SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
quote:
15 te warmquote:
Nee, nee, da's een terechte klacht.quote:
Nee, als bitterbal toch gewoon? Lekker frituurvet in.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal komt in een volgend leven terug als pizza, lekker hele dagen in een oven van 220 graden liggen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal komt in een volgend leven terug als pizza, lekker hele dagen in een oven van 220 graden liggen.
Oneensquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, da's een terechte klacht.Klagen dat het koud is bij 15 graden, da's watjesgedrag.
rij er een deuk in. of 80quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Hier staat die tuthola van de grijze Citroën ook weer dagelijks achter mijn auto geparkeerd, dus de wereld is weer de oude.
Gaat vanzelf wel een keer mis, maar dan heb ik het weer gedaan.quote:
Ja, allemaal leuk. Al ben je in Boekarest zelf wel uitgekeken na een paar dagen. Je zou nog richting de Karpaten kunnen gaan, vanuit Boekarest door de bergen naar Brasov en Sinaiaquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
[..]
Daarna ga ik wel eens kijken voor een echte vakantie.
Shortlist tot nu toe is:
-Boekarest
-Schotland
-Noord italie
-Ijsland
En eigenlijk USA, maar ik heb geen zin om zo lang in een vliegtuig te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wonderen zijn de wereld nog niet uit.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:49 schreef Ama het volgende:
Jongens ik heb gewoon een broek aan ipv panty.Drommels. En geen roze sneakersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Alles gaat goedkomen, de rijken en de grote bedrijven gaan een smak centen ophoesten voor defensie en dan leven we nog lang, zonnig, heerlijk en gelukkigquote:
Tot het weer november isquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles gaat goedkomen, de rijken en de grote bedrijven gaan een smak centen ophoesten voor defensie en dan leven we nog lang, zonnig, heerlijk en gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |