abonnement Unibet Coolblue
pi_204192155
Zwaaien met de heupen spel.
pi_204192190
Spel al klaar _O-
pi_204192193
Salar wordt gek van de zenuwen :Y
if it's meant to be, it will be
  woensdag 23 maart 2022 @ 15:52:00 #79
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_204192200
En wie van de vier gaat ermee vandoor.....met riem en spel. :+
pi_204192213
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:52 schreef zodeju het volgende:
En wie van de vier gaat ermee vandoor.....met riem en spel. :+
Nouchine moet het mee nemen naar de dagboekkamer, geen dingen zeggen, suggereren!
if it's meant to be, it will be
pi_204192256
Daar zit je dan 35 jaar en met een plastic aapje op de bank :')
  woensdag 23 maart 2022 @ 15:57:28 #82
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_204192261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Nouchine moet het mee nemen naar de dagboekkamer, geen dingen zeggen, suggereren!
Ik suggereer helemaal niks Salar wilde de riem al omdoen en Grace vond het ook wel wat.
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 15:57:29 #83
388664 crew  Dotteke
pi_204192262
Nog niemand weg. Duurt wel lang.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204192264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:56 schreef mangalie het volgende:
Daar zit je dan 35 jaar en met een plastic aapje op de bank :')
Wat denk je dan als ouder?
pi_204192278
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:56 schreef mangalie het volgende:
Daar zit je dan 35 jaar en met een plastic aapje op de bank :')
daar liep ze van de week mee toen ze niet kon slapen en zg nachtmerries h
ad wat ze de dag er na zei
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 23 maart 2022 @ 15:59:42 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204192279
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:42 schreef Verida het volgende:

[..]
na hem zo een paar maanden bezig te hebben gezien, lijkt het me ook een heel goede leraar, heel veel geduld, in staat om zelfs lastige pubers te motiveren, blijft netjes in gesprekken, ook als hij wordt aangevallen enz.
Ik heb wel periodes gehad dat ik moeite had met hem, maar net als dat alles wat daar gebeurt door hunzelf wordt uitvergroot , hebben wij daar als kijker ook 'last' van . Ik had moeite met hem toen Toby weer het huis in kwam , een heel verhaal ophing over je niet mee laten slepen, alles niet zo serieus nemen, en vooral niet alles wat er speelt tussen mensen te persoonlijk nemen . Om vervolgens direct te gaan stoken over mensen die volgens hem weg moesten. Hij was toen enorm aan het manipuleren tegen vooral Grace.
Heb wel wat van Kris gemist, niet alles gezien, maar wat ik wel zag was iemand die alles graag met mensen uit wil spreken als er gedoe was, daar ook het voortouw in nam en geen problemen had om daar ook zijn eigen tekortkomingen in te benoemen. Ja Kris is net als Salar aanwezig, maar op een positieve manier. Kris deed zich niet anders voor en is positief ingesteld . Iets wat ik zeer kan waarderen in hem. Blijft niet hangen in negatief gedoe.
Ik denk dat het daar ook mis ging in het contact met Toby, Toby bleef wel hangen en voelde zich buitengesloten. Wat overigens ook zijn eigen schuld was.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204192315
Grace is echt strontvervelend geworden. Tobias zit te veel in haar hoofd en nu klinkt ze al net als hem met haar gezeik over Kristof.
Kris heeft nooit gelogen en is altijd eerlijk geweest over zijn spel, maar word er constant op afgerekend door slechte verliezers Tobias en Grace
pi_204192318
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik heb wel periodes gehad dat ik moeite had met hem, maar net als dat alles wat daar gebeurt door hunzelf wordt uitvergroot , hebben wij daar als kijker ook 'last' van . Ik had moeite met hem toen Toby weer het huis in kwam , een heel verhaal ophing over je niet mee laten slepen, alles niet zo serieus nemen, en vooral niet alles wat er speelt tussen mensen te persoonlijk nemen . Om vervolgens direct te gaan stoken over mensen die volgens hem weg moesten. Hij was toen enorm aan het manipuleren tegen vooral Grace.
Heb wel wat van Kris gemist, niet alles gezien, maar wat ik wel zag was iemand die alles graag met mensen uit wil spreken als er gedoe was, daar ook het voortouw in nam en geen problemen had om daar ook zijn eigen tekortkomingen in te benoemen. Ja Kris is net als Salar aanwezig, maar op een positieve manier. Kris deed zich niet anders voor en is positief ingesteld . Iets wat ik zeer kan waarderen in hem. Blijft niet hangen in negatief gedoe.
Ik denk dat het daar ook mis ging in het contact met Toby, Toby bleef wel hangen en voelde zich buitengesloten. Wat overigens ook zijn eigen schuld was.
Erg goed en mooi geschreven.
pi_204192319
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik heb wel periodes gehad dat ik moeite had met hem, maar net als dat alles wat daar gebeurt door hunzelf wordt uitvergroot , hebben wij daar als kijker ook 'last' van . Ik had moeite met hem toen Toby weer het huis in kwam , een heel verhaal ophing over je niet mee laten slepen, alles niet zo serieus nemen, en vooral niet alles wat er speelt tussen mensen te persoonlijk nemen . Om vervolgens direct te gaan stoken over mensen die volgens hem weg moesten. Hij was toen enorm aan het manipuleren tegen vooral Grace.
Heb wel wat van Kris gemist, niet alles gezien, maar wat ik wel zag was iemand die alles graag met mensen uit wil spreken als er gedoe was, daar ook het voortouw in nam en geen problemen had om daar ook zijn eigen tekortkomingen in te benoemen. Ja Kris is net als Salar aanwezig, maar op een positieve manier. Kris deed zich niet anders voor en is positief ingesteld . Iets wat ik zeer kan waarderen in hem. Blijft niet hangen in negatief gedoe.
Ik denk dat het daar ook mis ging in het contact met Toby, Toby bleef wel hangen en voelde zich buitengesloten. Wat overigens ook zijn eigen schuld was.
Als Kris tweede wordt, zal Kris daar ook niet om zeuren, en Salar als winnaar de hoogte in prijzen.
pi_204192322
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik heb wel periodes gehad dat ik moeite had met hem, maar net als dat alles wat daar gebeurt door hunzelf wordt uitvergroot , hebben wij daar als kijker ook 'last' van . Ik had moeite met hem toen Toby weer het huis in kwam , een heel verhaal ophing over je niet mee laten slepen, alles niet zo serieus nemen, en vooral niet alles wat er speelt tussen mensen te persoonlijk nemen . Om vervolgens direct te gaan stoken over mensen die volgens hem weg moesten. Hij was toen enorm aan het manipuleren tegen vooral Grace.
Heb wel wat van Kris gemist, niet alles gezien, maar wat ik wel zag was iemand die alles graag met mensen uit wil spreken als er gedoe was, daar ook het voortouw in nam en geen problemen had om daar ook zijn eigen tekortkomingen in te benoemen. Ja Kris is net als Salar aanwezig, maar op een positieve manier. Kris deed zich niet anders voor en is positief ingesteld . Iets wat ik zeer kan waarderen in hem. Blijft niet hangen in negatief gedoe.
Ik denk dat het daar ook mis ging in het contact met Toby, Toby bleef wel hangen en voelde zich buitengesloten. Wat overigens ook zijn eigen schuld was.
ik vind vooral het gesprek met Toob, waarin Toob hem beschuldigde van over lijken te gaan, erg netjes.Hij bleef correct antwoorden, gaf wel aan dat hij de uitdrukking "over lijken gaan" niet fijn vond, maar verlaagde zich niet tot het niveau van toob. En dat was denk ik juist wat Tobi zo ontzettend dwars zat, die had denk ik verwacht/gehoopt dat Kris zich zou gaan verontschuldigen, of tobi zou gaan bedanken enz.

En dat deed kris niet, die legde haarfijn en netjes uit waarom hij voor Salar had gekozen.
pi_204192341
Kris was ook steeds de eerste en een van de weinige die iemand altijd ging feliciteren als die een spel hadden gewonnen. Er was geen greintje wrok of misnoegen te horen in zijn stem.
pi_204192353
Saint Kris :X
pi_204192375
Is er nog een recente poll?
pi_204192380
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef lonneberga het volgende:
Saint Kris :X
nee hoor, gelukkig is het ook een mens :) kan en mag fouten maken, maar trekt zich wel commentaar aan en probeert dat dan te veranderen.

en hij kan niet zo goed zingen :D
pi_204192384
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 16:05 schreef Stargazing het volgende:
Kris was ook steeds de eerste en een van de weinige die iemand altijd ging feliciteren als die een spel hadden gewonnen. Er was geen greintje wrok of misnoegen te horen in zijn stem.
Dat bedoel ik ook. Je zult zien nu zaterdag waar Salar meer dan waarschijnlijk de winnaar zal zijn, en Kristof net niet. Dat zijn vrienden voor het leven.
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 16:11:07 #96
388664 crew  Dotteke
pi_204192393
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 16:09 schreef Jockari het volgende:

[..]
Dat bedoel ik ook. Je zult zien nu zaterdag waar Salar meer dan waarschijnlijk de winnaar zal zijn, en Kristof net niet. Dat zijn vrienden voor het leven.
ALs het een Belg moet winnen zoals ik weken lees zal Salar niet winnen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204192403
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef lonneberga het volgende:
Saint Kris :X
Saint gaat wel ver. Maar is wel een van de sportiefste en sociaalste deelnemer.
Was in het begin beetje te fanatiek, maar heeft zich goed hersteld.
pi_204192406
wel leuk dat BB mijn idee die ik hier heb gezegd om ter verveling spelletjes te gaan doen van de alles kunner en walla zie wat er gebeurd wel wat laat maar toch ze luisteren en lezen mee kenbaar _O_
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 16:13:06 #99
388664 crew  Dotteke
pi_204192415
Nouch denkt dat ze een live show krijgen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204192427
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Nouch denkt dat ze een live show krijgen.
Kan die denken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')