Maar ik snap het niet goed Rinardo, heb een duur abbo bij Ziggo.. zakelijk abonnement met hoge snelheid...quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoe kan dat, ligt dat aan je verbinding?
heel raar, zal aan je verbinding liggenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet goed Rinardo, heb een duur abbo bij Ziggo.. zakelijk abonnement met hoge snelheid...
Ik zie mensen in de cos altijd dingen schrijven en dan hoor ik het pas 1.5 min later
En de rest? Ik scrol ook altijd in een paar minuten die hele uitzending door.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Zit nog even snel door de uitzening te scrollen maar dat spel met de familie is leuk gedaan
ja inderdaad een echte mindfuck ook, wat moet ik nu doen, het spel of papa knuffelenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Zit nog even snel door de uitzening te scrollen maar dat spel met de familie is leuk gedaan
ja joh knettergekquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Lillfex het volgende:
Ik kan het echt niet meer vinden nou ben ik ook niet zo goed met Twitter maar dacht wel van jeetje dan ben je goed gek waren ook heel veel mensen die reageerden.
Ja inderdaad, vindt het ook wel mooi om een hele kwetsbare Chiara te zien. heel anders dan ze meestal isquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja inderdaad een echte mindfuck ook, wat moet ik nu doen, het spel of papa knuffelen
ja dat is voordeel van videoland je kan de tv uitzending in 5 min zien, want bijna alles hebben wij al gezien en besproken dus lekker door scrollenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En de rest? Ik scrol ook altijd in een paar minuten die hele uitzending door.
fam ding idd niks van gezien op de stream.
Ik gooi er een tjonge jonge doorheenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En bedankt dat liedje zit nu dus in mijn hoofd![]()
![]()
daar hebben ze gelijk inquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:35 schreef Lillfex het volgende:
Haha ja ik laat me ook soms meeslepen maar dan denk ik ik ga weg van de streams maar ik was ook even naar Danny en Chayron aan het kijken wat die te vertellen hadden Salar en Liese waren daar ook. Zij denken dat Lindsey blijft en dat die de ballen wel heeft om de blauwe kamer aan te pakken Ali is te lief en Charlotte durft dat niet
Ja lindsy durft ze wel erop te zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:35 schreef Lillfex het volgende:
Haha ja ik laat me ook soms meeslepen maar dan denk ik ik ga weg van de streams maar ik was ook even naar Danny en Chayron aan het kijken wat die te vertellen hadden Salar en Liese waren daar ook. Zij denken dat Lindsey blijft en dat die de ballen wel heeft om de blauwe kamer aan te pakken Ali is te lief en Charlotte durft dat niet
Ja ik kijk daar normaal ook niet naar en ben ook niet lang blijven hangen. Ik kwam binnen daar en toen hadden ze een kijker een zekere Karin die wil zich volgend jaar opgeven een pittige tante en dat wilde ik wel even horenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja lindsy durft ze wel erop te zetten.
ik had even gekeken ernaar maar ik herkende dat figuur rechtsonder in beeld niet.. dus weer uitgezet. en ben klaar met sjairon en dada
ah ik dacht al: ben ik zoo vergeetachtig (oud bewoner) of is het gewoon een onbekende. Laatste dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ik kijk daar normaal ook niet naar en ben ook niet lang blijven hangen. Ik kwam binnen daar en toen hadden ze een kijker een zekere Karin die wil zich volgend jaar opgeven een pittige tante en dat wilde ik wel even horen
Dit i s echt een scquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
weet je wat grappig is, ik heb deze TT gemaakt 24 maart 2022 en nu pas loopt hij naar het eind
Ik zat er net ook naar te kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
weet je wat grappig is, ik heb deze TT gemaakt 24 maart 2022 en nu pas loopt hij naar het eind
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
iemand nobiggie met Chayron nog gezien?
Ja ik Ik kijk alle NO Biggiesquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
ja en de nieuwe TT moet een titel zijn die duidelijk is voor mensen dat je hier slowchatten mag, dus iets van,''Hier kan je off topic kletsen''quote:
Was mij dus ook eerst niet duidelijk:)quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja en de nieuwe TT moet een titel zijn die duidelijk is voor mensen dat je hier slowchatten mag, dus iets van,''Hier kan je off topic kletsen''
ja hoe denk je dat ik bij biggy brother kwamquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
maar waarom nu? een SLquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Was mij dus ook eerst niet duidelijk:)
Ja Ik heb een motto als iemand eruit is tja dan veroordeel ik ze niet meer en dan kan ik ze meestal wel aanhoren. En Liese en Naomi doen het leuk en nemen ook gene blad voor de mond over de 5000 die hij gepikt heeftquote:
uh omdat jij dat een leuk lied vindtquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hoe denk je dat ik bij biggy brother kwam
hahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kijk alleen voor lieseen naomi
![]()
![]()
![]()
ik heb een broertje dood aan chaychay en alles wat er om hem zitquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uh omdat jij dat een leuk lied vindt
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kijk alleen voor lieseen naomi
![]()
![]()
![]()
Zn trui ook niet? mooi aandenken aan deze editiequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:46 schreef rinardo het volgende:
Ja chayron hoef ik ook niet weer te zien
nope, niets bah vies ventje, vind er niets leuk aanquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zn trui ook niet? mooi aandenken aan deze editie
als we off topic willen kletsen zitten we hierquote:
nee ik had met zeurron , sjairon ook niks!quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
nope, niets bah vies ventje, vind er niets leuk aan
en dat doen we goed voor een keertjequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
als we off topic willen kletsen zitten we hier
ja dat dus. Denk dat een cap met zo'n apparaat m zou kunnen helpen. Heftige snurkjes en veelquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:49 schreef rinardo het volgende:
Rob heeft echt slaap apneu of hoe spel je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |