abonnement Unibet Coolblue
pi_204219235
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 19:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ah, dat verklaart waarom ik het nog niet gehad heb!

Heerlijk toeven hier in Noord-Ierland. Ik bestel zo nog een garlic bread.
Ook zulk lekker weer daar?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204219324
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 15:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]

Hadden we hier toch gelijk. De tyfus.
Heerlijk, die huilende zerocovid sekte. _O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204219781
Coronanieuws op het acht uur-journaal, oude tijden herleven _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 21:18:38 #229
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204220446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 20:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Coronanieuws op het acht uur-journaal, oude tijden herleven _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bieden ze die booster in augustus/september aan, voordat we weer richting najaar gaan.
pi_204220571
Beter pakken die 70+ers die booster gewoon. Of gaan we leeftijdsgebonden lockdowns hanteren zodra het weer fout gaat?
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 21:42:02 #231
236264 crew  capricia
pi_204220798
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Beter bieden ze die booster in augustus/september aan, voordat we weer richting najaar gaan.
Griepprik linker arm, booster rechts.
Lijkt me prima. :)
Definitely not CIA
pi_204221012
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef Questular het volgende:
Beter pakken die 70+ers die booster gewoon. Of gaan we leeftijdsgebonden lockdowns hanteren zodra het weer fout gaat?
Mijn moedertje is 70 en die zou toch echt pas volgende week de booster kunnen halen.
Denk dat het voor meer 70+ers geldt, die zitten echt krap op de 3 maanden termijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_204221254
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef Questular het volgende:
Beter pakken die 70+ers die booster gewoon. Of gaan we leeftijdsgebonden lockdowns hanteren zodra het weer fout gaat?
Nee want dat was moreel toch verwerpelijk? Gewoon met zn allen lijden en/of inkomsten inleveren.

Mn oudjes hebben vandaag keurig hun booster gehaald. Zonder chanteren. *;
Go hard or go home
pi_204222086
Zijn er berhaupt aanwijzingen dat die vierde (of vijfde) prik helpt? Ik dacht dat Isral dat niet deed omdat het geen meerwaarde meer heeft.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204223011
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 19:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Ook zulk lekker weer daar?
Ja hetzelfde als in NL. Is voor daar wel uitzonderlijk. Operatie goed gegaan?
pi_204224136
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 00:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja hetzelfde als in NL. Is voor daar wel uitzonderlijk. Operatie goed gegaan?
Ah lekker, geniet ervan! Operatie geslaagd! Misschien vandaag al naar huis. :)
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204224147
Dit moeten we maar eens goed evalueren!!!1!

twitter
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204224351
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 08:43 schreef nostra het volgende:
Dit moeten we maar eens goed evalueren!!!1!

[ twitter ]
Schandalig dat Marion naar een land reist waar de situatie kennelijk nog zo urgent is dat een dergelijk draconisch pakket aan maatregelen nodig is.

#blijfthuis
pi_204224382
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 08:43 schreef nostra het volgende:
Dit moeten we maar eens goed evalueren!!!1!

[ twitter ]
Erg onverantwoord om tijdens een wereldwijde pandemie voor overleg naar het buitenland te reizen.

Zo heel erg veel lijken ze in DL trouwens niet aan deze maatregelen te hebben. De cijfers schalen prima met hier. Haha, feiten betrekken in het toetsen van (on)nut van maatregelen, wat doe ik nu _O-
I'll give you something to do
pi_204224787
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:06 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Mijn zelftesten waren zonder enige twijfel positief, heb je toevallig ook je keel geswiped?
Wanneer was je borrel? Als iemand een dag na de borrel positief test, is de kans aanwezig dat hij op de borrel al besmettelijk was.

Mijn ervaring is in elk geval dat de zelftest erg betrouwbaar was, en dezelfde ervaring bij vrienden.

Kortademigheid is niet echt een symptoom ook. Wel droge hoest, hoofdpijn, verkouden, hoesten, koorts. Maar hou er rekening mee dat griep ook beetje heerst nu.
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:15 schreef Zwansen het volgende:
Beetje kortademig deze week nadat we geborreld hebben met mensen waarvan eentje net corona had gehad en eentje die een dag later positief testte. Drie zelftesten deze week zijn allemaal negatief. Hoe betrouwbaar zijn die dingen nog als je vrijwel geen klachten hebt?
Ik had juist een week ongeveer last van kortademigheid toen ik inmiddels al hersteld was. Dus misschien ongemerkt een infectie doorgemaakt? Tegen de tijd dat ik er last van had testte ik negatief.
pi_204224829
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 08:43 schreef nostra het volgende:
Dit moeten we maar eens goed evalueren!!!1!

[ twitter ]
:r :r

Ondanks dat corona niet meer relevant is (En Marion al helemaal niet) moet ik nog steeds binnensmonds kotsen als ik zulke tweets van haar zie.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 10:05:10 #242
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_204224874
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 10:00 schreef Anton91 het volgende:

[..]
:r :r

Ondanks dat corona niet meer relevant is (En Marion al helemaal niet) moet ik nog steeds binnensmonds kotsen als ik zulke tweets van haar zie.
Gristus ja, wil dat mens dat we tot in de oneindigheid ons aan 1.5m houden met kinluier op en om de 6 maanden een goedje laten inspuiten.

In wat voor dystopische realiteit leven dit soort lui joh :?
pi_204224880
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 10:00 schreef Anton91 het volgende:

[..]
:r :r

Ondanks dat corona niet meer relevant is (En Marion al helemaal niet) moet ik nog steeds binnensmonds kotsen als ik zulke tweets van haar zie.
Rod Stewart moet zichzelf gewoon weer in haar lab opsluiten, net zoals dat voor de pandemie het geval was.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204225485
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 10:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Rod Stewart moet zichzelf gewoon weer in haar lab opsluiten, net zoals dat voor de pandemie het geval was.
Rod haha, die coupe is wel vrij identiek ja. Ik ben om de een of andere vage reden gefascineerd door die Valerie van der Flier, die losgaat op de NS, ziekenhuizen zonder kapjes, een fotograaf die geen kap op wil zetten en als toppunt om de haverklap brandbrieven stuurt naar ministeries omdat de kwetsbaren nu dood moeten. Ga leven vrouw, denk ik dan.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_204225581
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:20 schreef josja het volgende:

[..]
Rod haha, die coupe is wel vrij identiek ja. Ik ben om de een of andere vage reden gefascineerd door die Valerie van der Flier, die losgaat op de NS, ziekenhuizen zonder kapjes, een fotograaf die geen kap op wil zetten en als toppunt om de haverklap brandbrieven stuurt naar ministeries omdat de kwetsbaren nu dood moeten. Ga leven vrouw, denk ik dan.
Die moest ik even google-en... Wat een huilstruik. Alles en iedereen is levensgevaarlijk omdat geen mondkapverplichting meer, maar intussen wel concerttickets boeken. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 11:38:54 #246
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204225629
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:20 schreef josja het volgende:

[..]
Rod haha, die coupe is wel vrij identiek ja. Ik ben om de een of andere vage reden gefascineerd door die Valerie van der Flier, die losgaat op de NS, ziekenhuizen zonder kapjes, een fotograaf die geen kap op wil zetten en als toppunt om de haverklap brandbrieven stuurt naar ministeries omdat de kwetsbaren nu dood moeten. Ga leven vrouw, denk ik dan.
De mondkap is voor sommigen een symbool geworden van 'veiligheid', wat dat dan ook moge zijn.
pi_204225708
https://www.ad.nl/show/an(...)rtlocaties~ac8f7dbe/

He, toch nog een krantenartikel over corona. Zou het wellicht ook nog kunnen liggen aan de torenhoge prijzen en dat mensen gewoon minder te besteden hebben?

De mensen zijn toch gevaccineerd? Helpen die vaccinaties dan toch niet? En dan toch zijn er landen waar de vaccinatie verplicht is voor bepaalde groepen :{
pi_204225856
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 08:43 schreef nostra het volgende:
Dit moeten we maar eens goed evalueren!!!1!

[ twitter ]
Reizen in een wereldwijde pandemie terwijl dit digitaal kan, om te kotsen
pi_204225995
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:46 schreef mir1986 het volgende:
https://www.ad.nl/show/an(...)rtlocaties~ac8f7dbe/

He, toch nog een krantenartikel over corona. Zou het wellicht ook nog kunnen liggen aan de torenhoge prijzen en dat mensen gewoon minder te besteden hebben?

De mensen zijn toch gevaccineerd? Helpen die vaccinaties dan toch niet? En dan toch zijn er landen waar de vaccinatie verplicht is voor bepaalde groepen :{
quote:
Knaldrang
Jeroen Bartelse, directeur van de Utrechtse concertzaal TivoliVredenburg, ziet grote verschillen per generatie bezoekers. ,,De jongeren hebben een ongelooflijke knaldrang, zij willen nu echt het nachtleven in. Veel evenementen voor die doelgroep zijn bij ons uitverkocht. Bij ouderen bespeuren wij ook huiverigheid om weer naar concerten te gaan, vanwege het coronavirus. Wij zien om die reden dat de kaartverkoop met name bij klassieke concerten en bij optredens van artiesten die nog geen gevestigde naam hebben aanzienlijk achterblijft.’’

En dan ziet de Tivoli-directeur nog een derde groep, van vooral mensen van middelbare leeftijd, waar nog iets heel anders speelt. ,,De concurrentie is heel hevig, deze mensen moeten zo veel inhalen. Trouwerijen, verjaardagen, werkborrels: hun agenda’s stromen nu vol met dit soort gebeurtenissen.’’
Ja, dat dit veroorzaakt wordt door een combinatie van factoren ipv enkel angst voor corona lijkt me nog het meest waarschijnlijke.

quote:
Voorzichtig
Eva Kili-Parro de la Paz is niet oud (48), maar wel voorzichtig. Evenementen laat ze voorlopig aan zich voorbijgaan. En als ze een keer met haar zoontje naar de bioscoop gaat, doet ze dat op zondagochtend. ,,Ik heb astma, dus corona komt bij mij hard aan. Je hoort nu overal: corona is voorbij. Maar corona is niet voorbij. Elke dag raken gemiddeld nog 45.000 mensen besmet, we kunnen er vergif op innemen dat er nieuwe varianten ontstaan. En wat zijn de langetermijneffecten van het virus in ons lichaam? Daar is nog altijd weinig over bekend.’’
En net zoals bij die Valerie van der Flier: ook deze mevrouw is al meermaals onder de aandacht geweest, google haar maar eens. Heeft de media een soort lijstje met angstige kwetsbaren die ze kunnen bellen als ze een dergelijk geluid in een artikeltje willen laten horen?
pi_204226028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 12:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Eva Kili-Parro de la Paz
Ohh, die dame blijkt nu trouwens corona te hebben. _O-

twitter
He, ze kwam toch nergens?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')