SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
quote:
15 te warmquote:
Nee, nee, da's een terechte klacht.quote:
Nee, als bitterbal toch gewoon? Lekker frituurvet in.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal komt in een volgend leven terug als pizza, lekker hele dagen in een oven van 220 graden liggen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal komt in een volgend leven terug als pizza, lekker hele dagen in een oven van 220 graden liggen.
Oneensquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, da's een terechte klacht.Klagen dat het koud is bij 15 graden, da's watjesgedrag.
rij er een deuk in. of 80quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Hier staat die tuthola van de grijze Citroën ook weer dagelijks achter mijn auto geparkeerd, dus de wereld is weer de oude.
Gaat vanzelf wel een keer mis, maar dan heb ik het weer gedaan.quote:
Ja, allemaal leuk. Al ben je in Boekarest zelf wel uitgekeken na een paar dagen. Je zou nog richting de Karpaten kunnen gaan, vanuit Boekarest door de bergen naar Brasov en Sinaiaquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
[..]
Daarna ga ik wel eens kijken voor een echte vakantie.
Shortlist tot nu toe is:
-Boekarest
-Schotland
-Noord italie
-Ijsland
En eigenlijk USA, maar ik heb geen zin om zo lang in een vliegtuig te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wonderen zijn de wereld nog niet uit.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:49 schreef Ama het volgende:
Jongens ik heb gewoon een broek aan ipv panty.Drommels. En geen roze sneakersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Alles gaat goedkomen, de rijken en de grote bedrijven gaan een smak centen ophoesten voor defensie en dan leven we nog lang, zonnig, heerlijk en gelukkigquote:
Tot het weer november isquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles gaat goedkomen, de rijken en de grote bedrijven gaan een smak centen ophoesten voor defensie en dan leven we nog lang, zonnig, heerlijk en gelukkig
Ik heb alweer nee gezegd tegen een paar meetings anders hou ik gewoon geen tijd over om dingen te doen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
veel te veel aan mijn hoofd gewoon. Zit nu ook weer bij een meeting van 2 uur. IEDEREEN vindt zijn eigen feestje maar belangrijk voor mij om bij te zijn. DOE NIET.
Nee, nee, niet hoesten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles gaat goedkomen, de rijken en de grote bedrijven gaan een smak centen ophoesten voor defensie en dan leven we nog lang, zonnig, heerlijk en gelukkig
Ik wel, als je bedenkt dat domweg "zijn" ook calorieën verbrandt. Ze hebben het niet over extra verbranden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Geloof hier niks van.
Jezelf warm houden door 't interne kacheltje te laten brandenquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel, als je bedenkt dat domweg "zijn" ook calorieën verbrandt. Ze hebben het niet over extra verbranden.
Misschien heeft het ook wel wat te maken met hoe groot je huis is. Kijk in zo'n kluizenaarsbunker als van Buda zijn weinig ramen te lappen. Maar in een paleis als dat van Hertogin Zoë Charlotte zal dat een ander verhaal zijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel, als je bedenkt dat domweg "zijn" ook calorieën verbrandt. Ze hebben het niet over extra verbranden.
Ook dat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel wat te maken met hoe groot je huis is. Kijk in zo'n kluizenaarsbunker als van Buda zijn weinig ramen te lappen. Maar in een paleis als dat van Hertogin Zoë Charlotte zal dat een ander verhaal zijn
welja stop maar weer vol die dikbilquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dapper van je. We zijn trots. Je hebt sushi verdiend.
Er zat eentje geloof ik om het te beschermen ofzo en die is toen op mij gesprongenquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dapper van je. We zijn trots. Je hebt sushi verdiend.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welja stop maar weer vol die dikbil
Hartslag 180, genoeg verbrand daarmee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welja stop maar weer vol die dikbil
Helaas luistert het daar niet naar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
das echt de enige plek waar het vet ook heen mag
neequote:Op donderdag 24 maart 2022 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas luistert het daar niet naar.
ja nu zie ik weer wat voor bootjes voorbij komen :p maar moet nog de kant waar de grote spin zatquote:
Net hoe groot ze zijn ook. Ik bedoel, ik heb er beneden maar 5.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
pas 6 ramen gedaan maar volgens ama ben ik zo klaar
De mamaquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zat eentje geloof ik om het te beschermen ofzo en die is toen op mij gesprongen
Ik heb in de woonkamer maar twee ramen. In totaal wel zo'n zes meter breed.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe groot ze zijn ook. Ik bedoel, ik heb er beneden maar 5.
das wel een dingquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in de woonkamer maar twee ramen. In totaal wel zo'n zes meter breed.
Ik heb ongeveer 50 m2 aan ramenquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel wat te maken met hoe groot je huis is. Kijk in zo'n kluizenaarsbunker als van Buda zijn weinig ramen te lappen. Maar in een paleis als dat van Hertogin Zoë Charlotte zal dat een ander verhaal zijn
De moederfiguur omdat mama het laat afweten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit was ook nog een ienieminie. Weet niet of die er bij hoorde of gewoon in de buurt was
Straks komt moederspin Glennis verhaal halen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit was ook nog een ienieminie. Weet niet of die er bij hoorde of gewoon in de buurt was
bunkerquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 50 m2 aan ramen
zullen we hier geen grappen over maken want verwacht wel een vorm van wraak jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks komt moederspin Glennis verhaal halen.
Ut was maar un voorbeeldtjuhquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 50 m2 aan ramen
Ja, dat effect dus.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in de woonkamer maar twee ramen. In totaal wel zo'n zes meter breed.
Maken ze straks Marioepol van casa Bitterbalquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zullen we hier geen grappen over maken want verwacht wel een vorm van wraak ja
nou ff serieusquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maken ze straks Marioepol van casa Bitterbal
Ik heb laatst de ramen gedaan. En toen kwam het zand.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zit nog een achterdeur bij en het grote raam is in twee delen, dus dat maakt het íets makkelijker lappen dan zo'n enorm ding waarbij de helft al aan het opdrogen is geslagen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst de ramen gedaan. En toen kwam het zand.
RIPquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst de ramen gedaan. En toen kwam het zand.
Ik heb uien en kaas.quote:
Straks als je slaapt, zo zijn ze die laffe harige achtpotige boefjes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
zt nu ook de hele tijd naar het raam te kijken of r niet een naar binnen is geglipt
Buiten is misschien moeilijk ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
pas 6 ramen gedaan maar volgens ama ben ik zo klaar
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks als je slaapt, zo zijn ze die laffe harige achtpotige boefjes.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ff serieus
in mijn hoofd is het een realiteit dat spinnen op wraak zinnen
Zal ik een soepje opwarmen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Jaquote:
Aldus 4E van het Bureau Broccoli is altijd Beterquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb... (tromgeroffel) broccolisoep met spekjes
Eet jij de hele zomer geen soep dan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Mussen vallen dood van het dak, kom jij met je soepje
Niet anders dan in de winter dus?quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eet jij de hele zomer geen soep dan?
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eet jij de hele zomer geen soep dan?
Jij? Of Haags?quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet anders dan in de winter dus?
Hmm, okéquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
In de winter ook niet heel veel trouwens.
quote:
Allebei, blijkbaar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
In de winter ook niet heel veel trouwens.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldus 4E van het Bureau Broccoli is altijd Beter
Klinkt best lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb... (tromgeroffel) broccolisoep met spekjes
Is het ookquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ff serieus
in mijn hoofd is het een realiteit dat spinnen op wraak zinnen
ik ook niet. met ramen lappen ben ik een paar uur bezig. stofzuigen is 10 minuten maximaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Geloof hier niks van.
Heb ik. werkt op zich best goedquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:54 schreef bitterbal het volgende:
misschien toch zon karcher ramen ding ofzo kopen
nu ook nog zo min mogelijk hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee. Anders had ik de ramen nu nooit gedaan.
Spinnen kruipen toch naar binnen als jij het niet ziet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat als ik het raam open doe ze niet massaal naar binnen komen
nee amaquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Spinnen kruipen toch naar binnen als jij het niet ziet.
Loop je ook patrouille als je het raam open hebt?quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat als ik het raam open doe ze niet massaal naar binnen komen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:57 schreef Karzai het volgende:
Score valt tegen vandaag met vrouwel8jk schoon. Nu meer bejaarden in de winkel.
heb de ramen dus niet openquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Loop je ook patrouille als je het raam open hebt?
vind je dat vervelend?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:14 schreef Karzai het volgende:
Ik hoef gelukkig geen kassa te doen vandaag
Misschien keertje in therapie ofzo? dit lijkt me ook niet gezond.quote:
Doe het niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien keertje in therapie ofzo? dit lijkt me ook niet gezond.
oh god niet dit weerquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien keertje in therapie ofzo? dit lijkt me ook niet gezond.
Meer gezeur en stress als het druk is. Maar ik hoef meestal alleen even in te vallen . Dus noot de hele dag.quote:
Ze zijn waarschijnlijk aan het plannen nu, met een kaart erbij en zo.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb de ramen dus niet open![]()
heb balkon deur , daar zit een hor dus die heb ik open en slaapkamer raam heb ik een hor gespannen. de andere ramen zijn dicht
ja had ik veel spinnen binnenquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:17 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag had je dit probleem niet hé. Kom terug.
Je zegt net dat je het doet vanwege spinnen. Daarbij zie ik je steeds vet para doen, prima maar lijkt mij erg vervelend leven in een land waar altijd spinnen in je huis zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Heb balkon deur open en slaapkamer. andere ramen dicht. Ook vanwege muggen en vliegen
ja moet je niet een keer in therapie
daar zitten veel grotere spinnen dan hierquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thailand retreat om weer op adem te komen.
Gelukkig zijn daar geen spinnen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thailand retreat om weer op adem te komen.
Vorig jaar ergens. Of is het alweer twee jaar?quote:
Zoals in 999 van de 1000 gevallen ook gewoon gebeurtquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
en lieve mensen zou het fijn vinden als ik gewoon kan reageren zonder gelijk op de kast opmerkingen te krijgen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder kwam laatst een enorme spin tegen, die viel uit een la zo half onder de kast. Kreeg zowat een hartverzakking, gilde de boel bij elkaar. M'n vader kon er ook niet bij met een bakje omdat beest te vangen, dus pakt een bezem om hem onder die kast vandaan te halen.
Was het een nepspin. Die had m'n zus ooit gekocht om m'n moeder op de kast te jagen en die is ooit in die la beland en vergeten.
Na al die jaren nog z'n geld waard.
Was een grapje hoor. In dit geval had je ook een beetje gelijk gehad als je op de kast was gekropen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
en lieve mensen zou het fijn vinden als ik gewoon kan reageren zonder gelijk op de kast opmerkingen te krijgen
Ik heb zo,n apparaatje in huis, maar dan tegen muizenquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
nee hierboven weer opmerking. Het is vermoeiend welquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals in 999 van de 1000 gevallen ook gewoon gebeurt
Hoiquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik dat van die lelijke kasten vind
Mag toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik dat van die lelijke kasten vind
Ging het toen ook over spinnen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vorig jaar ergens. Of is het alweer twee jaar?
ja geloof niet dat spinnen zich hier iet s van aantrekkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb zo,n apparaatje in huis, maar dan tegen muizen
Ik https://ecostyle.nl/product/spider-free
Jouw gemiep over spinnen ook.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hierboven weer opmerking. Het is vermoeiend wel
quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder kwam laatst een enorme spin tegen, die viel uit een la zo half onder de kast. Kreeg zowat een hartverzakking, gilde de boel bij elkaar. M'n vader kon er ook niet bij met een bakje om dat beest te vangen, dus pakt een bezem om hem onder die kast vandaan te halen.
Was het een nepspin. Die had m'n zus ooit gekocht om m'n moeder op de kast te jagen en die is ooit in die la beland en vergeten.
Ik gilde laatst alles ook wel bij elkaar toen er 2 monsters onder de koelkast vandaan kwamen maar ja daarna tot 3 tellen en weghalen. (En stofzuiger buiten leeggehaald haha)quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder kwam laatst een enorme spin tegen, die viel uit een la zo half onder de kast. Kreeg zowat een hartverzakking, gilde de boel bij elkaar. M'n vader kon er ook niet bij met een bakje om dat beest te vangen, dus pakt een bezem om hem onder die kast vandaan te halen.
Maar je hapt gewoon zo lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hierboven weer opmerking. Het is vermoeiend wel
Elke reactie wordt gezien als gehap. Dit ook. Als ik niet reageer dan ben ik weer iemand aan het negeren. Dus wat moet je dan doen fles? :pquote:
M'n ouders komen ze ook regelmatig tegen dus ze hadden niet zoiets van 'joh die is wel heel groot'. Maar m'n vader vangt ze en zet ze aan de overkant in het gras.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gilde laatst alles ook wel bij elkaar toen er 2 monsters onder de koelkast vandaan kwamen maar ja daarna tot 3 tellen en weghalen. (En stofzuiger buiten leeggehaald haha)
Je kan niet van iedereen verwachten dat ze je aversie jegens therapie kennen he.quote:
moet je niet in therapie ofzo dan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gilde laatst alles ook wel bij elkaar toen er 2 monsters onder de koelkast vandaan kwamen maar ja daarna tot 3 tellen en weghalen. (En stofzuiger buiten leeggehaald haha)
Moet wel zeggen dat ik die enorme spinnen ook niet prettig vind haha maar haal ze wel altijd gewoon weg. En bijna alles is ook 's nachts actief.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders komen ze ook regelmatig tegen dus ze hadden niet zoiets van 'joh die is wel heel groot'. Maar m'n vader vangt ze en zet ze aan de overkant in het gras.
Nee hoor want ik heb gewoon ramen en deuren open zonder para te zijn en ik haal spinnen gewoon weg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je niet in therapie ofzo dan?
daar gaat het niet om. ik zeg alleen dat ik een raam dicht heb waarop iemand anders totaal overdreven reageert dat ik in therapie moet. En dan later zelf lezen dat ze zelfs loopt te gillen als ze een spin ziet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan niet van iedereen verwachten dat ze je aversie jegens therapie kennen he.
Meh, muggen. Dat jeukt zo.quote:
Gillen en telkens helemaal para doen zit een verschil tussen lieve bitterbal.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
En dan later zelf lezen dat ze zelfs loopt te gillen als ze een spin ziet.
nee hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Als ik niet reageer dan ben ik weer iemand aan het negeren
omgquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Gillen en telkens helemaal para doen zit een verschil tussen lieve bitterbal.
je kunt je er druk om maken, je kunt er ook om lachen. Maakt niet veel uitquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. ik zeg alleen dat ik een raam dicht heb waarop iemand anders totaal overdreven reageert dat ik in therapie moet. En dan later zelf lezen dat ze zelfs loopt te gillen als ze een spin ziet.
ff serieus.
nee maak ze doodquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zie jou geen spin wegpakken hoor van de vloer.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maak ze dood
maar ik gil niet ama. Denk dat je hiervoor wel in therapie moet
Ik moest lachen toen die spin hier gisteren twee keer naar beneden lazerdequote:Op donderdag 24 maart 2022 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt je er druk om maken, je kunt er ook om lachen. Maakt niet veel uit
Ff serieus: als je aangeeft dat je je normale doen en laten zo laat beīnvloeden door iets wat relatief makkelijk aan te pakken is dmv therapie, is dat mi geen rare suggestie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. ik zeg alleen dat ik een raam dicht heb waarop iemand anders totaal overdreven reageert dat ik in therapie moet. En dan later zelf lezen dat ze zelfs loopt te gillen als ze een spin ziet.
ff serieus.
ik haal net een spinnen nest wegquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ff serieus: als je aangeeft dat je je normale doen en laten zo laat beīnvloeden door iets wat relatief makkelijk aan te pakken is dmv therapie, is dat mi geen rare suggestie.
Laat ik maar volwassen zijn en hier niet op reageren verder.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat? vind het wat overdreven dat je gilt bij het aanzien van een spin
quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat ik maar volwassen zijn en hier niet op reageren verder.
oh nou ik zou ook wel even een hartverzakking krijgen denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen die spin hier gisteren twee keer naar beneden lazerde
jullie begrijpen elkaar gewoon niet. Nou ja dat is dan zoquote:
Na een week jezelf er voor oppeppen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik haal net een spinnen nest weg
waar heb je het over
Heb het net gedaan nadat ik het raam open zettequote:Op donderdag 24 maart 2022 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na een week jezelf er voor oppeppen.
Ik zeg niks meer hoor. Wel iets beters te doen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Ama en BB zorgen altijd wel voor popcornmomenten.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
En ama weer liken.
ama je gaat weer op de block
Is goed joh.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het net gedaan nadat ik het raam open zette
Ah kom op.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer hoor. Wel iets beters te doen.
Ik kan mezelf niet liken, dus ik ga nooit op de block?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Als je @:ijsdraakje een like geeft ga je op de block.
Waarom? Reageren tegen iemand die nog kinderachtiger is heeft weinig nut.quote:
Denk het niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet liken, dus ik ga nooit op de block?
Maar voor ons is het leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom? Reageren tegen iemand die nog kinderachtiger is heeft weinig nut.
Mijn posts zijn gewoon altijd van uitmuntende kwaliteit, geen reden om mij te blocken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet liken, dus ik ga nooit op de block?
Stel je niet zo aan mensquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
En ama weer liken.
ama je gaat weer op de block
ZEG DIT NOU NIET.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, als iets je zo dwarszit dat het je dagelijkse leven en/of alledaagse handelingen belemmert, dan is het een ideetje om er wat aan te doen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn posts zijn gewoon altijd van uitmuntende kwaliteit, geen reden om mij te blocken.
Uiteraard, die parels mag niemand missen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn posts zijn gewoon altijd van uitmuntende kwaliteit, geen reden om mij te blocken.
Ja misschien in therapie of zoquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, als iets je zo dwarszit dat het je dagelijkse leven en/of alledaagse handelingen belemmert, dan is het een ideetje om er wat aan te doen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:33 schreef bitterbal het volgende:
ama je gaat op de block omdat je zuigt. Heb ik je eerder ook al verteld.
Heb je het nu over therapie?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Nou, als je een beetje wilt afvallen, kun je jou beter wel blocken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik twijfel of een like van mij nu zorgt voor een block of niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Valt uit te proberen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel of een like van mij nu zorgt voor een block of niet.
Doe ik zo vaakquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Als je @:ijsdraakje een like geeft ga je op de block.
Maar je hebt het nest net weggehaald, vind ik echt heel knap van je, maar dan hou je het raam nu nog dicht voor het geval ze terugkomen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
raam dicht vanwege muggen spinnen en ander gespuis.
moet je niet in therapie ofzo
echt hoe verzin je het?
nee dat raam zit al dicht. Ook vanwege muggen en vliegen. dat is niet vreemd mensen. daarhoor hoeft men niet in therapiequote:Op donderdag 24 maart 2022 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt het nest net weggehaald, vind ik echt heel knap van je, maar dan hou je het raam nu nog dicht voor het geval ze terugkomen?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Nee je kunt een hor plaatsen, beetje doorwaaien die handelquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat raam zit al dicht. Ook vanwege muggen en vliegen. dat is niet vreemd mensen. daarhoor hoeft men niet in therapie
Watquote:
ja dat ga ik ook doen. zoals ik net zei dat mijn balkon deur gewoon open staat want daar is een hor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je kunt een hor plaatsen, beetje doorwaaien die handel
Nou ja, we hebben allemaal wel wat waar we het elke dag over hebben, om daar nou meteen voor in therapie te moeten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat je in therapie moet om alleen die ramen, misschien meer omdat je dagelijks het erover hebt? Oh wacht dit leest ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens bang voor zijn en ergens van schrikken is ook wat anders. Ik ben niet zozeer bang voor spinnen, spinnen zijn mijn vriendjes, maar de grote gaan toch naar buiten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ga ik ook doen. zoals ik net zei dat mijn balkon deur gewoon open staat want daar is een hor.
maar ben dat wijsneuzigere gedrag zo zat. zeker als iemand er na zelf aangeeft ook bang te zijn voor spinnen
Alles plat en in de asquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben even een uurtje werken en ineens is Foqueville een soort Marioepol maar dan veel en veel erger.
Ik weet ook niet of therapie goeie woord is, wist ik toen ook niet. Maar wel iemand die je kan helpen over een angst heen te komen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben allemaal wel wat waar we het elke dag over hebben, om daar nou meteen voor in therapie te moeten.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit is de praatgroep die mijn therapeut aangeraden heeft.Dad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
BBQquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn bbq probeersel zo maar eens uittesten.
Chocolade belemmert m'n dag niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben allemaal wel wat waar we het elke dag over hebben, om daar nou meteen voor in therapie te moeten.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit is de praatgroep die mijn therapeut aangeraden heeft.DAD JE SGREEV DAD HEP JE WEL UN SGOOL AFGEMAAKD DOMME DOMMOORSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
oh ja hoor, lukt welquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben stiekem wel dol op felle passionele vrouwen, kan iemand nog even wat beledigends zeggen?
Ik heb wel een hordeur in de woonkamer maar die kreeg ik toen om de kat binnen te houden.quote:
Ik zie die spelfout nu pasquote:
Men moet gewoon kappen om hier iedereen maar de maat te nemen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ergens bang voor zijn en ergens van schrikken is ook wat anders. Ik ben niet zozeer bang voor spinnen, spinnen zijn mijn vriendjes, maar de grote gaan toch naar buiten.
Die nageltjes willen wel ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
Maar eigenlijk is het zonder kat fijner want die kat hing er steeds in.
Doei horquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
Hor met extra luchtgaten.quote:
Ik heb die ‘r’ weggehaaldquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie die spelfout nu pas![]()
Genoeg gewerkt voor vandaag
Nee, grapje, moet nog wel even
Boefje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb die ‘r’ weggehaald![]()
Maar ik ben ook wel klaar met werken voor vandaag
Klinkt goed, wat zit er in de marinade?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ribeye met een marinade die ik aan het testen ben. So far so good.
met een hond dan.. die rende er gewoon doorheenquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
simpel maar efficientquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
Bankje trouwenszwart was er op sommige plekken af maar net dus even spuitbus (die ik nog had) leeggemaakt:
[ afbeelding ]
das belangrijkquote:
Ik had een houten bankje eerst maar dit is meer geschikt om buiten te laten staan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
simpel maar efficient![]()
(ik ben meer van de houten buitenmeubels
hoeveel?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:48 schreef Karzai het volgende:
Cool karretje om mee naar het strand te tuffen
[ afbeelding ]
Ribeye insmeren met mosterd. Dan een soort rub van paprikapoeder,quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat zit er in de marinade?
Hoe laat eten we?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ribeye insmeren met mosterd. Dan een soort rub van paprikapoeder,
knoflook poeder, uipoeder, suiker, chiliflakes. Beetje peper en zout.
neinquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je foto van je leukste jurkje? Kan ook via DM.
Daarom doe ik de weekendboodschappen niet op zondag en zaterdagquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
FML, ik was even vergeten dat kerel altijd de weekendboodschappen doet. Ik haat weekendboodschappen.
Alles wat hij niet eet toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 Ribeye is plepsvoer, aldus US
niks mis mee, als je het maar beetje buiten reguliere tijden doetquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
FML, ik was even vergeten dat kerel altijd de weekendboodschappen doet. Ik haat weekendboodschappen.
Ik ga ze nu maken. Dan wacht ik nog wel even met de foto.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nein
moet ook nog naar de brievenbus
Naja, ik denk dat ik vanavond maar vast wat haal.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom doe ik de weekendboodschappen niet op zondag en zaterdag
Verkeerde account, USquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je foto van je leukste jurkje? Kan ook via DM.
Ribeye is godenvoer heurquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 Ribeye is plepsvoer, aldus US
Enkel levend zeesnot in een schelp en rundvleesch met clotted frambozen creamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |