quote:komt immers ook uit marocco, nietwaar?
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef L4zY het volgende:
ach rook een joint, zie je het een stuk mooier in...
quote:En, hoe was het om als zombie in de klas te zitten?
Op dinsdag 4 februari 2003 03:55 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
moet over 3 uur alweer naar school, mn wiet is op en ik ben al moe genoeg
quote:/offtopic
Op dinsdag 4 februari 2003 12:31 schreef Travolta het volgende:[..]
komt immers ook uit marocco, nietwaar?
nee niet alleen
/ontopic
Ik heb het over beide: Marokkanen en het 'rechtssysteem van Nederland'. Beiden zijn een vrij groot probleem wat wel met elkaar te maken heeft. Lees dat enorme verhaal van me daar staat zon beetje alles in denkik. Ik vind het gewoon irritant dat je in je eigen land als slachtoffer-->'dader' kan worden. Dat klopt toch gewoon niet!! En die zogenaamde integratie waar al 3 generaties over wordt gesproken zie ik maar half gebeuren. En vooral dingen als de AEL zullen dit niet ten goede doen
quote:ik hoef niet veel te slapen
Op dinsdag 4 februari 2003 16:01 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
En, hoe was het om als zombie in de klas te zitten?
heb r tot nu toe nog geen problemen van gehad
Mijn idee: beloon automobilisten op een bepaalde manier ipv ze te straffen. Zorg ervoor dat een automobilist zonder mopperen in die enorme rij gaat staan tijdens een blaascontrole. Ff een ideetje: een kaartje of aantekening als er niet is gedronken en na weetikveel hoeveel ''aantekeningen' of 'stickers' (of weetikveelwat) een korting van [zoveel] euro op een taxi ofzo dat als iemand wel heeft gezopen de drempel kleiner is om een taxi te bellen. Nu denk ik zelf al dat dit ideetje eigenlijk niet zomaar even uit te voeren is maar zie het als een voorbeeld. Iets waardoor een automobilist een minder grote afkeer krijgt tegen agenten en er niet zo'n probleem mee heeft in een rij te moeten staan om te blazen. Wees creatief...
En hard ook
Identificatieplicht en de politie mag altijd fouilleren
quote:idd...waarom niet? Ik heb er niet zo'n probleem mee als ik me moet identificeren hoor..Ik heb nix te verbergen dus van mij mogen ze lekker mn identificatie zien. En allochtonen die dan gaan zeiken over ''discriminatie'' enzo... Eigenlijk zijn ze dan zelf racisten. Want ze spiegelen ZELF een agent af als racist terwijl hij dat waarschijnlijk niet is. En je moet toegeven: een groepje van 5 allochtonen bij elkaar in een winkelcentrum of weetikveelwat ziet er ''een stukje'' 'bedreigender' uit dan een braaf bruggertje ofzo..
Op dinsdag 4 februari 2003 17:03 schreef Pikkebaas het volgende:
Helemaal mee eensvan mij mag de knuppel erover
En hard ook
![]()
Identificatieplicht en de politie mag altijd fouilleren
quote:Als je niks te verbergen hebt dan vind je het niet erg, mij mogen ze fouilleren en in m'n auto kijken. Geen probleem, ik heb niks te verbergen.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:07 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
idd...waarom niet? Ik heb er niet zo'n probleem mee als ik me moet identificeren hoor..Ik heb nix te verbergen dus van mij mogen ze lekker mn identificatie zien. En allochtonen die dan gaan zeiken over ''discriminatie'' enzo... Eigenlijk zijn ze dan zelf racisten. Want ze spiegelen ZELF een agent af als racist terwijl hij dat waarschijnlijk niet is. En je moet toegeven: een groepje van 5 allochtonen bij elkaar in een winkelcentrum of weetikveelwat ziet er ''een stukje'' 'bedreigender' uit dan een braaf bruggertje ofzo..
ik overweeg serieus naar het buitenland te verhuizen als ik klaar ben met m'n studie
quote:Kan het me voorstellen, toch denk ik dat het allochtonen knuffelen wel z'n langste tijd heeft gehad.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:13 schreef Wisp het volgende:
tja veel van die harde maatregelen zouden worden uitgevoerd bij het vorige kabinet, en nu zijn we weer terug bij af met een centrum-links kabinet die te laf sociaal zijn om ook maar een enkele daadkrachtige maatregel door te voerenik overweeg serieus naar het buitenland te verhuizen als ik klaar ben met m'n studie
quote:Zoalng er niets beschadigt wordt vind ik het ook geen enkel probleem.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:11 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Als je niks te verbergen hebt dan vind je het niet erg, mij mogen ze fouilleren en in m'n auto kijken. Geen probleem, ik heb niks te verbergen.
Ook heb ik altijd m'n paspoort bij me, vind ik gewoon logisch.
quote:sorry, maar ik zie echt niet waarom ik in godsnaam een verwende kwast ben
Op dinsdag 4 februari 2003 19:18 schreef sineloco het volgende:
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken. Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
En dat over maatschappijleer enzo: dat heb ik pas volgend jaar..
quote:
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken.
quote:Precies, laten we gewoon wachten tot het een islamitisch bolwerk is hier
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken. Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
quote:Wat is je argumentatie om het NIET te doen ??? Heb je iets te verbergen ??
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren?
quote:Ik zie trouwens geen connectie met mijn weldadige levensstijl
Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
quote:Ja, dat zal ons leren !!
Op dinsdag 4 februari 2003 19:35 schreef Wisp het volgende:
Precies, laten we gewoon wachten tot het een islamitisch bolwerk is hier
quote:De vernieuwde fok!-coffeeshop
Op dinsdag 4 februari 2003 03:55 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
moet over 3 uur alweer naar school, mn wiet is op en ik ben al moe genoeg
quote:Optiefen met dat eiland
Op dinsdag 4 februari 2003 19:41 schreef mrcool het volgende:[..]
quote:Zal dan wel terecht geweest zijn he?
Op dinsdag 4 februari 2003 19:45 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Optiefen met dat eiland
Ik ben vorige keer al geband omdat ik ook mee wilde spelen....
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:49 schreef mrcool het volgende:[..]
Zal dan wel terecht geweest zijn he?
![]()
quote:En andersom gebeurt het net zo erg (als het niet erger is). Valt het niet op dat de hele wereld ver-amerikaniseerd? Waar je ook komt word je doodgegooit met McDonalds en Coca-Cola....
De oosterse bevolking in de westerse wereld schijnt de westerse wereld ''een stukje'' oostelijker te maken...
Laat ze lekker in hun eigen land met hun eigen opvattingen strooien, oprotten mogen ze van mij met dit soort zieke ideeen(wijzend op bijv. de AEL)
Deze topic begint als een aanval op ons rechtsysteem (die ik in sommige gevallen, zoals het geval van de topicstarter ook zwaar verneukt vind) maar lijkt nu gewoon een emigranten/moslim-bash topic, wat gewoon nergens op slaat.
Ik herinner me een geval in ik geloof Stadskanaal, waar een man in z'n eigen huis een inbreker te lijf gaat met een honkbalknuppel en de inbreker viel van de trap. Ik weet niet hoe het precies af is gelopen, maar ik meen dat die man van poging tot doodslag ofzo beschuldigd werd. Ik weet dus niet of die man is berecht, maar dit geeft dus aan hoe krom het allemaal is.
quote:Hoe ver wil je dan gaan met het opofferen van je burgerlijke vrijheden ten behoeve van je gevoel van onveiligheid en ongenoegen? Als zal blijken dat na invoeren van algemeen identificatie misdaad cijfers toenemen?
Op dinsdag 4 februari 2003 19:37 schreef Pikkebaas het volgende:Wat is je argumentatie om het NIET te doen ??? Heb je iets te verbergen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |