abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 februari 2003 @ 03:19:47 #1
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8265061
Ik kan er niet tegen, hoofdpijn, geïrriteerde luchtwegen etc. En dan merk je pas hoe extreem alles "stinkt". In de trein of bus, op het werk, in de bios, tijdens visite en etentjes worden vaak al helemaal verpest. Want als mensen uitgaan menen ze er nog wat extra tegenaan te moeten gooien

Zomers is het in de supermarkt niet te harden van de stank want de meeste hebben de huid onder hun oksels ed. al zo uit balans gebracht dat het zweet een feest d' odeur teweeg brengt waarbij de gft bak in het niet valt. Snappen blijkbaar niet dat je gewoon met water en weinig zeep moet wassen en verder met rust moet laten.

Het is een crime om een goed wasmiddel te vinden (wasverzachter begin ik niet eens aan) want alles is vergeven van de meest afschuwelijke kunstgeuren. Handcrème, afwasmiddel, schoonmaakmiddel, gel en andere lichaamsverzorgende producten moet ik drie keer zo duur kopen omdat ik er geen geurrommel in wil hebben.

En ook al vertel je het 100 keer op elke verjaardag en elke kerst krijg je weer steevast geurtjes kado. Dat gooi ik maar in een doos en geef het een keer in de zoveel tijd mee aan de rommelmarkt ofzo.

Heel erg lastig dus, en vroeg me af of er meer zijn die dit hebben?

pi_8265075
Heb er zelf ook wel is last van met name tijdens het uitgaan maar bij mij hangt het er meer vanaf om welk luchtje het gaat. Gebruik zelf meestal Acqua di Gio van Armani, nergens last van (mits het niet teveel is!)
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 03:28:53 #3
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8265079
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:19 schreef NorthernStar het volgende:
.........Heel erg lastig dus, en vroeg me af of er meer zijn die dit hebben?
Jeetje, nee gelukkig niet zeg, best wel erg eigenlijk dat je dat hebt

Ik vind het juist heerlijk om lekker geurtje uit te kiezen, en ik heb dan ook keus zat

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  † In Memoriam † dinsdag 4 februari 2003 @ 04:04:22 #4
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8265114
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 03:28 schreef Faat het volgende:

[..]

Jeetje, nee gelukkig niet zeg, best wel erg eigenlijk dat je dat hebt

Ik vind het juist heerlijk om lekker geurtje uit te kiezen, en ik heb dan ook keus zat

Heeeeeeeel erg voor mij!

Maar je begrijpt dat ik het dus helemaal niet nodig vind en dan word ik soms wat nijdig op mensen dat ze zich in mijn ogen zichzelf juist minder aantrekkelijk maken... en dat sommigen er last van hebben!

pi_8265164
quote:
Snappen blijkbaar niet dat je gewoon met water en weinig zeep moet wassen en verder met rust moet laten.
Niet dus.

Er zijn mensen die dan kei en keihard stinken, en bedoel ik ook echt de meest ranzige luchten die je je maar kunt voorstellen..
(m'n pa is zo iemand.. heeft ook een afkeer van geurtjes en je wilt niet, vooral in de zomer, dat ie langs je loopt zonder een knijper op je neus te hebben )

Nee, geef mij dan maar al die luchtjes.. (hoewel sommige/veel mensen idd veel te veel opspuiten enzo)

Wel klote natuurlijk als je er niet tegen kan, maar ik vraag me af wat erger is; de 'frisse' luchtjes of de heerlijke walmende geur van oud _en_ nieuw zweet

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_8265167
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 05:09 schreef dikkebanaan het volgende:

...maar ik vraag me af wat erger is; de 'frisse' luchtjes of de heerlijke walmende geur van oud _en_ nieuw zweet

Het 2e is best goor of toch niet echt prettig om aan te ruiken
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 06:56:57 #7
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_8265226
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 05:14 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

[..]

Het 2e is best goor of toch niet echt prettig om aan te ruiken

Doe mij dan maar een lekker fris geurtje
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  dinsdag 4 februari 2003 @ 07:32:09 #8
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8265264
Sommigen weten de juiste balans niet te vinden en meuren een uur in de wind vanwege alle deo's parfums, enz. Ergste wat ik ooit heb meegemaakt waren 2 oude dametjes die letterlijk op 100 meter afstand waren te ruiken. Ik reed op de fiets, richting huis en kreeg ineens een verschrikkelijk sterke parfumlucht in m'n neus die steeds sterker werd. Op het punt waar zij liepen vielen zo'n beetje de vogels dood uit de bomen vanwege de lucht. Je adem werd in ieder geval ook behoorlijk afgesneden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8265271
Ik ben allergisch voor parfum. Ik krijg er altijd spontaan koppijn van. Ik koop dus ook bijna alles zonder parfum.
Er zijn trouwens wel dingen waar ik wel gewoon tegen kan.

Ik heb er altijd het meest last van als mn moeder/zus een feestje ofzo heeft. Dan kom ik mn kamer niet uit iig.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 februari 2003 @ 08:00:29 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8265318
Ja, ik heb dat ook. Krijg binnen 5 minuten barstende koppijn als ik bijvoorbeeld in de trein zit en er heeft iemand flink met de parfumfles gerammeld. Ook sommige deo's (vooral spuitbussen) zijn niet te harden zo vies. Zweetlucht is ook smerig maar daar krijg ik geen koppijn van Spuitbussen slaan trouwens meteen op mijn keel (uche).

Ook ik krijg vaak geurtjes voor mijn verjaardag. Die geef ik dan maar weer weg. Voor mezelf gebruik ik een neutrale deo (zonder alcohol) en lekkere talkpoeder. Een zwaardere geur hoef ik niet te proberen.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 08:49:46 #11
10888 Kayuk
Home away from home
pi_8265470
quote:
Het is een crime om een goed wasmiddel te vinden (wasverzachter begin ik niet eens aan) want alles is vergeven van de meest afschuwelijke kunstgeuren. Handcrème, afwasmiddel, schoonmaakmiddel, gel en andere lichaamsverzorgende producten moet ik drie keer zo duur kopen omdat ik er geen geurrommel in wil hebben.
Probeer eens (af)wasmiddel van Neutral, bij de meeste supermarketen koop en niet of nauwelijks duurder. Is geurloos, dus zonder parfums enz.
  † In Memoriam † dinsdag 4 februari 2003 @ 17:50:27 #12
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8276480
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 05:09 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Niet dus.

Er zijn mensen die dan kei en keihard stinken, en bedoel ik ook echt de meest ranzige luchten die je je maar kunt voorstellen..

Hmm.. ik denk dat elke dag wassen en de natuurlijke huidflora en fauna niet verpesten met deo's en parfums veel aangenamer zou zijn. Zweet stinkt normaal niet, maar als de balans van bacterien op je huid verstoord is, dan wel. (ziekte, sommige medicijnen en alcohol niet meegerekend). Maar mijn mening is misschien ook wat gekleurd omdat ik er niet tegen kan
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 07:37 schreef d4rkl1ght het volgende:
Ik ben allergisch voor parfum. Ik krijg er altijd spontaan koppijn van. Ik koop dus ook bijna alles zonder parfum.
Er zijn trouwens wel dingen waar ik wel gewoon tegen kan.
Ja ik heb ook eentje waar ik geen last van heb, geen idee wat nu het verschil is trouwens. Maar die gebruik ik ook maar weinig.. naturel is veel
pi_8276578
In de zomer heb ik een paar maanden last van hooikoorts, dan is m'n neus nogal overgevoelig. Is te onderdrukken met medicijnen, tot er iemand met poezen, rook, parfum of kranten(?!?) ofzo aan komt zetten. Dan vlucht ik dus weg. Een ramp om ergens een terrasje te vinden waar ik gewoon een tijdje kan blijven zitten...

Vandaar ook dat ik dat gasmasker op m'n usericon gekocht heb, zit in een oud studentenhuis en de stank van de buren komt vrolijk mijn kamer binnengezet

† In Memoriam † dinsdag 4 februari 2003 @ 17:58:01 #14
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8276587
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:57 schreef tsuihark het volgende:

Vandaar ook dat ik dat gasmasker op m'n usericon gekocht heb, zit in een oud studentenhuis en de stank van de buren komt vrolijk mijn kamer binnengezet

dinsdag 4 februari 2003 @ 19:16:24 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8277860
Maar wat heb je dan liever?
Een lekker geurtje. Of een mega
zweet lucht????

Lijkt me overgens wel kut als je er last van hebt.
Ik blijf zeker lekkere luchtjes draagen

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8278000
Zwitsal dus ook niet??
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 februari 2003 @ 19:32:12 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8278227
Zwitsal ruikt voor mij ook te sterk. Ik had voor mijn uk de Etos babylijn. Daar kan ik wel tegen. Ik vind het wel jammer, sommige parfums en zo vind ik best lekker ruiken. Maar ik kan ze niet verdragen, ook niet als iemand anders ze op heeft.

En een zweetlucht vind ik ook vreselijk smerig. Maar zoals gezegd krijg ik daar tenminste geen hoofdpijn van Ik prefereer het echter ook niet...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 4 februari 2003 @ 19:38:21 #18
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8278358
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:16 schreef ook_gek het volgende:
Maar wat heb je dan liever?
Een lekker geurtje. Of een mega
zweet lucht????

Lijkt me overgens wel kut als je er last van hebt.
Ik blijf zeker lekkere luchtjes draagen

Gezond en schoon zweet stinkt niet, de geur komt door de bacterien op je huid. En als dat verstoord is door gebruik van deo's ed. , ja dan stink je inderdaad bij het minst of geringste.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:22 schreef schatje het volgende:
Zwitsal dus ook niet??
Gaat nog wel, maar zwitsal zeep voor mezelf kan ik niet tegen. Dan sta ik te niezen onder de douche.
  woensdag 5 februari 2003 @ 00:10:43 #19
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_8284111
[quote]Op dinsdag 4 februari 2003 19:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Gezond en schoon zweet stinkt niet, de geur komt door de bacterien op je huid. En als dat verstoord is door gebruik van deo's ed. , ja dan stink je inderdaad bij het minst of geringste.
[..]

tja oude leraar van me had ook zo'n soort theorie, ben toch in m'n leven weinig mensen tegengekomen die meer stonken dan hij

pi_8291848
ik moet ook altijd niezen van allerlei geurtjes zoals parfums, maar ook uitlaatgassen etc. Maar ik heb geen hekel aan parfum, spuit het toch op ook al heb ik er soms last van... ik heb meer een hekel aan uitlaatgassen en sigarettenrook ed.
Strawberry Flavour..
pi_8292628
Ja, uitlaatgassen.. daar kan ik ook niet tegen.. wie wel..
(net zoals sigarettenrook idd)
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:05:10 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8293529
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Gaaf dit wist ik niet. Weer wat geleerd. Dank je wel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')