abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:36:39 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204206300
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is dan toch een vraag waar je het antwoord op weet? Waarom vragen naar de bekende weg?
Waar zeg ik dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:38:40 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Voor linkse indoctrinatie is het wel iets wat dan wel veel voorkomt in de medische boeken... Doen die allemaal mee aan het grote complot of zo?
Nee, er is geen complot. Ik realiseer me prima dat er mensen zijn die genderdysforie hebben en op geen enkel vlak wil ik die mensen hun rechten ontnemen oid.

Maar de andere kant op doorslaan is ook niet de juiste weg. Zeker niet als het om een hele kleine groep mensen gaat. Als jij als man vrouw wil zijn, more power to you. Maar dat wil niet zeggen dat je automatisch alle rechten zou moeten krijgen die een vrouw ook heeft.

Lastige zaak? Wellicht, maar laten we gewoon bij het principe van de "zwakkeren"beschermen blijven en mannen die lang haar en lipgloss op hebben niet meteen bij de vrouwen in de kleedkamer of op het zelfde sportveld zetten.

En als wederkerend argument, mag ik als man van middelbare leeftijd zeggen dat ik vrouw ben en dan bij "jouw" dochtertje in de kleedkamer?

Nou dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:42:41 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/(...)sensitivity_syndrome

Een individu met deze conditie en XY chromosomen kan van buiten af vrouwelijk uitziende geslachtsorganen hebben. Is dit dan een man of een vrouw?
Het heet niet voor niets een syndrome. Het is een afwijking, en hoe gaan we normaal gezien met afwijkingen om? Precies, ligt aan de afwijking.

Een pedo zetten we ook niet op de peuterspeelzaal in het kader van gelijke rechten. Dus een man met genderdysforie zetten we ook niet in de kleedkamer met vrouwen en ze horen ook niet rechtstreeks te strijden op het sportveld.

Kan je daar over roeptoeteren dat het ongelijkheid is? Vast. Nou en? Ik mag als heteroman ook niet de dames WC in, zoooo ongelijk :').

Samengevat: doorgeslagen activisme, meer is het niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:48:37 #154
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204206442
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het heet niet voor niets een syndrome. Het is een afwijking, en hoe gaan we normaal gezien met afwijkingen om? Precies, ligt aan de afwijking.

Een pedo zetten we ook niet op de peuterspeelzaal in het kader van gelijke rechten. Dus een man met genderdysforie zetten we ook niet in de kleedkamer met vrouwen en ze horen ook niet rechtstreeks te strijden op het sportveld.

Kan je daar over roeptoeteren dat het ongelijkheid is? Vast. Nou en? Ik mag als heteroman ook niet de dames WC in, zoooo ongelijk :').

Samengevat: doorgeslagen activisme, meer is het niet.
Onzin. Voor mensen die een afwijking in hun ogen passen we ook de infrastructuur aan. Zo gaat dat in een beschaafd land. Alleen hebben sommige mensen daar nogal moeite mee. Joost mag weten waarom.
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:51:46 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206497
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Onzin. Voor mensen die een afwijking in hun ogen passen we ook de infrastructuur aan. Zo gaat dat in een beschaafd land. Alleen hebben sommige mensen daar nogal moeite mee. Joost mag weten waarom.
En dat doen we dan ook, van genderneutrale toiletten, geachte reizigers tot geen M/V meer in ID's

Maar er moet een grens aan zitten. En als de aanpassingen zo ver gaan dat ik als middelbare man tussen de jonge meiden zou kunnen gaan zitten zonder dat iemand er iets van zou kunnen zeggen zijn we te ver doorgeslagen.

En als iemand het daar mee oneens is, je goed recht, maar ga niet janken als "ik" het bij jouw dochtertje doe, je was voorstander.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204206520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat?
Je weet niet waar je op valt?
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:53:11 #157
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204206521
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En dat doen we dan ook, van genderneutrale toiletten, geachte reizigers tot geen M/V meer in ID's

Maar er moet een grens aan zitten. En als de aanpassingen zo ver gaan dat ik als middelbare man tussen de jonge meiden zou kunnen gaan zitten zonder dat iemand er iets van zou kunnen zeggen zijn we te ver doorgeslagen.

En als iemand het daar mee oneens is, je goed recht, maar ga niet janken als "ik" het bij jouw dochtertje doe, je was voorstander.
En wanneer precies is dat gebeurd? Of is dit weer zo'n voorbeeld vanuit Murica?
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:54:22 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206540
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]
En wanneer precies is dat gebeurd? Of is dit weer zo'n voorbeeld vanuit Murica?
Het gaat idd om de VS, wat raar in een topic over de VS.

En alles, maar dan ook alles komt overwaaien naar NL. dus deze achterlijkheid ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:02:57 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204206623
Lekker karikaturen verzinnen, doen alsof het schering en inslag is, en daar jezelf gigantisch over opwinden.

Niet bepaald de eerste keer.
Huilen dan.
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:05:15 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206636
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:02 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker karikaturen verzinnen, doen alsof het schering en inslag is, en daar jezelf gigantisch over opwinden.

Niet bepaald de eerste keer.
Geen verzonnen karikatuur, geen doen alsof maar bewezen gevallen, geen opwinden maar gewoon FOK!ken.

Echt niets van je observatie was feitelijk correct. Sterke post wel :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:11:26 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204206700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geen verzonnen karikatuur, geen doen alsof maar bewezen gevallen, geen opwinden maar gewoon FOK!ken.

Echt niets van je observatie was feitelijk correct. Sterke post wel :).
Neuh, totaal niet hè:

als de aanpassingen zo ver gaan dat ik als middelbare man tussen de jonge meiden zou kunnen gaan zitten zonder dat iemand er iets van zou kunnen zeggen

en

mannen die lang haar en lipgloss op hebben niet meteen bij de vrouwen in de kleedkamer of op het zelfde sportveld zetten

en

een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten

Natuurlijk absoluut geen karikaturen.
Huilen dan.
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:18:19 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206802
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh, totaal niet hè:

als de aanpassingen zo ver gaan dat ik als middelbare man tussen de jonge meiden zou kunnen gaan zitten zonder dat iemand er iets van zou kunnen zeggen

en

mannen die lang haar en lipgloss op hebben niet meteen bij de vrouwen in de kleedkamer of op het zelfde sportveld zetten

en

een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten

Natuurlijk absoluut geen karikaturen.
Neuh, hyperbolen wellicht, maar geen karikaturen. Maar je bedient je wederom van dezelfde taktieken, geen tegenagumenten aanleveren maar op de vorm gaan mierenneuken.

Dus ook al waren de vorige voorbeelden karikaturen, die zwem"ster" loopt welgedelijk in "d'r" blote leuter in de dameskleedkamer rond, dat zijn wellicht niet per definitie minderjarigen (geen idee wat de minimum leeftijd is), maar laat wel zien dat het geen karikatuur is.

Waarom toch die drang om allerlei smerige praktijken goed te keuren, zeker als het niet om jezelf gaat? Deugpunten betalen je hypotheek niet toch? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:36:38 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204207110
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, hyperbolen wellicht, maar geen karikaturen. Maar je bedient je wederom van dezelfde taktieken, geen tegenagumenten aanleveren maar op de vorm gaan mierenneuken.
Welke argumenten heb ik gemist? Ik heb oprecht geen idee. Overigens doe jij nu precies waarvan je mij beschuldigt: het zijn geen karikaturen, het zijn hyperbolen :'( !

quote:
Dus ook al waren de vorige voorbeelden karikaturen, die zwem"ster" loopt welgedelijk in "d'r" blote leuter in de dameskleedkamer rond, dat zijn wellicht niet per definitie minderjarigen (geen idee wat de minimum leeftijd is), maar laat wel zien dat het geen karikatuur is.
Heel andere casus dan je schetst in jouw 'hyperbolen': dit is niet iemand die transgender geworden is om lekker in de vrouwencompetitie mee te zwemmen.
quote:
Waarom toch die drang om allerlei smerige praktijken goed te keuren, zeker als het niet om jezelf gaat? Deugpunten betalen je hypotheek niet toch? :').
Hilarisch, maar welke smerige praktijk keur ik precies goed?
Huilen dan.
pi_204207181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe je trots kunt zijn op het feit dat je slechts vanwege je ras en geslacht gekozen bent. Hoe gekwalificeerd ze misschien ook mag zijn dat smetje zal altijd bij je blijven vooral omdat Biden er zo mee zat te pronken.
Nou, door er trots op te zijn ontneem je je criticasters hun stok om je mee te slaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204207247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ligt aan op welk vlak. In het persoonlijke leven doe je maar waar je zin in hebt, is je goed recht, kan ons het schelen, doe je ding.

Maar als je aanspraak maakt op "vrouwelijke" rechten als man ben je gewoon een rat. En ontneem je echte vrouwen hun rechten, goed bezig hoor ^O^.

Maar als jij het ok vindt dat een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten, hey, dat is ook een mening. Ik deel die mening niet, noem me maar extreem :).
Vooral dat 'minderjarig' zekers.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204207278
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen van niet, dan hadden ze beter Kamala Harris kunnen voordragen. Dan had Biden twee vliegen in een klap gehad.
Volgens BNW is Kamala een man...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204207367
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens BNW is Kamala een man...
Oh? Ik dacht dat ze dachten dat Michelle Obama een man was... dat van Kamala is nieuw voor me.
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:51:47 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204207423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, hyperbolen wellicht, maar geen karikaturen. Maar je bedient je wederom van dezelfde taktieken, geen tegenagumenten aanleveren maar op de vorm gaan mierenneuken.

Dus ook al waren de vorige voorbeelden karikaturen, die zwem"ster" loopt welgedelijk in "d'r" blote leuter in de dameskleedkamer rond, dat zijn wellicht niet per definitie minderjarigen (geen idee wat de minimum leeftijd is), maar laat wel zien dat het geen karikatuur is.

Waarom toch die drang om allerlei smerige praktijken goed te keuren, zeker als het niet om jezelf gaat? Deugpunten betalen je hypotheek niet toch? :').
Tja, ik blijf het mij ook afvragen waarom sommigen het niet kunnen laten om telkens weer in de bres te springen voor transgenders. En sterker nog, het zelfs niet kunnen laten om op verkapte wijze te willen verkopen dat geslacht eigenlijk een soort spectrum is. Hihi, het is zo activistisch allemaal. Ik ben erg benieuwd welke vermeend onderdrukte minderheid over 10 of 15 jaar in het nieuwe oogappeltje van Links is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 24 maart 2022 @ 20:38:37 #169
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204208290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het gaat idd om de VS, wat raar in een topic over de VS.

En alles, maar dan ook alles komt overwaaien naar NL. dus deze achterlijkheid ook.
Je verzint problemen om je daar vervolgens druk over te maken. Tja.
pi_204208406
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, ik blijf het mij ook afvragen waarom sommigen het niet kunnen laten om telkens weer in de bres te springen voor transgenders. En sterker nog, het zelfs niet kunnen laten om op verkapte wijze te willen verkopen dat geslacht eigenlijk een soort spectrum is. Hihi, het is zo activistisch allemaal. Ik ben erg benieuwd welke vermeend onderdrukte minderheid over 10 of 15 jaar in het nieuwe oogappeltje van Links is.
Ja, dat riep men 50 jaar geleden ook over de homo emancipatie.
En er zijn nog genoeg mensen die graag de klok terug draaien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204208425
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:38 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je verzint problemen om je daar vervolgens druk over te maken. Tja.
En vervolgens krijgt links de schuld :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 24 maart 2022 @ 21:05:53 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204208819
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat riep men 50 jaar geleden ook over de homo emancipatie.
En er zijn nog genoeg mensen die graag de klok terug draaien.
Hihi, genoeg mensen nog wel. Nou, dat zal dan wel een heel groot deel van de maatschappij zijn. Ik denk dat dit allemaal enorm meevalt. Het lijkt mij bijvoorbeeld niet dat er veel mensen zijn die homoseksualiteit weer quasi strafbaar willen maken. En dat is ook logisch, dat zou vrij belachelijk zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204208865
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, genoeg mensen nog wel. Nou, dat zal dan wel een heel groot deel van de maatschappij zijn. Ik denk dat dit allemaal enorm meevalt. Het lijkt mij bijvoorbeeld niet dat er veel mensen zijn die homoseksualiteit weer quasi strafbaar willen maken. En dat is ook logisch, dat zou vrij belachelijk zijn.
Ja, dat geldt over 50 jaar ook voor transgenders.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 24 maart 2022 @ 21:11:16 #174
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204208925
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat geldt over 50 jaar ook voor transgenders.
Helaas, nee. Seksuele oriëntatie is niet te vergelijken met genderdysforie. Dit zijn twee compleet verschillende dingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204209325
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas, nee. Seksuele oriëntatie is niet te vergelijken met genderdysforie. Dit zijn twee compleet verschillende dingen.
Klopt, homoseksualiteit wordt nog steeds actief vervolgd in diverse landen en gezien als ziekelijk en pervers.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')