Een Aerobed heb ik ook nog ergens ... heb je wel 220 nodigquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Tent zou ik al niet meer trekken![]()
Naja tenzij zoiets Comfy luchtbed - tweepersoons
Het zweven ging goed alleen de landing laat te wensen over.quote:
Dat is meestal zoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zweven ging goed alleen de landing laat te wensen over.
Nee, voor NSquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Las laatst over de spoorwegen en storingen etc. Werk je voor ProRail?
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Las laatst over de spoorwegen en storingen etc. Werk je voor ProRail?
Je had getoeterd bij Soury in de buurt (Muiderpoort)quote:
Oke! Veelzijdig, lijkt me een fijne baan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook. Maar vooral opleider, examinator en ontwikkelaar. Heel breed dus.
Ik niet, maar reageer maar ff want niemand -so far- deed datquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Riep iemand kamperen?
Binnenkort maar eens voor het eerst dit seizoen gaan kamperen. Een vers groen boekje ligt al klaar en dit jaar zijn de Belgische bivakzones ook weer toegankelijk.
Cool man!@quote:
Klinkt wel tofquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Cool man!@
Mooiste vakanties waren kampeervakanties: rugzakken, altijd een lekker wijf mee en cash!@Meestal pensionnetjes maar zeker een tent mee en dan ongeveer een derde van de dagen kamperen.
Ik heb altijd gekampeerd, in de zomer met mijn ouder op vakantie vooral in Spanje en veel met padvinderij.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik niet, maar reageer maar ff want niemand -so far- deed dat. Dus dan ook maar gelijk: Waar ga je heen?
Als ik rij, kan dat door heel Nederland zijn. Ben bevoegd op het hele hoofdrailnet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je had getoeterd bij Soury in de buurt (Muiderpoort), toch?
Werk je vaak in deze regio?
Ik heb jaren films voor ProRail gemaakt over innovatieve- en 'bijzondere' projecten. Vaak voorin treintjes gezeten met camera. Misschien een x meegelift?
Is het ook. Rijden, lesgeven, programmeren, filmen en editten. Love itquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke! Veelzijdig, lijkt me een fijne baan.
Leuk zeg!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik rij, kan dat door heel Nederland zijn. Ben bevoegd op het hele hoofdrailnet.
Heb zelf nooit mensen met camera’s voorin gehad. Maar wel grappig, ik maak nu instructievideo’s voor (aspirant)machinisten.
Laat het haar maar niet horen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk zeg!
En je vrouw / vriendin toch conductrice?
Goed man, tof!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook. Rijden, lesgeven, programmeren, filmen en editten. Love it
Was dat in loondienst of free lance? Je bent dus cameraman?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je had getoeterd bij Soury in de buurt (Muiderpoort), toch?
Werk je vaak in deze regio?
Ik heb jaren films voor ProRail gemaakt over innovatieve- en 'bijzondere' projecten. Vaak voorin treintjes gezeten met camera. Misschien een x meegelift?
Oh, haha, sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laat het haar maar niet horen.![]()
Volledig bevoegd machinist en opleider.
Adobe Premiere Pro.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed man, tof!
Waar werk je mee, Final Cut Pro?
No biggie.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, haha, sorry. Ik wist het ook niet zeker meer.. Maar wel dat ze ook iets bij het spoor deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |