quote:* maartena is emigrant. (woon in de USA) Ik denk dat je IMMIGRANT bedoelt?
Op dinsdag 4 februari 2003 08:49 schreef robh het volgende:[..]
Rare jongens die emigranten
quote:Kan mij niet ver genoeg gaan. Burgelijke vrijheden zijn een luxe waarin we veel te ver zijn gegaan. De openbare veiligheid gaat nog altijd voor burgerlijke vrijheden.
Op dinsdag 4 februari 2003 19:57 schreef sineloco het volgende:[..]
Hoe ver wil je dan gaan met het opofferen van je burgerlijke vrijheden ten behoeve van je gevoel van onveiligheid en ongenoegen?
quote:Kom zeg, net 1984 gelezen zeker voor je boekenlijst.
Op dinsdag 4 februari 2003 19:57 schreef sineloco het volgende:
Sommige landen vinden het handhaven van orde en gezag zo belangrijk dat zij de politie, de veiligheidsdienst en het leger speciale bevoegdheden geven; deze mogen iedereen zomaar fouilleren, oppakken en voor korte of langere tijd vasthouden. In Nederland leven we in een rechtsstaat waarin de rechten van de burgers worden gewaarborgd. En dat vind ik een groot goed en wil ik zo houden. Hetgeen niet betekent dat ik vind dat alles bij het oude moet blijven. Integendeel. Er moet véél meer aan preventie worden gedaan. Laten we vooruit denken ipv terug grijpen naar middelen die bij wijze van spreken beter in de middeleeuwen zouden passen.
Denk je nou echt serieus dat dat hier gaat gebeuren ?? Welnee.
Maar door dit soort naieve opmerkingen is het nu wel zover dat agenten helemaal niks mogen en criminelen van heinde en verre hier heen komen.
Zoals ik al zei, ik ben voor fouilleren en identiteitsplicht, om de simpele reden dat ik NIETS te verbergen heb !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |