Helemaal mee eens👍quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eens ! zonder de filmpjes Foto's en streamverslagen was het een stuk minder geweest, ook de uitslagen van @:Benny niet te vergeten, samen hebben we er een leuk seizoen van gemaakt .
Je verhuist gewoon mee naar Viv,daar is het ook gezellig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eens ! zonder de filmpjes Foto's en streamverslagen was het een stuk minder geweest, ook de uitslagen van @:Benny niet te vergeten, samen hebben we er een leuk seizoen van gemaakt .
FTFY.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha nou zo soepel ben ik niet smorgens![]()
Ik wilde het net tikken, jij hoort het eerder dan hier dusquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Salar gaat het BB huis missen.
Ja.
Hij woont bij nog bij moeder.
Dan zit hij weer op zijn kamertje.
Dat is dan een mooie afsluiting.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:52 schreef Lillfex het volgende:
Goedemorgen allemaal
Het zal een saaie dag worden in het BB huis en zonder het forum had ik het zobijzo niet tot het einde gered. Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid hier en natuurlijk al de mensen die zich hebben ingezet voor de streamverslagen, filmpjes. mod enzv.. Na een ziekenhuisopname van 4 weken kon ik veel aanwezig zijn maar ook de plicht roept. Ik kan weer bijna aan het werk en daar heb ik ook wel weer zin in. Op naar de laatste dag
JIj ook bedankt voor alles Spapaarsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:53 schreef spapaars het volgende:
De laatste ochtend BB 2022.
Wakker worden met het BB-themalied
https://streamable.com/0os2ao
opvoeding begint thuisquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Tis wel de generatie van verwend willen worden.
Hebben.
Krijgen.
Het is helaas door de verschillende VPN en doordat je als een persoon verschillende accounts kan maken te makkelijk geworden om stembots aan te maken en op deze manier te winnen. Natuurlijk BB stuurt hierin wel erg. Dus het is in de laatste 2 edities volgens mij niet echt eerlijk verlopen wat stemmen betreftquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet net zo als dat mensen soms wel 10 stemmen uitbrengen op een persoon. En meerdere die dat doen?
Ik vind dat zo oneerlijk systeem.
Echt eerlijk stemmen is ook als iedereen maar 1 stem kan uitbrengen onder het toeziend oog van een notarisquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Het is helaas door de verschillende VPN en doordat je als een persoon verschillende accounts kan maken te makkelijk geworden om stembots aan te maken en op deze manier te winnen. Natuurlijk BB stuurt hierin wel erg. Dus het is in de laatste 2 edities volgens mij niet echt eerlijk verlopen wat stemmen betreft
Die heeft volgens mij te veel films en series gekeken, weet niet meer of ze het echt heeft meegemaakt of heeft gezien op een schermpjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:57 schreef engine het volgende:
Grace vertelt nog maar een bizar verhaal over een kind met haar broer ofzo
Dat was toch al met Nawel.....ook al zou ze haar bed niet meer uitkomen dan nog overleefde ze alle nominaties.....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, mssn is het tijd voor wat nieuws. Als ik het goed begrepen heb, heeft Grace Brazilië en alles wat ze kan, met heel veel accounts overal gevraagd op haar te stemmen, als dat allemaal mogelijk is, dan hebben de anderen geen eerlijke kans meer en is het BB ten dode opgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |