niets vreemds aan.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205040608
Tiger bijna 1 jaar oud.

  Moderator maandag 13 juni 2022 @ 18:05:34 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_205042240
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 13:08 schreef Rijst het volgende:
Tiger bijna 1 jaar oud.

[ afbeelding ]
Oh wat een mooie man, prachtige kleur ook!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_205076676
Zo een mooie Tijger heb ik ook gehad is 18 jaar geworden, is al een tijd geleden, maar als ik foto zie doet het nog steeds zeer. En verder ik vind alle katten poezen mooi en lief.
pi_205076898
Ben ik al bruin?

We have far more in common than that which devides us..
pi_205085866

In een doos
pi_205086238

Kater (onder) ligt op zijn vaste plek. Poes (op leuning) ligt normaal op mij. En aangezien mijn plek op de bank aan de linkerkant van deze foto is gesitueerd, is dit vandaag de beste optie om toch in de buurt te zijn. Want WAAAARM!
Min of meer toevallig komt de ventilatorlucht hier ook langs :+

(Paar minuten na het nemen van deze foto klom poes toch op schoot.. om na een minuut of tien te vertrekken en zich op de vloer te storten _O- )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO zondag 19 juni 2022 @ 20:49:03 #74
22592 crew  Ole
pi_205095865
even geen stuiterende kittens?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 20:06:29 #75
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_205104839
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:49 schreef Ole het volgende:
even geen stuiterende kittens?
Aankomende zondag komt mijn uit de kluiten gewassen kitten hier rond stuiteren O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')