SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja dat kantoor is hier ook al 20 jaar weg ofzo, maar ze hadden in de hal voor de ingang pinautomaten en die hebben ze wel laten zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het rabobank kantoor hier was ook vrij geruisloos opeens opgedoekt.
Ja en hier dus door al die Oostblokkers die nog niet zo gewend zijn om met een pas te betalenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij worden die dingen alleen nog gebruikt om cash te trekken voor je dealer. En een enkele bejaarde die nog steeds niet snapt dat het net zo makkelijk is om je pas in de winkel tegen het pinding te houden.
Gemiste kans om er 'Buda en de vervaarlijke dames' van te makenquote:
Hier hebben ze een paar jaar geleden bij de ABN de pinautomaten weggehaald uit angst voor ramkraken. Ze zijn nooit meer teruggekomen. Ze wilden er gewoon vanaf denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kantoor is hier ook al 20 jaar weg ofzo, maar ze hadden in de hal voor de ingang pinautomaten en die hebben ze wel laten zitten
zo beter?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
mogen die stomme worteltjes uit de op
Ja, dat vind ik vreemd. In Hongarije kun je echt overal met je pinpas betalen, in Slowakije ook. Zou Polen dan zo acherlopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en hier dus door al die Oostblokkers die nog niet zo gewend zijn om met een pas te betalen
Gezonde snacks, bal.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
mogen die stomme worteltjes uit de op
Hier hebben ze afgelopen jaren het oude ABN kantoor omgebouwd tot woningen, sindsdien is er wel een paar keer een auto naar binnen geredenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben ze een paar jaar geleden bij de ABN de pinautomaten weggehaald uit angst voor ramkraken. Ze zijn nooit meer teruggekomen. Ze wilden er gewoon vanaf denk ik.
Zijn tegenwoordig niet zoveel Polen meer hoor, die zijn veel te duur geworden, is nu meer Roemenen en Bulgarenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik vreemd. In Hongarije kun je echt overal met je pinpas betalen, in Slowakije ook. Zou Polen dan zo acherlopen?
duitsers ook hoor, betalen nog zoveel cashquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik vreemd. In Hongarije kun je echt overal met je pinpas betalen, in Slowakije ook. Zou Polen dan zo acherlopen?
daar kan ik volmondig ja op zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al weer helemaal beter trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |