abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:52:50 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:45 schreef tong80 het volgende:

Ik heb op Het Laken gecampingt in Bloemendaal. Mooi strand. Zonder golven.

:T
De Lakens heet het hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 23:55:54 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_208597754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:52 schreef golfer het volgende:

[..]
De Lakens heet het hier.
Klopt. Die worden uitgedeeld door Bluezz.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208597772
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Noordwijk ligt echt een stuk zuidelijker. Wijk aan zee niet, toch?


Ja en zoals ik zei, als hij het noorden van wijk aan zee bedoelde (of heej, zich versprak), dan klopt het prima.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_208597778
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Vertel?
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 maart 2023 @ 10:30:29 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_208599931
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Held _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208600427
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Het is net zo'n middelbare school docent!
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 12:00:21 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_208613649
Apart sfeertje. Laten we het leuk houden met elkaar.
pi_208614527
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Apart sfeertje. Laten we het leuk houden met elkaar.
Komt door al de Tata Steel lucht die ze inademen.
pi_208614655
Net gekeken, Filemon zegt Noord wijk aan zee. Hij bedoelt Wijk aan zee.

https://www.google.com/ma(...)289,4.6356166,13.11z
pi_208615810
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 13:16 schreef potjecreme het volgende:
Net gekeken, Filemon zegt Noord wijk aan zee. Hij bedoelt Wijk aan zee.

https://www.google.com/ma(...)289,4.6356166,13.11z
Lijkt mij ook. Bij de noordpier O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 15:48:43 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_208616010
Ja, hij bedoelt Wijk aan Zee.
pi_208764056
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208764930
Ze zijn lekker op dreef :D
pi_208765045
Top aflevering!
pi_208765243
Volgende week Martijn Koning en Daniël Arends.

[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 14-04-2023 00:16:16 ]
  donderdag 13 april 2023 @ 23:43:45 #191
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_208765970
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef SiGNe het volgende:
Volgende week Martijn Koning en Daniël Arendse.
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende week
Laffe huichelaar
  donderdag 13 april 2023 @ 23:51:54 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208766013
Hebben ze dan het hele pakket Comedy Train gebruikt of ontbreken er nog wat collega's?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208766067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 23:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende week
Arends heeft altijd wel humor vind ik

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 14-04-2023 00:16:08 ]
pi_208766121
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Arendse heeft altijd wel humor vind ik
Wie is dat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2023 00:14:34 ]
pi_208766131
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wie is dat dan?
pi_208766145
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, die ken ik wel. Dat is Daniël Arends.
pi_208771488
Daniël Arends is ook teamcaptain geweest aantal seizoenen geleden.

Onlangs nog naar een show van hem geweest. Was wel wat grof. Liepen zelfs mensen de zaal uit :') _O- .

Wel gelachen hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 14-04-2023 17:06:33 ]
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_208771564
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2023 16:45 schreef Regilio_ het volgende:
Daniël Arends is ook teamcaptain geweest aantal seizoenen geleden.
Martijn Koning ook ;)
pi_208771574
Oh, en Daniël Arends _O_

Een van de grootste van dit moment, samen met Ronald Goedemondt _O_
pi_208771662
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 16:55 schreef Piles het volgende:

[..]
Martijn Koning ook ;)
Daar heb ik dan weer geen actieve herinnering aan gelukkig :7
OH NOES!!!!1*&@@!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')