dat zeg je echt tegen de verkeerd, even goed lezen hoe de andere over grace spraken nogv voor er iets bekend was en zelfs nu ze verloren heeft nog die mensen zijn vergeten dat het een spelletje isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Chill, het was maar een spelletje![]()
Korrel zout ende zulks
COS was pro-Salar, dus ik weet niet op wie je doelt...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef mangalie het volgende:
Voor al diegene die Grace een te gek leuk mens vonden. Sorry dat ik dat niet vind. Ieder zijn mening toch?
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzinquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Omdat het een naar mens is die over lijken gaat. En dat haar zoon met haar tepels speelt
Het is gewoon een vals kreng, speelt met gevoelens van anderen over haar armoede en haar gekwijl met de bijbel,hypocriet noemen we datquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzin
Hou toch op, kijkcijfers waren dramatisch slecht. Vraag me serieus af of RTL hiermee verder wiltquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was deze week alleen. En daarbij zijn nog niet de uitgesteld kijken kijkers meegerekend.
vond de show wel goed gedaan hoor geen opmerkingen eroverquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
De finale was tegelijkertijd de beste liveshow. Dus deze vibe meenemen naar volgend jaar want zeker de liveshow moet echt beter.
Niet in de eerste weken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
COS was pro-Salar, dus ik weet niet op wie je doelt...
Dan moet je je toch meer verdiepen in het fenomeen kijkercijfer/marktaandeel vriend.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou toch op, kijkcijfers waren dramatisch slecht. Vraag me serieus af of RTL hiermee verder wilt
Absoluut.....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef mangalie het volgende:
Voor al diegene die Grace een te gek leuk mens vonden. Sorry dat ik dat niet vind. Ieder zijn mening toch?
ze heeft heel wat gedaan met het spel,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzin
hoop tot volgend jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Dag lieve lieve COSsers ... hopelijk zie ik jullie volgend jaar weer als er een BB23 is.
we zullen zien in 2023quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet je je toch meer verdiepen in het fenomeen kijkercijfer/marktaandeel vriend.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef just me het volgende:
ik verdwijn weer naar mijn andere huis, het R49 topic
tot ergens op het forum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |