Zal wel door iemand gedaan zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Poedelpoes het volgende:
KIJK WAAROM HEEFT NOUCHINE NOOIT HAAR HAAR ZO GEDAAN WAT DE FUCK KIJK HOE MOOI
andere sfeer nu sowieso in een studio en er is meer publiek, dat was er toen amper volgens mij. En volgens mij konden ze toen ook niet live meekijken met de uitzending.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
is gewoon hetzelfde als vorig jaar schat
buiten op de parkeerplaats
zou me nik verbazen met dat lompe gedoequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:22 schreef suzi1 het volgende:
huh heeft nouss net sjampie over nawel gegooid?
Rustaaaggg!! Maar ze ziet er idd mooi uitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Poedelpoes het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Als ze Kitty nog een uur onder die lampen laten zitten is ze zo gesmolten als de vulva-kaars van Gwyneth Paltrow
Het blijft een kleuter.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou me nik verbazen met dat lompe gedoe
waarom altijd hoofdletters???quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Poedelpoes het volgende:
Niet bewustquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:22 schreef suzi1 het volgende:
huh heeft nouss net sjampie over nawel gegooid?
Tijdens die amateuristische live was dit ook ontzettend tekenend, echt zo'n tweede persoonlijkheidquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Pjotr1953 het volgende:
Wat is die Geraldine een karikatuur van een presentatrice zeg.
omdat Leroy een flutkapper is en die haar haar verneukt zou hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Poedelpoes het volgende:
Die kan dit soort shows gewoon totaal niet aan, zelfde geldt voor Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Pjotr1953 het volgende:
Wat is die Geraldine een karikatuur van een presentatrice zeg.
Ja het verschil in kwaliteit is goed te horen, daarnaast is dit meer close mickingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:23 schreef jasoe het volgende:
Wat klinken ze allemaal anders met deze microfoons. Herken de stemmen bijna niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |