Moet je ook nog boodschappen doen?quote:
Dat niet. Ligt nog wel wat eetbaars in de koelkast of vriezerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je ook nog boodschappen doen?
Ah dat scheelt weer..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet. Ligt nog wel wat eetbaars in de koelkast of vriezer
Eet je zoveel brood dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd handig idd. Ik prop hem nu vol met brood(beter dan Pizza
)
De prijs van brood gaat omhoogquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet je zoveel brood dan?Pizza is wel makkelijk om in huis te hebben maar niet een la vol ofz
Ja alles wordt duurder, niet normaal meer.. Maar ik ga niet ineens tig broden of andere dingen in slaan..quote:
Het is ook geen hamsteren ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja alles wordt duurder, niet normaal meer.. Maar ik ga niet ineens tig broden of andere dingen in slaan..
Nja zou mij niks verbazen als mensen dat wel gaan doenquote:
In dit geval snap ik het wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja zou mij niks verbazen als mensen dat wel gaan doen
Nee, zeker als met een groot gezin bent of gezin die veel brood eet dan is het wel duur geintjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
In dit geval snap ik het wel.
Het is geen wc papier
Sowieso wordt alles duurder.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, zeker als met een groot gezin bent of gezin die veel brood eet dan is het wel duur geintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |