SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik ga een kloon aanmaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd maar ze hebben er al zoveel gezien. Als ik de deur uit loop is hij of zij het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met je poes open en bloot voor een vreemde liggen is toch vet ongemakkelijk
Ja dat is ook wel zo, maar tochquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar ze hebben er al zoveel gezien. Als ik de deur uit loop is hij of zij het alweer vergeten.
Ja ik heb daar iets meer schijt aan gekregen. Die man of vrouw boeit het echt helemaal niks. Die doet gewoon zijn werk en klaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar toch
Ja is ook zo. Maar toch vind ik het altijd lastig om intieme dingen met dokters te besprekenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb daar iets meer schijt aan gekregen. Die man of vrouw boeit het echt helemaal niks. Die doet gewoon zijn werk en klaar.
Snap ik maar voor mezelf ben ik daar gelukkig wel anders in geworden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar toch vind ik het altijd lastig om intieme dingen met dokters te bespreken
Ik gebruik echt nooit zonnebloemolie.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Godzijdank zijn er alternatieven voor zonnebloem olie, ik wist anders niet wat ik moest.
https://www.nu.nl/eten-en(...)or-je-schnitzel.html
Persoonlijk ben ik van mening dat er eigenlijk alleen vrouwelijke gynaecologen zouden moeten zijn, niet omdat ik preuts ben o.i.d. maar lijkt mij gewoon dat een vrouw een stuk beter snapt hoe het lichaam van een vrouw in elkaar zit, dan 1 of andere vent die z'n kennis uit een boekje heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar toch vind ik het altijd lastig om intieme dingen met dokters te bespreken
Denk dat die vrouw het uit hetzelfde boekje leert anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat er eigenlijk alleen vrouwelijke gynaecologen zouden moeten zijn, niet omdat ik preuts ben o.i.d. maar lijkt mij gewoon dat een vrouw een stuk beter snapt hoe het lichaam van een vrouw in elkaar zit, dan 1 of andere vent die z'n kennis uit een boekje heeft.
Zijn er dan geen andere landen die zonnebloemolie produceren en exporteren?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Godzijdank zijn er alternatieven voor zonnebloem olie, ik wist anders niet wat ik moest.
https://www.nu.nl/eten-en(...)or-je-schnitzel.html
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
En liever met mijn benen wijd en op tijd ontdekken dat het mis kan gaan.
Kost een paar cent meer. En Oekraïne exporteerde er ook behoorlijk wat van.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn er dan geen andere landen die zonnebloemolie produceren en exporteren?![]()
Mwa een goede arts is een goede arts. De meeste boobjobs worden ook gedaan door mannelijke chirurgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat er eigenlijk alleen vrouwelijke gynaecologen zouden moeten zijn, niet omdat ik preuts ben o.i.d. maar lijkt mij gewoon dat een vrouw een stuk beter snapt hoe het lichaam van een vrouw in elkaar zit, dan 1 of andere vent die z'n kennis uit een boekje heeft.
Mwah om de kennis zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |