quote:
Ahah, thanks!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
yes!
https://www.twitch.tv/paulelstakofficial
ik ook niet, wel neus ringetjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:57 schreef engine het volgende:
Ik heb nog geen ringetje kunnen zien bij Boogshe
quote:
Tevreden?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
pak peuken vol, ander keertje weer verder pielen
On my way!quote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:08 schreef engine het volgende:
Ik zit nu de hele tijd naar de neus van Boogshe te kijken maar heb het ringetje nog niet kunnen zien
Ja doet ze ook wel maar het is te donker. Ze moeten even de verlichting aanzettenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
beter komt boogsshie even met haar bakkes voor de camera
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nou hier zit hij niet
[ afbeelding ]
hahaha jaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doet ze ook wel maar het is te donker. Ze moeten even de verlichting aanzetten
Ja toch wel!quote:
Ah je had het ook al gezienquote:
nou mysterie opgelostquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toch wel!
Open maar eens en dan zie je die foto vergroot. Zie je ringetje.
Nu zie ik het op de screenshot die ik zelf gemaakt had ook.quote:
lekker gewerktquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nu zie ik het op de screenshot die ik zelf gemaakt had ook.
quote:
Ja is toch belachelijk man. Zet er dan neer dat je freestyle gaat draaien. Of zet er niks neer. Dit heeft helemaal niks met 90's van doen. En het klinkt verder wel leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
hij heeftr gewoon verkeerde playlist opgezet denk
quote:
Ik ben ook niet compleet...is een ander nummer maar lijkt er wel op.quote:
Ja haha...zijn trouwens iedere keer dezelfde drie daar vooraan...speciale mensen denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
check die gast op z'n krukken hahahahaha
jaaa volgens mij waren deze ook op de birthday party streamquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja haha...zijn trouwens iedere keer dezelfde drie daar vooraan...speciale mensen denk ik
Ja die op krukken komt wel bekend voorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaaa volgens mij waren deze ook op de birthday party stream
Ja dat zat ik ook meteen te denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja dat kan ook gewoon door de aussies komen![]()
Panic houdt zich wel beter aan het themaquote:
Wiggle Wigglequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit is hardcore!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:47 schreef Schakeltopia het volgende:
elstak heeft dan misschien de hits maar panic draait wel 100x beter
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is hardcore!
Naar Paul luister ik zoals ik naar dj Jantje luister. Het is geinig maar ik neem het niet serieus.
beetje extra lucht in je nikies pompenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Ik maak nog even een afspraak bij de kapper morgen
Ik zat even niet op te lettenquote:
Ja sowieso tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje extra lucht in je nikies pompen
hahaha ja LOLquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sowieso toch![]()
Beetje flubber onder m'n schoenen. Ken je die film nog?
Graagquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgende keer maak ik weer een screenshot
Dansende flubber gevondenquote:
Houdt de bpm mooi bij jaquote:
gek hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef suzi1 het volgende:
toch blijf ik die MEN gek vinden. das zeker door een man bedacht
Het was er ineensquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef suzi1 het volgende:
toch blijf ik die MEN gek vinden. das zeker door een man bedacht
Omdat er minder gepost wordt?quote:
Ah okay dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
Veel spellen van MEN zaten eerst verspreid over het hele forum.
nou ik blijf mooi op twitch, die loopt primaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:03 schreef engine het volgende:
Twitch stream loopt iets voor op de youtube stream
mooi toch, echte liefhebbersquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:04 schreef suzi1 het volgende:
weet je dat voor mij heel gek is om te zien dat die jonge mensen daar in een aussie te zien en sommige kaspels
die waren volgens mij nog niet op aard geworpen toen dat echt volop gaande was
of zijn het 40plussers
Nee dat zijn jonge gastenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:04 schreef suzi1 het volgende:
weet je dat voor mij heel gek is om te zien dat die jonge mensen daar in een aussie te zien en sommige kaspels
die waren volgens mij nog niet op aard geworpen toen dat echt volop gaande was
of zijn het 40plussers
Hahahaquote:
Het sleutelwoord was een heel leuk spel hierquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:05 schreef aloa het volgende:
En de oudste spellen van FOK worden nog het minst gespeeld
Welke spellen speel je?quote:
Dit is al een ouwe hier op FOK...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Het sleutelwoord was een heel leuk spel hierIk was er alleen niet echt goed in.
Alleen klopt de telling allang niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is al een ouwe hier op FOK...
MEN / Woordassociatiespel #1181 en doorrrr
Ik game nooit meerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
en ik moet zeggen dat ik ook wel erg moet wennen aan controller gamen
dit is m'n eerste console ooit
klopt inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij was cyberpunk een heel mooi spel. of iets wat er op lijkt. heb het alleen gezien bij mn broer. echt mooi gemaakt
ja snap ikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:12 schreef suzi1 het volgende:
ik vond tekken helemaal geweldig op de psx
komt wel een keerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nouja dat is het ook een beetje, ik heb dat ding nu een maand ofzo maar het weer is ook ineens weer heel mooi. had beter half jaar eerder kunnen kopen in de herfst ofzo
Ik ook!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:12 schreef suzi1 het volgende:
ik vond tekken helemaal geweldig op de psx
ik speelde altijd met jun, en later ook michellequote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook!
Super smash bro's op de switch is eigenlijk hetzelfde.
maar jong van geest toch ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben ook punkwavertje geweest he. maakt me wel oud ondertussen
Ik heb ooit een playstation 1 overgekocht van een klasgenootje toen de playstation 2 uit wasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ja heb dat nooit veel gespeeld, want had geen console of gameboy ofzo
haha masterquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ooit een playstation 1 overgekocht van een klasgenootje toen de playstation 2 uit wasDaar heb ik wel veel op gespeeld. Die was al omgebouwd en daarna kon je elk spel zelf downloaden. James bond en tony hawk pro skater
ja daarom ben ik nu een soort shazam aan het worden. ik herken steeds meer!!!quote:
Ja iedere keer weerquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:24 schreef suzi1 het volgende:
hier gaat ineens alles door elkaar! deadmaus erdoorheen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |