Gisteren ook weer, zonder schaamtequote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En afentoe ff krabben aan d'r "Waterschapsheuvel"
Alle bewoners hebben hun best gedaan. Niemand heeft daar expres spellen lopen verprutsen. Nog een reden waarom het niet eerlijk is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar de inzet bij de challenges en spellen hebben Salar en Kristof wat mij betreft zeker wel een finaleplek verdient. Altijd enthousiast en vol er voor gaan.
Gmogguh COS
Ik denk dat ik ook weinig ga missenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat ik vandaag weinig ga missen aan de streams
Gelijk heb je ik ga paar uurtjes vouwen te beginnen met 40 lange badjassenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weinig ga missen
Ga wel lekker op het voetbalveld staan
En jij hartstikke bedankt voor al je verslagenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:19 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen allen, op deze laatste dag, alvast bedankt voor alle gezelligheid, aanspraak, afleiding, en virtuele liefde die ik hier heb mogen ontvangen. Jullie waren geweldig!
jij bent geweldig en een topper en een lieverd 🥰quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:19 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen allen, op deze laatste dag, alvast bedankt voor alle gezelligheid, aanspraak, afleiding, en virtuele liefde die ik hier heb mogen ontvangen. Jullie waren geweldig!
Zo, dat zijn er nog al watquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Gelijk heb je ik ga paar uurtjes vouwen te beginnen met 40 lange badjassen
En ook zeker @Li0nHeart voor al zijn SV en @DGK_Tegengas en @Hendrik83 en @spapaars voor hun filmpjes en capsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
@:rinardo jij bedankt voor al je streamverslagen, je bent 'n kanjer!![]()
Morguh Rhosyn Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Voor de laatste keer
Goedemorgen![]()
Ik verheug me niet zo op vanavond omdat Grace er nog is al ga ik wel kijken.
Kristof zal wel als eerste weg moeten.
Maar stel
Dat Grace wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij het eerste teken daarvan knal ik meteen de tv uit.
Dat moet wel een groot bad zijn danquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja is van theater, 40 vrouwen in bad
Marnixbad? of HeiligeWegbadquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet wel een groot bad zijn dan
Goedemorgen kerel, je bent een topper en zal je vast nog wel eens spreken hierquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:19 schreef rinardo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet wel een groot bad zijn dan
quote:
Voor mij ook niet en blij dat het laatse dag isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
had het al gelezenmaar niks voor mij
Eens ! zonder de filmpjes Foto's en streamverslagen was het een stuk minder geweest, ook de uitslagen van @Benny niet te vergeten, samen hebben we er een leuk seizoen van gemaakt .quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook zeker @:Li0nheart voor al zijn SV en @:DGK_Tegengas en @:Hendrik83 en @:Sparpaars voor hun filmpjes en caps
Is dat niet net zo als dat mensen soms wel 10 stemmen uitbrengen op een persoon. En meerdere die dat doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ben benieuwd wie gaat winnen vanavond. Hoop Salar, maar als het zo verloopt als woensdag en Grace gaat winnen met behulp van Brazilianen en een Angolese callcenter dan is het in mijn ogen wel onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |