Er is niet veel gebeurd, beetje in de zon gelegen. Finale kleding gepast en nu muziek.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:55 schreef Jockari het volgende:
Iemand van jullie een kort SV voor vandaag. Ben paar uurtjes weggeweest.
Vanavond gaat dat allemaal een beetje verloren ben ik bangquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Nemen jullie al afscheid? We moeten nog tot vanavond
Mooi van jou @greysbones ! Ondersteun deze quote volledig !!! @tiki @rinardo @DGK_Tegengas Lionheart !quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
Bij deze
Wil
Ik graag @:Rinardo en @:Lionheart een enorme bos veren in hun achterste steken voor al de streamverslagen en ook de anderen die deze taak op zich hebben genomen.
Dankzij jullie was alles goed en neutraal te volgen
@:DGK_Tegengas ook voor jou![]()
![]()
![]()
Jullie zijn Echt toppertjes !![]()
![]()
![]()
En verder alle mensen die de moeite hebben genomen om te Cossen en te blijven Cossen
Ondanks dat de streams soms ruk waren en de moderatie soms taai
Jullie zijn allemaal toppertjes
Bedankt voor de leuke maanden
@:Tiki en @:Rinardo
Heel veel succes in jullie strijd
Jullie zijn beide hele mooie mensen en het was een eer om met jullie de cos te mogen delen.
Jaaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:58 schreef suzi1 het volgende:
zometeen komt de darkraver daar draaien en staat heel de tuin vol
Outsiders.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mooi van jou @:greysbones ! Ondersteun deze quote volledig !!! @:Tiki @:Rinardo @:DGK_Tegengas @LionHeart !
Ik hoop het voor zequote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
zal nog wel wat overgebleven 0.0 zijn.
Preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen niet het risico lopen dat die kleding wordt ondergekotst straks
Oh dat houd ik dan weer niet bij hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanavond gaat dat allemaal een beetje verloren ben ik bang
Dan gaat de cos zo hard
o dat zou ik nou juist geweldig vinden!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Of dat salar met zijn nieuwe jasje in de vieze hottub springt
Vorig jaar wel dacht ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:05 schreef Clasientje het volgende:
Mogen hun trouwens die kleren hebben die hun aantrekken vanavond die roze glitter pak van Grace vind ik wel heel erg gaaf.
Ben het helemaal eens hiermee allemaal toppersquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
Bij deze
Wil
Ik graag @:Rinardo en @:Lionheart een enorme bos veren in hun achterste steken voor al de streamverslagen en ook de anderen die deze taak op zich hebben genomen.
Dankzij jullie was alles goed en neutraal te volgen
@:DGK_Tegengas ook voor jou![]()
![]()
![]()
Jullie zijn Echt toppertjes !![]()
![]()
![]()
En verder alle mensen die de moeite hebben genomen om te Cossen en te blijven Cossen
Ondanks dat de streams soms ruk waren en de moderatie soms taai
Jullie zijn allemaal toppertjes
Bedankt voor de leuke maanden
@:Tiki en @:Rinardo
Heel veel succes in jullie strijd
Jullie zijn beide hele mooie mensen en het was een eer om met jullie de cos te mogen delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |