Haha ja idd arme agenten, die maken een aangifte op waarvan je op voorhand al kunt zeggen dat het een kansloos onzin verhaal isquote:Op donderdag 14 april 2022 11:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Soevereintje Mike, daar issie eindelijk weer!Pffff 2 uur en 16 minuten, arme agenten.
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een enkeling blijft zichzelf overtreffen in de gekkigheid. Zojuist merkte ik in een straat hier dat een bewoner achter zijn raam complotdenkers-t-shirts heeft opgehangen. de vlag van Rusland hangt uit bij dat huis....
No hope for mankind.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een enkeling blijft zichzelf overtreffen in de gekkigheid. Zojuist merkte ik in een straat hier dat een bewoner achter zijn raam complotdenkers-t-shirts heeft opgehangen. de vlag van Rusland hangt uit bij dat huis....
Vandaag was het weer UWV-dag. Mike wil met zijn keuringsarts praten, dus vraagt de secretaresse maar de aard van de vraag. Wil hij pas zeggen als de secretaresse haar big-registratie geeft, die ze niet heeft. Na vijf minuten stelt de secretaresse voor om het medisch dossier dan maar bij de balie te leggen in een gesloten envelop.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:54 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Haha ja idd arme agenten, die maken een aangifte op waarvan je op voorhand al kunt zeggen dat het een kansloos onzin verhaal is![]()
Zo wilde Mike geen antwoord geven op de vraag of het een personenauto betrof die zou zijn 'gestolen' door de agenten. Volgens Mike betreft het een "Voertuig".
Ook iets simpels als: de kleur van de auto was grijs en de kleur van de auto is grijs
Weer even gelachenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:53 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Vandaag was het weer UWV-dag. Mike wil met zijn keuringsarts praten, dus vraagt de secretaresse maar de aard van de vraag. Wil hij pas zeggen als de secretaresse haar big-registratie geeft, die ze niet heeft. Na vijf minuten stelt de secretaresse voor om het medisch dossier dan maar bij de balie te leggen in een gesloten envelop.
Volgende filmpje: Mike bij de balie. Wie heeft die brief daar neergelegd? Wie heeft die brief allemaal gelezen? Nee, dat weet niemand en dat is nou het probleem.
Daarna nog een x-aantal telefoontjes om de arts persoonlijk te spreken. Ik denk dat het ministerie van Sociale Zaken de vlag uithangt op de dag dat Mikes uitkering stopt.
* Aanvaarding in overlegquote:Op donderdag 14 april 2022 23:31 schreef Dutch_view het volgende:
Het huis van Mike Otte staat trouwens te koop
Al 5 maandenWil niemand daar wonen ofzo?
![]()
https://www.funda.nl/koop(...)7-industriestraat-2/
Ik vind het niet eens zo'n heel lelijk huis eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:31 schreef Dutch_view het volgende:
Het huis van Mike Otte staat trouwens te koop
Al 5 maandenWil niemand daar wonen ofzo?
![]()
https://www.funda.nl/koop(...)7-industriestraat-2/
Het gesprek met het UWV gister verliep op zijn zachts gezegd niet bepaald soepel.
Mike verklaart weer dusdanig ziek te zijn waardoor hij niets digitaal kan doen met een telefoon of laptop![]()
Als de medewerker dan vervolgens begint over de papieren post flipt Mike helemaal op 21:40![]()
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/536313541186710
inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:29 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
* Aanvaarding in overleg
Daar heb je je antwoord.
Ik ook niet, en vooral een mooie lap grond.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n heel lelijk huis eerlijk gezegd.
Mensen die in een beschermde omgeving wonen hebben ook dag-/weekritme nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand heeft 'the great reset' op posterformaat op een bord geplakt. Een ander zingt vrolijk 1,2,3,4.
https://www.facebook.com/100009007683157/videos/3396752903885224/
Rond de 10 wappies in Purmerend die overdag een lichtjestocht houden.
deze 'strijders' lopen elke week op donderdagavond 19:30 een lichtjestocht in Purmerend![]()
[ afbeelding ]
hier zullen ze van schrikken hoor, bij Klaus Schwab en in Den Haag.
Ik denk vooral bescherming. Tegen zichzelfquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mensen die in een beschermde omgeving wonen hebben ook dag-/weekritme nodig.
Als ze zelf het initiatief nemen om iedere week een rondje door purmerend te lopen en ze niemand kwaad doen,hebben ze een uurtje frisse lucht, en hoeft de begeleiding geen subsidie aan te vragen om iets anders te organiseren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk vooral bescherming. Tegen zichzelf
Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze zelf het initiatief nemen om iedere week een rondje door purmerend te lopen en ze niemand kwaad doen,hebben ze een uurtje frisse lucht, en hoeft de begeleiding geen subsidie aan te vragen om iets anders te organiseren.
De blijft ook maar bezig.quote:Op zondag 17 april 2022 16:41 schreef Magister_Artium het volgende:
Morgen weer een Forumkaravaan, begreep ik? De complothamster spreekt tot zijn gelovigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |