abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 april 2022 @ 16:54:23 #51
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_204350173
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik schrik ook wel van de kosten van boodschappen met de dubbele koopzegels bij AH.
Zolang je niet rood staat, zijn het geen kosten *O*
pi_204350227
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 16:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd voor hoeveel jullie per week boodschappen doen, als dat Picnic zoveel bespaard :)
Tussen de 50 en 100 euro per week (nu met Premium en koopzegels dus iets meer :+ ), maar Picnic komt hier nog niet.
pi_204350255
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 16:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd voor hoeveel jullie per week boodschappen doen, als dat Picnic zoveel bespaard :)
Picnic bespaart niet, maar is niet duurder dan een reguliere supermarkt. Wel de enige die geen bezorgkosten hanteert, alleen een minimum bedrag van ¤ 35,00 per bestelling


Oh en hier voor mij en zoonlief en evt binnenvallers pakweg ¤ 60,00 per week.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2022 17:04:19 ]
pi_204350296
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 16:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd voor hoeveel jullie per week boodschappen doen, als dat Picnic zoveel bespaard :)
¤130,- per week bij de Lidl. Alles wat ze daar bio hebben koop ik ook bio. Voor vlees dat ze daar niet bio hebben (spekjes bijv.) en nog wat restproducten ga ik naar de AH.

We zijn met zn vieren.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 18:52:32 #55
155227 crew  Guppy
dus
pi_204351418
Wij hebben ook AH Premium en dubbele koopzegels. Prima, want het koopzegel-geld is niet weg en je krijgt een flinke rente ten opzichte van de spaarrekening (haha). Wel laat ik ze altijd zo snel mogelijk uitbetalen, uit angst dat ik het vergeet en het weg is. Niet dat die kans nog groot is, nu alles digitaal is. Maar toch. Voelt fijner.

Het geld gaat hier in een leuke-dingen-potje, en daar doen we dan leuke dingen van. Of we slaan het stuk bij de Welkoop of zo :')

Retourpinnen heb ik nog niet geprobeerd. Misschien ook maar eens doen. Maar dan moeten we het wel apart zetten of zo, anders geef je het makkelijk meteen weer uit. En het is nu juist een spaarpotje voor leuke dingen.

Oh en wij zitten rond de ¤ 100,- per maand voor met z'n tweeën, kan meer maar ook regelmatig minder zijn. Maar we halen dan ook wel álles bij de AH, hamsteren als het kan en hebben dubbele koopzegels.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 18:57:56 #56
382129 crew  Donna
pi_204351473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 18:52 schreef Guppy het volgende:

Oh en wij zitten rond de ¤ 100,- per maand voor met z'n tweeën, kan meer maar ook regelmatig minder zijn. Maar we halen dan ook wel álles bij de AH, hamsteren als het kan en hebben dubbele koopzegels.
Das niet zoveel. :9
  woensdag 6 april 2022 @ 19:32:38 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204351863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 18:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Das niet zoveel. :9
¤ 100,- per maand sparen aan koopzegels per maand is toch best veel?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 19:43:19 #58
382129 crew  Donna
pi_204352071
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]
¤ 100,- per maand sparen aan koopzegels per maand is toch best veel?
Ja dat wel, maar aan boodschappen niet. Volgens mij gaat dat over de boodschappen (waar naar gevraagd werd) en niet over hoeveel euro aan koopzegels je per maand spaart.
  woensdag 6 april 2022 @ 20:11:40 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204352570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:43 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dat wel, maar aan boodschappen niet. Volgens mij gaat dat over de boodschappen (waar naar gevraagd werd) en niet over hoeveel euro aan koopzegels je per maand spaart.
Als het boodschappen zijn, dan is dat wel extreem weinig.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 21:15:53 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_204353382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 18:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Das niet zoveel. :9
Hahaha, mocht ik willen :') per WEEK uiteraard, aan boodschappen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 22:30:44 #61
382129 crew  Donna
pi_204354480
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als het boodschappen zijn, dan is dat wel extreem weinig.
Daarom. :7
pi_204354613
Iedere dag een nieuw Getir accountje aanmaken. Gratis boodschappen _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 7 april 2022 @ 08:24:31 #63
37248 BertV
Handgemaakt
pi_204355933
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 16:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, maar dan heb je het toch nog steeds nodig die week? Dat bedoel ik.
Ik heb bij de Jumbo een keer gehad dat al m'n brood miste en een keer kapotte crème fraiche. Moest dus wel naar de winkel toen.

Het is drie keer oid voorgekomen, ging allemaal om luxe die ik wel kon missen. ( * BertV weet wel waar op te bezuinigen valt )

Bizar inderdaad van die postcode. Ze adverteren zelfs met het bezorgen op je (NL) vakantieadres.
Op je werk laten bezorgen lijkt me ook niet veel opschieten.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 08:51:06 #64
382129 crew  Donna
pi_204356100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:24 schreef BertV het volgende:

[..]
Het is drie keer oid voorgekomen, ging allemaal om luxe die ik wel kon missen. ( * BertV weet wel waar op te bezuinigen valt )

Bizar inderdaad van die postcode. Ze adverteren zelfs met het bezorgen op je (NL) vakantieadres.
Op je werk laten bezorgen lijkt me ook niet veel opschieten.
Haha ohja dat scheelt. Bij mij was dat die enkele keer precies wat ik wel echt nodig had. En 1x zaten we in quarantaine hadden we helemaal geen brood producten terwijl ik juist extra bolletjes en krentenbollen enzo besteld had.

Nouja nevermind haha. Dan scheelt dat inderdaad weer dat je niet hoefde te gaan.

Misschien kan ik er eens een mailtje aan wagen, we wonen zo dichtbij. Op m'n werk laten bezorgen zou wel kunnen inderdaad (ik kan kantoor vanuit huis zien, kan je nagaan hoe onnozel die postcodes zijn) maar dat is wel weer een gedoetje.
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 13:23:21 #65
382129 crew  Donna
pi_204358782
Vanaf deze maand in mijn gemeente PMD en luiers los in te zamelen. Dus wij kunnen een kleinere restafval container aanvragen. Scheelt weer op de rekening van de afvalstoffen heffing!
pi_204359361
Mag ik men erop wijzen dat ik deze maand tientallen euro's bespaard heb. Truc: extra pinpas. Eentje waarvan ik geld van uitgeven en een rekening voor vaste lasten.

Trots *O*

Wat heb ik anders gedaan:
• geen bol.com app meer
• boodschappen bij picnic
• eens per week boodschappen en niet vaker
• meer structuur in wat ik eet en wanneer (scheelt in hoeveelheid, scheelt in kosten)
• geen thuisbezorgd meer
• heel veel apps/abo's schrappen
• vanaf maart geen kachel meer aan
• minder/korter douchen
• allerlei microbesparingen (bijv. gerecycled wc-papier kopen, scheelt 20 cent, maar als je veel zulke dingen doet, scheelt het toch)

Allemaal "ja duh"-dingen, maar toch, voor mij grote verandering en dat scheelt enorm. Van twee/drie tientjes in het rood, een twee/drie honderd in het groen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204359380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik men erop wijzen dat ik deze maand tientallen euro's bespaard heb. Truc: extra pinpas. Eentje waarvan ik geld van uitgeven en een rekening voor vaste lasten.

Trots *O*

Wat heb ik anders gedaan:
• geen bol.com app meer
• boodschappen bij picnic
• eens per week boodschappen en niet vaker
• meer structuur in wat ik eet en wanneer (scheelt in hoeveelheid, scheelt in kosten)
• geen thuisbezorgd meer
• heel veel apps/abo's schrappen
• vanaf maart geen kachel meer aan
• minder/korter douchen
• allerlei microbesparingen (bijv. gerecycled wc-papier kopen, scheelt 20 cent, maar als je veel zulke dingen doet, scheelt het toch)

Allemaal "ja duh"-dingen, maar toch, voor mij grote verandering en dat scheelt enorm. Van twee/drie tientjes in het rood, een twee/drie honderd in het groen :@
Thuisbezorgd is vooral een grote post, ik bestel er vrijwel nooit, maar vrienden. Van me lopen regelmatig te klagen dat het geld op is maar wel vrolijk 3x in de week thuisbezorgd voor de deur hebben staan :`)
  donderdag 7 april 2022 @ 14:35:28 #68
37248 BertV
Handgemaakt
pi_204359399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik men erop wijzen dat ik deze maand tientallen euro's bespaard heb. Truc: extra pinpas. Eentje waarvan ik geld van uitgeven en een rekening voor vaste lasten.

Goede tip voor meer overzicht inderdaad.
Al heb je vast veel voorwerk gedaan om die vaste lasten op een rij te krijgen, het halve werk.

Wat ik probeer, met wisselend resultaat, is het groeperen van alle automatische incasso's net na de dag dat mijn salaris uitbetaald wordt. Zo zie je ook direct wat je overhoudt.

Sommige bedrijven raken geïrriteerd als je die incasso datum wil veranderen. :D
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_204359403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:33 schreef 111210 het volgende:

[..]
Thuisbezorgd is vooral een grote post, ik bestel er vrijwel nooit, maar vrienden. Van me lopen regelmatig te klagen dat het geld op is maar wel vrolijk 3x in de week thuisbezorgd voor de deur hebben staan :`)
Ik deed het eens per week, bij mij was bol.com het grote probleem. Net als een hobbysite. Eerst mijn wol opmaken en projecten aanpassen aan wat ik heb, ipv andersom. Evenals eerst maar alle mogelijke projecten die ik als mogelijkheid heb liggen maken, voordat ik weer aanschaf. Ik mag twee keer per jaar hobbyprojecten aanschaffen nu, op een hobbybeurs waarvoor ik spaar (okay, en waar ik stierlijk verwend wordt door mijn moeder).

Verder heb ik enkel nog maar HBO voor series en KOBO+ voor boeken. Ik koop geen boeken meer, behalve eens per jaar in Deventer op de boekenmarkt (waarvoor ik spaar) en de rest via KOBO

Geen patronen meer kopen, geneog haakboeken in de kast, zelf ontwerpen + KOBO+ heeft heel veel.

Etc
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204359413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:35 schreef BertV het volgende:

[..]
Goede tip voor meer overzicht inderdaad.
Al heb je vast veel voorwerk gedaan om die vaste lasten op een rij te krijgen, het halve werk.

Wat ik probeer, met wisselend resultaat, is het groeperen van alle automatische incasso's net na de dag dat mijn salaris uitbetaald wordt. Zo zie je ook direct wat je overhoudt.

Sommige bedrijven raken geïrriteerd als je die incasso datum wil veranderen. :D
Daar heb ik hulp bij gekregen hoor :@ Omdat ik elke maand toch rood of richting rood stond heb ik advies gevraagd bij een financieel adviseur bij de psychiatrie. Dat heeft enorm geholpen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 7 april 2022 @ 14:38:37 #71
37248 BertV
Handgemaakt
pi_204359436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb ik hulp bij gekregen hoor :@ Omdat ik elke maand toch rood of richting rood stond heb ik advies gevraagd bij een financieel adviseur bij de psychiatrie. Dat heeft enorm geholpen
overzicht en zo min mogelijk vaste lasten geeft zoveel rust. mooi dat het geholpen heeft.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_204360202
Zonder verwarming red ik het nu niet hoor, dan wordt het 15 graden in de woonkamer en dat gaat me veel te ver. 18 en soms 18,5 vind ik prima, met in de avond een dekentje erbij.

Ik schrok me net weer rot van de prijzen van groentes bij de Aldi, ik dacht even dat ik per ongeluk bij de Deka was beland.
pi_204360285
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zonder verwarming red ik het nu niet hoor, dan wordt het 15 graden in de woonkamer en dat gaat me veel te ver. 18 en soms 18,5 vind ik prima, met in de avond een dekentje erbij.

Ik schrok me net weer rot van de prijzen van groentes bij de Aldi, ik dacht even dat ik per ongeluk bij de Deka was beland.
Hier ook vijftien, zonder dekentje inmiddels. Dat went wel :)

Aldi is sowieso wat duurder geworden vind ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204360512
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zonder verwarming red ik het nu niet hoor,
Hier wordt nog fulltime thuis gewerkt, stilzitten achter de computer is echt te koud zonder verwarming. Al denk ik dat het wel een besparing is, de reiskosten zouden nóg veel meer zijn.
pi_204374641
Boodschappen zijn wel duurder geworden inderdaad, laatst voor het eerst de ¤60 aangetikt bij de Jumbo :o

Wel meer messenzegeltjes, maar heb eigenlijk gewoon liever betaalbaardere boodschappen :P

Misschien weer vaker bij de Nettorama langsgaan.
afspraak tandarts verzetten
pi_204380623
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:33 schreef 111210 het volgende:

[..]
Thuisbezorgd is vooral een grote post, ik bestel er vrijwel nooit, maar vrienden. Van me lopen regelmatig te klagen dat het geld op is maar wel vrolijk 3x in de week thuisbezorgd voor de deur hebben staan :`)
Je kunt bij ING op je rekening kijken hoeveel je aan bijvoorbeeld Thuisbezorgd hebt uitgegeven. Kwam bij mij in vier jaar tijd uit op zo’n 5000 euro.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204381219
Thuisbezorgd is natuurlijk ook heel makkelijk. Je hebt trek, je besteld even snel wat en met een half uurtje zit je te eten. Zonder dat je er ook iets zinnigs voor hoeft te doen.

Thuisbezorgen doen we niet aan. Ik zou denk ik als ik 3x in de week thuisbezorgd op de stoep heb staan(weer het andere uiterste), wel een gêne hebben richting mijn buren.
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 12:18:57 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_204381841
Het geluk van het verdriet dat thuisbezorgd hier bijna niet levert.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_204381879
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:18 schreef Rene het volgende:
Het geluk van het verdriet dat thuisbezorgd hier bijna niet levert.
In welke uithoek woon jij dan?
  Spellchecker zaterdag 9 april 2022 @ 12:29:24 #80
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204381944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:18 schreef Rene het volgende:
Het geluk van het verdriet dat thuisbezorgd hier bijna niet levert.
Ik bestel liever bij de horecatent zelf.
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 12:38:04 #81
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_204381998
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
In welke uithoek woon jij dan?
Nieuwe woonwijk naast een grote stad. Maar net iets te dun bevolkt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 9 april 2022 @ 12:44:25 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204382039
quote:
17s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Picnic bespaart niet, maar is niet duurder dan een reguliere supermarkt. Wel de enige die geen bezorgkosten hanteert, alleen een minimum bedrag van ¤ 35,00 per bestelling

Oh en hier voor mij en zoonlief en evt binnenvallers pakweg ¤ 60,00 per week.
AH Compact (min. 35 euro) en Flink (min 40) hebben ook geen verzendkosten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204382077
quote:
17s.gif Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Picnic bespaart niet, maar is niet duurder dan een reguliere supermarkt. Wel de enige die geen bezorgkosten hanteert, alleen een minimum bedrag van ¤ 35,00 per bestelling

Oh en hier voor mij en zoonlief en evt binnenvallers pakweg ¤ 60,00 per week.
Naja... het ligt een beetje aan je manier van boodschappen doen. Voor mij bespaard het omdat ik geen impulsaankopen doe. Doe eens per anderhalf week boodschappen en ben wel een week bezig met uitzoeken en nadenken. In de supermarkt zijn zoveel prikkels dat ik maar in de haast om weg te komen wat in mijn wagentje kieper. En in die anderhalf week koop ik alles wat ik nodig heb, ook verzorging en huishoud. Dus voor mij bespaard het wel ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 13:11:19 #84
382129 crew  Donna
pi_204382220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
In welke uithoek woon jij dan?
Hier ook niet. Woon vlak aan de rand van een groot dorp met genoeg horeca, maar onze postcode valt onder een dorp veel verder. Heel irritant.
pi_204382285
Ik heb geen idee wat er hier allemaal thuisbezorgt, ik heb in de 6 jaar dat we hier wonen 2 keer pizza en 1 keer Indonesisch laten thuisbezorgen, pizza’s gaan prima, zijn ook goede pizza’s en zitten hier echt heel vlakbij, dat Indonesisch was een drama met dingen die nog nagebracht moesten worden en de bezorger had ook geen wisselgeld bij zich en het duurde enorm lang.
Ik zie de meerwaarde niet, ik smeer wel een boterham als ik geen puf heb om te koken.
pi_204382308
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen idee wat er hier allemaal thuisbezorgt, ik heb in de 6 jaar dat we hier wonen 2 keer pizza en 1 keer Indonesisch laten thuisbezorgen, pizza’s gaan prima, zijn ook goede pizza’s en zitten hier echt heel vlakbij, dat Indonesisch was een drama met dingen die nog nagebracht moesten worden en de bezorger had ook geen wisselgeld bij zich en het duurde enorm lang.
Ik zie de meerwaarde niet, ik smeer wel een boterham als ik geen puf heb om te koken.
Dat heb ik dus ook. Plus als je honger hebt dan bestel je waarschijnlijk weer teveel. Wat vervolgens in de koelkast gezet wordt en niet meer op gaat...
pi_204382378
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
en niet meer op gaat...
Dan ken je ons niet ;)
Wij bestellen echt te vaak, zo'n 2x per maand.
Eigenlijk erg zonde maar verslavend.
  Spellchecker zaterdag 9 april 2022 @ 13:34:52 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204382404
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen idee wat er hier allemaal thuisbezorgt, ik heb in de 6 jaar dat we hier wonen 2 keer pizza en 1 keer Indonesisch laten thuisbezorgen, pizza’s gaan prima, zijn ook goede pizza’s en zitten hier echt heel vlakbij, dat Indonesisch was een drama met dingen die nog nagebracht moesten worden en de bezorger had ook geen wisselgeld bij zich en het duurde enorm lang.
Ik zie de meerwaarde niet, ik smeer wel een boterham als ik geen puf heb om te koken.
Pizza en Indonesisch is de volgende dag ook nog op te warmen. Maar friet en een hamburger .... :N

En vaak zit er teveel friet bij zulke maaltijden (voor ons)

Wij eten ook weleens gewoon brood met een omelet ofzo.
pi_204382532
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja... het ligt een beetje aan je manier van boodschappen doen. Voor mij bespaard het omdat ik geen impulsaankopen doe. Doe eens per anderhalf week boodschappen en ben wel een week bezig met uitzoeken en nadenken. In de supermarkt zijn zoveel prikkels dat ik maar in de haast om weg te komen wat in mijn wagentje kieper. En in die anderhalf week koop ik alles wat ik nodig heb, ook verzorging en huishoud. Dus voor mij bespaard het wel ;)
Ja okee, zo werkt het voor mij ook inderdaad :)


quote:
19s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
AH Compact (min. 35 euro) en Flink (min 40) hebben ook geen verzendkosten.
Ah okee
pi_204382614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:22 schreef Hupje het volgende:

[..]
Hier wordt nog fulltime thuis gewerkt, stilzitten achter de computer is echt te koud zonder verwarming. Al denk ik dat het wel een besparing is, de reiskosten zouden nóg veel meer zijn.
Da’s hier ook zo hoor, de cv staat hier niet alleen voor de thuiswerker aan, dus dat er een extra kamer meeverwarmd moet worden valt wel mee qua extra kosten, het is wat extra koffie en thee, maar de reiskosten worden/werden bij lange na niet gedekt door de karige reiskostenvergoeding.
Helaas is de werkgever niet zo scheutig met het vergoeden van de inrichting van de werkplek, dus ik gok dat het uiteindelijk redelijk om het even is qua kosten.
pi_204383294
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen idee wat er hier allemaal thuisbezorgt, ik heb in de 6 jaar dat we hier wonen 2 keer pizza en 1 keer Indonesisch laten thuisbezorgen, pizza’s gaan prima, zijn ook goede pizza’s en zitten hier echt heel vlakbij, dat Indonesisch was een drama met dingen die nog nagebracht moesten worden en de bezorger had ook geen wisselgeld bij zich en het duurde enorm lang.
Ik zie de meerwaarde niet, ik smeer wel een boterham als ik geen puf heb om te koken.
Gebakken kabeljauw met majo en doppertjes op brood is echt goddelijk _O_

Mijn Thuisbezorgd ervaring is dat ik eigenlijk altijd wel beter zelf kan koken, het komt altijd lauwwarm aan en dan moet je daarvoor ook nog eens 50 minuten wachten :'(
afspraak tandarts verzetten
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 16:50:19 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204383753
Wij bestellen toch wel eens in de week/twee weken wat bij Uber of thuisbezorgd, daar valt wel wat op te besparen :@

Wij hebben de kachel nu ‘s ochtends op 18 staan en later op 19 graden, dat scheelt al een hoop!! Ook ben ik erachter gekomen dat we daltarief hebben dus wasjes/vaatwasser alleen nog ‘s avonds en in het weekend aan. Ik verwacht dat dit wel gaat besparen!

In ons nieuwe huis gaan we vol inzetten op isolatie en duurzaamheid, ik vind het wel een leuk iets om allemaal uit te zoeken *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 09-04-2022 18:20:00 (Typefout O-)) ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_204383923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 16:50 schreef MaJo het volgende:
Wij bestelen toch wel eens in de week/twee weken wat bij Uber of thuisbezorgd, daar valt wel wat op te besparen :@

Wij hebben de kachel nu ‘s ochtends op 18 staan en later op 19 graden, dat scheelt al een hoop!! Ook ben ik erachter gekomen dat we daltarief hebben dus wasjes/vaatwasser alleen nog ‘s avonds en in het weekend aan. Ik verwacht dat dit wel gaat besparen!

In ons nieuwe huis gaan we vol inzetten op isolatie en duurzaamheid, ik vind het wel een leuk iets om allemaal uit te zoeken *O*
Ik snap dat je wat bespaart als je iemand besteelt :7
pi_204384196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 17:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap dat je wat bespaart als je iemand besteelt :7
Scherp! :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204384522
De ultieme bespaartip van @MaJo: mensen bestelen *O*
  zaterdag 9 april 2022 @ 18:14:51 #96
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204384589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 17:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap dat je wat bespaart als je iemand besteelt :7
_O-
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 18:19:26 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204384629
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 17:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap dat je wat bespaart als je iemand besteelt :7
Haha ik snapte het niet maar zie nu de fout :P overigens zouden we niet besparen als we stoppen met bestelen _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_204385337
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 13:34 schreef maily het volgende:

[..]
Pizza en Indonesisch is de volgende dag ook nog op te warmen. Maar friet en een hamburger .... :N

En vaak zit er teveel friet bij zulke maaltijden (voor ons)
Bezorgfriet is vaak zo zompig dat ie lekkerder is als je m nog eens in de airfryer mikt.
Of je dat nou dezelfde dag doet of de dag erna, zal vast niet veel schelen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Spellchecker zondag 10 april 2022 @ 00:46:49 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204389210
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 19:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bezorgfriet is vaak zo zompig dat ie lekkerder is als je m nog eens in de airfryer mikt.
Of je dat nou dezelfde dag doet of de dag erna, zal vast niet veel schelen.
:o

Moet je geen friet speciaal bestelen dus @MaJo
pi_204433084
Een vriendin van mij die kan ik hier ook zo meeposten met allerlei bespaartips. Ze koopt zelfs de verjaardagcadeaus voor haar 2 kinderen op Marktplaats. Vind ik zelf nogal over de top, maargoed... De kinderen zullen er niks van merken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')