abonnement Unibet Coolblue
pi_204262888
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Misschien was ziggo een beetje naïef met de veiling van de rechten vorig jaar. Die dachten dat ze er met 15 miljoen wel waren, terwijl Max net op dat moment onderweg naar de titel was.
Maar die hebben toch ook duidelijk aangegeven dat een hogere prijs gewoon echt niet mogelijk was? Dat lijkt me dan geen naïviteit..
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:39:48 #227
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204262983
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 15:25 schreef Tokus het volgende:

[..]
https://www.androidplanet(...)ndroid-tv-google-tv/

blijkbaar maken Sony en Philips tv's gebruik van Android TV als OS, dus daarop zou je F1TV "native" kunnen zien.
Werkt niet op mijn Sony TV
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_204262992
Maar voor rond de 30 miljoen sponsoren ze ook Ajax. Wat levert dat nou op? Had dat lekker in F1 gestoken.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:42:18 #229
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204263013
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 15:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat hebben ze wél :Y Vorig geïnstalleerd (op mijn Sony smart tv) en werkt nog steeds.
Niet meer.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:01:56 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204263226
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:39 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Werkt niet op mijn Sony TV
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Niet meer.
Niet meer zou kunnen. Dan heeft F1TV dat ergens na dat ik de app op mijn tv geïnstalleerd heb vorig jaar gewijzigd.

Maar als je het al had geïnstalleerd werkt het nog steeds :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204264594
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar voor rond de 30 miljoen sponsoren ze ook Ajax. Wat levert dat nou op? Had dat lekker in F1 gestoken.
9 miljoen euro per jaar, niet overdrijven ;)

Maar dat levert vast genoeg op, maar dat is vrij lastig in getallen te meten.
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 21:34:56 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204266644
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]
9 miljoen euro per jaar, niet overdrijven ;)

Maar dat levert vast genoeg op, maar dat is vrij lastig in getallen te meten.
Ja, vrijkaartjes voor de directie :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204267644
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, vrijkaartjes voor de directie :D
Vaak is dat toch ook een belangrijk onderdeel ja :D
pi_204268261
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 15:27 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, dat zou je denken, maar op de supportsite van F1 TV staat dat ze specifiek geen app daarvoor hebben: https://support.f1.tv/s/a(...)-can-I-watch-F1TV-on
[..]

Die hebben ze wel, alleen is die niet beschikbaar in de app store van smart tv's.
Misschien met een omweg kun je hem alsnog installeren.
https://www.apkmirror.com(...)7-1-release-release/
https://www.alphr.com/android-tv-install-apk/
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 29 maart 2022 @ 23:02:45 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_204268424
Ik snap eigenlijk niet goed waarom sommigen kennelijk een groot verschil ervaren tussen een app op je tv en het gebruiken van een Chromecast o.i.d.? Het resultaat is toch precies hetzelfde? Alleen de plek waar je het bedient verschilt.

Misschien komt het omdat op onze tv sowieso alleen de Netflix-app nog werkt, maar ik zie het probleem niet met de Chromecast. Ik zoek iets op op de telefoon, iPad of laptop, klik op het icoontje en streamen maar. W.m.b. niet minder makkelijk dan een app op je tv.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 maart 2022 @ 23:10:06 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204268497
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 23:02 schreef Jane het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed waarom sommigen kennelijk een groot verschil ervaren tussen een app op je tv en het gebruiken van een Chromecast o.i.d.? Het resultaat is toch precies hetzelfde? Alleen de plek waar je het bedient verschilt.

Misschien komt het omdat op onze tv sowieso alleen de Netflix-app nog werkt, maar ik zie het probleem niet met de Chromecast. Ik zoek iets op op de telefoon, iPad of laptop, klik op het icoontje en streamen maar. W.m.b. niet minder makkelijk dan een app op je tv.
Het handigst is natuurlijk gewoon een ding van de TV-provider, zoals je bij KPN Netflix opent door naar kanaal 200 te gaan en op de rode knop te klikken (nou ja, het allerhandigst is uiteraard gewoon een normale zender).

Als dat niet beschikbaar is maakt het niet heel veel uit nee, voordeel van een app op de TV zelf is dat je niet nog een tweede apparaat bij de hand hoeft te hebben om TV te kunnen kijken. Voordeel van een Chromecast is dan weer dat je 'm in bijna elke TV kunt hangen.

Het is maar net waar je voorkeur ligt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 29 maart 2022 @ 23:17:26 #237
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204268547
Ander nadeel is dat Chromecast alleen via Wifi werkt en dus afhankelijk is van de kwaliteit van het wifi netwerk en dat je extra vertraging hebt in het signaal op het moment dat je van je telefoon naar de Chromecast schakelt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 23:19:56 #238
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_204268563
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 23:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het handigst is natuurlijk gewoon een ding van de TV-provider, zoals je bij KPN Netflix opent door naar kanaal 200 te gaan en op de rode knop te klikken (nou ja, het allerhandigst is uiteraard gewoon een normale zender).

Als dat niet beschikbaar is maakt het niet heel veel uit nee, voordeel van een app op de TV zelf is dat je niet nog een tweede apparaat bij de hand hoeft te hebben om TV te kunnen kijken. Voordeel van een Chromecast is dan weer dat je 'm in bijna elke TV kunt hangen.

Het is maar net waar je voorkeur ligt.
Haha, we hebben zelf tegenwoordig KPN en ik had geen idee dat dit bestond. :D Maar idd, dat werkt. Ik gebruik altijd die app op de tv voor Netflix.

Het zal wel vooral zijn wat iemand zelf gewend is. Ik kijk bijna geen gewone tv meer, dus ik ken al die kanalen ook niet. Ik ben daarentegen wel weer erg gewend te streamen via de chromecast. Voor een ander is het weer anders.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:20:03 #239
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_204272394
Ze zoeken nog een PR-manager. Was misschien beter geweest als ze die al hadden gehad. Maar goed, als iemand nog een baan zoekt...?
https://careers.nentgroup(...)ager-the-netherlands
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2022 @ 13:22:17 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204272425
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:20 schreef Jane het volgende:
Ze zoeken nog een PR-manager. Was misschien beter geweest als ze die al hadden gehad. Maar goed, als iemand nog een baan zoekt...?
https://careers.nentgroup(...)ager-the-netherlands
Ik kan nu al voorspellen dat die nieuwe PR manager echt in een hel terecht komt :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204273151
Een mooie blonde Zweedse als recruiter; alleen daarom zou ik al solliciteren :@
pi_204273977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:19 schreef DjVero het volgende:
Een mooie blonde Zweedse als recruiter; alleen daarom zou ik al solliciteren :@
Hit 'play' on your career... En dan een knop "apply" eronder... Welke dyksl...diskl...dy... analfabeet heeft die verzonnen? :')
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:45:58 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204275232
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 23:02 schreef Jane het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed waarom sommigen kennelijk een groot verschil ervaren tussen een app op je tv en het gebruiken van een Chromecast o.i.d.? Het resultaat is toch precies hetzelfde? Alleen de plek waar je het bedient verschilt.

Misschien komt het omdat op onze tv sowieso alleen de Netflix-app nog werkt, maar ik zie het probleem niet met de Chromecast. Ik zoek iets op op de telefoon, iPad of laptop, klik op het icoontje en streamen maar. W.m.b. niet minder makkelijk dan een app op je tv.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 23:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het handigst is natuurlijk gewoon een ding van de TV-provider, zoals je bij KPN Netflix opent door naar kanaal 200 te gaan en op de rode knop te klikken (nou ja, het allerhandigst is uiteraard gewoon een normale zender).

Als dat niet beschikbaar is maakt het niet heel veel uit nee, voordeel van een app op de TV zelf is dat je niet nog een tweede apparaat bij de hand hoeft te hebben om TV te kunnen kijken. Voordeel van een Chromecast is dan weer dat je 'm in bijna elke TV kunt hangen.

Het is maar net waar je voorkeur ligt.
Véél meer vertraging als je cast. Of via het tv kanaal kijkt.

Kijken via de app op je tv levert de minste vertraging op.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204304806
Topman pareert kritiek op Viaplay: ’Geen bier en polonaise in studio na zege Max Verstappen’

https://www.telegraaf.nl/(...)-zege-max-verstappen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 2 april 2022 @ 17:36:13 #245
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204307083
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Misschien was ziggo een beetje naïef met de veiling van de rechten vorig jaar. Die dachten dat ze er met 15 miljoen wel waren, terwijl Max net op dat moment onderweg naar de titel was.
Dit, inderdaad. Ik heb toch ook een beetje het idee dat ze zichzelf in de voet hebben geschoten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 2 april 2022 @ 18:43:11 #246
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_204307825
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef Jane het volgende:
Wat mij vooral opvalt in de commentaren die ik lees is hoeveel mensen er ontzettend gehecht aan blijken te zijn dat ze iets gewoon kunnen zien via een tv-kanaal. Dat heb je niet door als je zelf al jaren gewend bent om bijv. de F1 te streamen.
Wij hadden ooit een nogal obscure glasvezelaanbieder waar je helemaal geen extra zenders kon krijgen bij je tv-abonnement. :') Inmiddels wel een paar keer overgenomen en nu KPN, maar ik weet nu niet beter meer dan het gewoon via de chromecast te streamen.
Nadeel van al die troep is dat het altijd hapert en je ook niet met z'n vieren op de bank naar een laptop gaat zitten kijken.
Voor mensen in verpleeg- en verzorgingshuizen is het trouwens helemaal naatje. Die zitten meestal op een centraal tv-systeem en kunnen alleen de standaard ziggo of kpn-kanalen ontvangen. Als je gewend was om altijd F1 en eredivisie te kijken zit je nu uit het raam te staren op zondagmiddag.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2022 @ 20:24:54 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204309234
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Misschien was ziggo een beetje naïef met de veiling van de rechten vorig jaar. Die dachten dat ze er met 15 miljoen wel waren, terwijl Max net op dat moment onderweg naar de titel was.
We weten helemaal niet of het zo'n veiling was of niet. Dat is nooit naar buiten gebracht, en mij lijkt het wel heel erg sterk dat de FOM verliezende bedrijven niet nogmaals een kans geeft om er een schepje bovenop te doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 2 april 2022 @ 22:23:49 #248
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_204311531
Ik denk eigenlijk dat je het niet moet zien als dat Ziggo te weinig heeft geboden, maar dat Viaplay willens en wetens veel te veel betaald heeft voor die F1-rechten. Dat hebben ze gedaan omdat zij met dat bedrag in feite ook naamsbekendheid in een nieuwe markt en de zekerheid van een groot aantal nieuwe abonnees gekocht hebben.

Het is niet makkelijk om een nieuw streamingplatform te lanceren in een land waar al vele bekendere diensten actief zijn. Wat series en films betreft is het ook heel moeilijk concurreren met Netflix, HBO, Amazon prime e.d. Dan duurt het jaren voordat mensen weten dat je bestaat. Dus wat doe je dan als je toch gelijk veel abonnementen wil verkopen? Je koopt de uitzendrechten van een populaire sport. En in Nederland betekent dat óf de Eredivisie óf Formule 1. Voor andere sporten zijn (veel) minder mensen bereid (veel) te betalen. Zie ook dit artikel van vorig jaar in Trouw:

quote:
Volgens marktonderzoeker Telecompaper is dat zeker realistisch. Zo'n 350.000 huishoudens zouden dit voorjaar al een abonnement nemen, waarbij vooral de Formule 1 een belangrijke reden is om te gaan betalen.
[...]
Alleen voor Eredivisie-voetbal is een grotere betalingsbereidheid onder Nederlandse consumenten, stelt Telecompaper.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 13:31 schreef RipCity het volgende:
Topman pareert kritiek op Viaplay: ’Geen bier en polonaise in studio na zege Max Verstappen’

https://www.telegraaf.nl/(...)-zege-max-verstappen
Ik kan dit artikel niet lezen, maar ik gok dat die topman momenteel nog steeds best in z'n nopjes is. Ze zijn geslaagd in hun missie. Heel veel mensen die gewend waren F1 te kijken hebben een abonnement genomen (vaak wel voor een gereduceerd tarief of gratis, maar hij hoopt natuurlijk dat die blijven hangen) en half Nederland kent nu de naam Viaplay. Dat mocht best wat kosten. Die hele F1 interesseert zo'n man natuurlijk niks. Die wil abonnementen verkopen en geld verdienen.

Toch vraag ik me af of hij over een tijdje nog steeds zo in z'n nopjes is. Want Viaplay is nu dan misschien wel een bekende naam, maar de berichten op social media zijn toch vooral negatief, zowel over de F1-verslaggeving als over de kwaliteit van de streams en de service van Viaplay. Op de wat langere termijn werkt dat in je nadeel.

Als ik mezelf als voorbeeld neem. Ik heb geen Viaplay (niet nodig voor F1), hou niet van competitievoetbal, maar bijvoorbeeld wel van Scandinavische misdaadseries. Zelfs al zou ik alle series op Netflix gezien hebben, zou ik toch niet snel een abo op Viaplay nemen, omdat ik zoveel mensen zie klagen over de slechte beeldkwaliteit en de klantenservice die alleen maar zegt dat het aan je eigen apparatuur ligt. Ik heb nu al geen positief beeld van dat bedrijf, terwijl ik in feite nog nooit met ze te maken heb gehad. Voor mensen die inmiddels hun abonnement alweer opgezegd hebben geldt dat waarschijnlijk dubbel. Die krijg je helemaal niet snel meer terug als klant.

Kortom, ik denk dat het toch handig is dat ze nu, na hun eerste 'overwinning', een beetje aan hun imago gaan werken. En ik ben nu al benieuwd of zo over 3 jaar weer op de F1-rechten bieden en wat ze er dan voor over hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 02-04-2022 22:29:29 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 4 april 2022 @ 18:02:55 #249
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_204330660
Zweedse humor is toch iets aparts. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is met hoe hij neergezet wordt hier.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 5 april 2022 @ 22:56:17 #250
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204344515
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 18:02 schreef Jane het volgende:
Zweedse humor is toch iets aparts. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is met hoe hij neergezet wordt hier.

Dan zal ik zweedse roots hebben ergens want ik begrijp niet hoe je hier 'niet blij' mee moet zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')