De Lakens heet het hier.quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ik heb op Het Laken gecampingt in Bloemendaal. Mooi strand. Zonder golven.
Klopt. Die worden uitgedeeld door Bluezz.quote:
Ja en zoals ik zei, als hij het noorden van wijk aan zee bedoelde (of heej, zich versprak), dan klopt het prima.quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Noordwijk ligt echt een stuk zuidelijker. Wijk aan zee niet, toch?
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.quote:
Heldquote:Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Het is net zo'n middelbare school docent!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Komt door al de Tata Steel lucht die ze inademen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Apart sfeertje. Laten we het leuk houden met elkaar.
Lijkt mij ook. Bij de noordpierquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:16 schreef potjecreme het volgende:
Net gekeken, Filemon zegt Noord wijk aan zee. Hij bedoelt Wijk aan zee.
https://www.google.com/ma(...)289,4.6356166,13.11z
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende weekquote:Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef SiGNe het volgende:
Volgende week Martijn Koning en Daniël Arendse.
Arends heeft altijd wel humor vind ikquote:Op donderdag 13 april 2023 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende week
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Arendse heeft altijd wel humor vind ik
Martijn Koning ookquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:45 schreef Regilio_ het volgende:
Daniël Arends is ook teamcaptain geweest aantal seizoenen geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |