quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:06 schreef turbofokker het volgende:
Ik heb er een brandende prop in gegooid. Gebeurde niks. Nog wel gekeken door t gat dat ie niet net uit was gegaan, maar lag brandend op de bodem.
Komt nu wel al lang rook uit de openingen, maar volgens mij kan slijpen dan ook prima.
ben jij dom ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:06 schreef turbofokker het volgende:
Ik heb er een brandende prop in gegooid. Gebeurde niks. Nog wel gekeken door t gat dat ie niet net uit was gegaan, maar lag brandend op de bodem.
Komt nu wel al lang rook uit de openingen, maar volgens mij kan slijpen dan ook prima.
Voorbijgangers schrikken van explosie in Middelburg: ‘Het was een enorme dreun’quote:Volgens de politie werd achter de winkel gewerkt met een slijptol, waarbij de vonken een explosie hebben veroorzaakt. Wat precies gebeurd is, is niet duidelijk. ,,Naast het slachtoffer lagen een slijptol, een plas olie en een verwrongen olievat”, licht één van de agenten toe.
Au, Als het ding vol had gezeten met pure damp dan had je gelijk maar als het een mengsel is van damp en lucht dan is dat gewoon explosief. Dan had het ding dus domweg uit elkaar kunnen ploffen. Dan hadden de bodem en deksel van het vat tien meter verder gelegen kunnen hebben....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:25 schreef turbofokker het volgende:
Als er wel Gas in zat terwijl ik de brandende prop erin gehooide, kon er toch hooguit een steekvlam komen? De vulgaten waren open dus kon geen drukopbouw zijn ofzo.
Als er brandbaar gas in zat dan lekt dat langzaam weg en komt er zuurstof bij terwijl je slijpt (door de slijptol). Als je de UEL bereikt klapt het ding gewoon uit elkaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:25 schreef turbofokker het volgende:
Als er wel Gas in zat terwijl ik de brandende prop erin gehooide, kon er toch hooguit een steekvlam komen? De vulgaten waren open dus kon geen drukopbouw zijn ofzo.
Zo zie je maar weer hoe dom je moet zijn om dit soort schijtlollige adviezen te geven op een internetforumquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]Was eigenlijk satirisch bedoeld. Die verkoper had dus gelijk, daar heb je een hoop mazzel mee.
Ja, die conclusie had ik direct al getrokken natuurlijk. Hoeft er niet nog even verder ingewreven te worden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe dom je moet zijn om dit soort schijtlollige adviezen te geven op een internetforum.
Had je bijna een zwaar gewonde/dooie op je geweten gehad.
Je kan er niet vanuit gaan dat anderen in kunnen schatten wat de gevolgen van zo een advies zijn. Het is niet voor niets dat ie hier komt vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |