abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8268414
Als je op staat aangevallen wordt en je verdedigd je zelf dan moet je maken dat je weg komt want je bent anders toch de lul.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:31:51 #27
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8268430
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:54 schreef L4zY het volgende:
ach rook een joint, zie je het een stuk mooier in...
komt immers ook uit marocco, nietwaar?
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8273778
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:55 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

moet over 3 uur alweer naar school, mn wiet is op en ik ben al moe genoeg

En, hoe was het om als zombie in de klas te zitten?
pi_8275246
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:31 schreef Travolta het volgende:

[..]

komt immers ook uit marocco, nietwaar?

/offtopic

nee niet alleen

/ontopic

Ik heb het over beide: Marokkanen en het 'rechtssysteem van Nederland'. Beiden zijn een vrij groot probleem wat wel met elkaar te maken heeft. Lees dat enorme verhaal van me daar staat zon beetje alles in denkik. Ik vind het gewoon irritant dat je in je eigen land als slachtoffer-->'dader' kan worden. Dat klopt toch gewoon niet!! En die zogenaamde integratie waar al 3 generaties over wordt gesproken zie ik maar half gebeuren. En vooral dingen als de AEL zullen dit niet ten goede doen

| Foto's |
pi_8275279
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:01 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

En, hoe was het om als zombie in de klas te zitten?

ik hoef niet veel te slapen

heb r tot nu toe nog geen problemen van gehad

| Foto's |
pi_8275475
En nog 1 ding dat ik gloof ik was vergeten in mn 1e post: Dat gecontroleer op de snelwegen op snelheid. Ik kan hier echt zooo slecht tegen. Ik mag dan geen auto rijden maar ik begrijp niet dat ze grote controles houden op snelheid etc. terwijl die mensen veeel beter ergens anders voor kunnen worden gebruikt. Alcohol-controles: ok. Prima..dat helpt tenminste nog iets. Gebruik die mankracht voor het bestrijden van de criminaliteit, niet flitsers ed.

Mijn idee: beloon automobilisten op een bepaalde manier ipv ze te straffen. Zorg ervoor dat een automobilist zonder mopperen in die enorme rij gaat staan tijdens een blaascontrole. Ff een ideetje: een kaartje of aantekening als er niet is gedronken en na weetikveel hoeveel ''aantekeningen' of 'stickers' (of weetikveelwat) een korting van [zoveel] euro op een taxi ofzo dat als iemand wel heeft gezopen de drempel kleiner is om een taxi te bellen. Nu denk ik zelf al dat dit ideetje eigenlijk niet zomaar even uit te voeren is maar zie het als een voorbeeld. Iets waardoor een automobilist een minder grote afkeer krijgt tegen agenten en er niet zo'n probleem mee heeft in een rij te moeten staan om te blazen. Wees creatief...

| Foto's |
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:03:05 #32
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8275561
Helemaal mee eens van mij mag de knuppel erover

En hard ook

Identificatieplicht en de politie mag altijd fouilleren

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_8275683
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:03 schreef Pikkebaas het volgende:
Helemaal mee eens van mij mag de knuppel erover

En hard ook

Identificatieplicht en de politie mag altijd fouilleren

idd...waarom niet? Ik heb er niet zo'n probleem mee als ik me moet identificeren hoor..Ik heb nix te verbergen dus van mij mogen ze lekker mn identificatie zien. En allochtonen die dan gaan zeiken over ''discriminatie'' enzo... Eigenlijk zijn ze dan zelf racisten. Want ze spiegelen ZELF een agent af als racist terwijl hij dat waarschijnlijk niet is. En je moet toegeven: een groepje van 5 allochtonen bij elkaar in een winkelcentrum of weetikveelwat ziet er ''een stukje'' 'bedreigender' uit dan een braaf bruggertje ofzo..
| Foto's |
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:11:05 #34
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8275763
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:07 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

idd...waarom niet? Ik heb er niet zo'n probleem mee als ik me moet identificeren hoor..Ik heb nix te verbergen dus van mij mogen ze lekker mn identificatie zien. En allochtonen die dan gaan zeiken over ''discriminatie'' enzo... Eigenlijk zijn ze dan zelf racisten. Want ze spiegelen ZELF een agent af als racist terwijl hij dat waarschijnlijk niet is. En je moet toegeven: een groepje van 5 allochtonen bij elkaar in een winkelcentrum of weetikveelwat ziet er ''een stukje'' 'bedreigender' uit dan een braaf bruggertje ofzo..

Als je niks te verbergen hebt dan vind je het niet erg, mij mogen ze fouilleren en in m'n auto kijken. Geen probleem, ik heb niks te verbergen.
Ook heb ik altijd m'n paspoort bij me, vind ik gewoon logisch.
pi_8275806
tja veel van die harde maatregelen zouden worden uitgevoerd bij het vorige kabinet, en nu zijn we weer terug bij af met een centrum-links kabinet die te laf sociaal zijn om ook maar een enkele daadkrachtige maatregel door te voeren

ik overweeg serieus naar het buitenland te verhuizen als ik klaar ben met m'n studie

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:15:37 #36
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8275856
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:13 schreef Wisp het volgende:
tja veel van die harde maatregelen zouden worden uitgevoerd bij het vorige kabinet, en nu zijn we weer terug bij af met een centrum-links kabinet die te laf sociaal zijn om ook maar een enkele daadkrachtige maatregel door te voeren

ik overweeg serieus naar het buitenland te verhuizen als ik klaar ben met m'n studie

Kan het me voorstellen, toch denk ik dat het allochtonen knuffelen wel z'n langste tijd heeft gehad.
Vergeet trouwens niet dat we nu de VVD en de LPF in de oppositie hebben, dus een centrumlinks kabinet (het moetje) met een sterke rechtse oppositie ! Kan nog leuk worden !
pi_8276953
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:11 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Als je niks te verbergen hebt dan vind je het niet erg, mij mogen ze fouilleren en in m'n auto kijken. Geen probleem, ik heb niks te verbergen.
Ook heb ik altijd m'n paspoort bij me, vind ik gewoon logisch.

Zoalng er niets beschadigt wordt vind ik het ook geen enkel probleem.
pi_8277912
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken. Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
pi_8278176
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:18 schreef sineloco het volgende:
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken. Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
sorry, maar ik zie echt niet waarom ik in godsnaam een verwende kwast ben

En dat over maatschappijleer enzo: dat heb ik pas volgend jaar..

| Foto's |
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:33:49 #40
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278259
quote:
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren? Na het niet strafbaar stellen van voor eigen rechter spelen? Misschien na het invoeren van de doodstraf? Of toch maar folterkamers inrichten, volhangen met tv-camera's en eens per week paar handjes van die vuile kut-marrokanen live afhaken.
De knuppel erover
pi_8278285
quote:
Precies, laten we gewoon wachten tot het een islamitisch bolwerk is hier
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:37:58 #42
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278345
quote:
Zal je ongenoegen na het invoeren van identificatieplicht verdwijnen? Na het invoeren van verplicht fouilleren?
Wat is je argumentatie om het NIET te doen ??? Heb je iets te verbergen ??
quote:
Dat zal ze wel afschrikken hé, knul? Verwende kwast!
Ik zie trouwens geen connectie met mijn weldadige levensstijl
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:40:00 #43
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278405
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:35 schreef Wisp het volgende:
Ja, dat zal ons leren !!
pi_8278462
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:55 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

moet over 3 uur alweer naar school, mn wiet is op en ik ben al moe genoeg

De vernieuwde fok!-coffeeshop
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:45:53 #45
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278562
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:41 schreef mrcool het volgende:

[..]

De vernieuwde fok!-coffeeshop

Optiefen met dat eiland Ik ben vorige keer al geband omdat ik ook mee wilde spelen....
pi_8278659
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:45 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Optiefen met dat eiland Ik ben vorige keer al geband omdat ik ook mee wilde spelen....

Zal dan wel terecht geweest zijn he?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:53:22 #47
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8278767
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:49 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zal dan wel terecht geweest zijn he?

dinsdag 4 februari 2003 @ 19:54:03 #48
33354 Triumph_The_Insult_Comic
Thank God I'm an atheist
pi_8278789
quote:
De oosterse bevolking in de westerse wereld schijnt de westerse wereld ''een stukje'' oostelijker te maken...
Laat ze lekker in hun eigen land met hun eigen opvattingen strooien, oprotten mogen ze van mij met dit soort zieke ideeen(wijzend op bijv. de AEL)
En andersom gebeurt het net zo erg (als het niet erger is). Valt het niet op dat de hele wereld ver-amerikaniseerd? Waar je ook komt word je doodgegooit met McDonalds en Coca-Cola....

Deze topic begint als een aanval op ons rechtsysteem (die ik in sommige gevallen, zoals het geval van de topicstarter ook zwaar verneukt vind) maar lijkt nu gewoon een emigranten/moslim-bash topic, wat gewoon nergens op slaat.

Ik herinner me een geval in ik geloof Stadskanaal, waar een man in z'n eigen huis een inbreker te lijf gaat met een honkbalknuppel en de inbreker viel van de trap. Ik weet niet hoe het precies af is gelopen, maar ik meen dat die man van poging tot doodslag ofzo beschuldigd werd. Ik weet dus niet of die man is berecht, maar dit geeft dus aan hoe krom het allemaal is.

"Eminem is so street, I guess that's why I feel so comfortable pooping on him."
pi_8278874
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:37 schreef Pikkebaas het volgende:

Wat is je argumentatie om het NIET te doen ??? Heb je iets te verbergen ??

Hoe ver wil je dan gaan met het opofferen van je burgerlijke vrijheden ten behoeve van je gevoel van onveiligheid en ongenoegen? Als zal blijken dat na invoeren van algemeen identificatie misdaad cijfers toenemen?
Sommige landen vinden het handhaven van orde en gezag zo belangrijk dat zij de politie, de veiligheidsdienst en het leger speciale bevoegdheden geven; deze mogen iedereen zomaar fouilleren, oppakken en voor korte of langere tijd vasthouden. In Nederland leven we in een rechtsstaat waarin de rechten van de burgers worden gewaarborgd. En dat vind ik een groot goed en wil ik zo houden. Hetgeen niet betekent dat ik vind dat alles bij het oude moet blijven. Integendeel. Er moet véél meer aan preventie worden gedaan. Laten we vooruit denken ipv terug grijpen naar middelen die bij wijze van spreken beter in de middeleeuwen zouden passen.
pi_8279018
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:35 schreef Wisp het volgende:
Allah akhbar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')