SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik ga een kloon aanmaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd maar ze hebben er al zoveel gezien. Als ik de deur uit loop is hij of zij het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met je poes open en bloot voor een vreemde liggen is toch vet ongemakkelijk
Ja dat is ook wel zo, maar tochquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar ze hebben er al zoveel gezien. Als ik de deur uit loop is hij of zij het alweer vergeten.
Ja ik heb daar iets meer schijt aan gekregen. Die man of vrouw boeit het echt helemaal niks. Die doet gewoon zijn werk en klaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar toch
Ja is ook zo. Maar toch vind ik het altijd lastig om intieme dingen met dokters te besprekenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb daar iets meer schijt aan gekregen. Die man of vrouw boeit het echt helemaal niks. Die doet gewoon zijn werk en klaar.
Snap ik maar voor mezelf ben ik daar gelukkig wel anders in geworden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar toch vind ik het altijd lastig om intieme dingen met dokters te bespreken
Ik gebruik echt nooit zonnebloemolie.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Godzijdank zijn er alternatieven voor zonnebloem olie, ik wist anders niet wat ik moest.
https://www.nu.nl/eten-en(...)or-je-schnitzel.html
Persoonlijk ben ik van mening dat er eigenlijk alleen vrouwelijke gynaecologen zouden moeten zijn, niet omdat ik preuts ben o.i.d. maar lijkt mij gewoon dat een vrouw een stuk beter snapt hoe het lichaam van een vrouw in elkaar zit, dan 1 of andere vent die z'n kennis uit een boekje heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar toch vind ik het altijd lastig om intieme dingen met dokters te bespreken
Denk dat die vrouw het uit hetzelfde boekje leert anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat er eigenlijk alleen vrouwelijke gynaecologen zouden moeten zijn, niet omdat ik preuts ben o.i.d. maar lijkt mij gewoon dat een vrouw een stuk beter snapt hoe het lichaam van een vrouw in elkaar zit, dan 1 of andere vent die z'n kennis uit een boekje heeft.
Zijn er dan geen andere landen die zonnebloemolie produceren en exporteren?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Godzijdank zijn er alternatieven voor zonnebloem olie, ik wist anders niet wat ik moest.
https://www.nu.nl/eten-en(...)or-je-schnitzel.html
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
En liever met mijn benen wijd en op tijd ontdekken dat het mis kan gaan.
Kost een paar cent meer. En Oekraīne exporteerde er ook behoorlijk wat van.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn er dan geen andere landen die zonnebloemolie produceren en exporteren?![]()
Mwa een goede arts is een goede arts. De meeste boobjobs worden ook gedaan door mannelijke chirurgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat er eigenlijk alleen vrouwelijke gynaecologen zouden moeten zijn, niet omdat ik preuts ben o.i.d. maar lijkt mij gewoon dat een vrouw een stuk beter snapt hoe het lichaam van een vrouw in elkaar zit, dan 1 of andere vent die z'n kennis uit een boekje heeft.
Mwah om de kennis zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja week nie wij gebruiken maar 1 fles per 2 jaar ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn er dan geen andere landen die zonnebloemolie produceren en exporteren?![]()
Denk dat vrouwen meer verstand hebben van hoe een kut in elkaar zit dan een man , zat verhalen uit mn omgeving gehoord van hoe ruw/hardhandig een mannelijke gynaecoloog te werk ging qua het inbrengen van bepaalde medische instrumenten..maar waarschijnlijk ben ik gewoon bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die vrouw het uit hetzelfde boekje leert anders.
Zoveel? Ik heb het jaren geleden een keer gekocht, en denk max 2 keer gebruikt ofzo, gebruik eigenlijk altijd vloeibare bakboterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja week nie wij gebruiken maar 1 fles per 2 jaar ofzo
Ik heb het juist andersom gehoord dat mannen vaak voorzichtiger zijn over het algemeen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen meer verstand hebben van hoe een kut in elkaar zit dan een man , zat verhalen uit mn omgeving gehoord van hoe ruw/hardhandig een mannelijke gynaecoloog te werk ging qua het inbrengen van bepaalde medische instrumenten..maar waarschijnlijk ben ik gewoon bevooroordeeld.
Zelftest andersquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan het ook niet doen he, is alleen niet verstandig.
Krijg je een soort mascaraborsteltje waar je even mee poert en dan terugstuurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je het dan opsturen ofzo?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je een soort mascaraborsteltje waar je even mee poert en dan terugstuurt.
als dat bestaatquote:
Ik denk dat het eerder een kutgevoel is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
bestaat dat?
sowieso lijkt mij het een behoorlijk klote gevoel om de een of andere reden..
ik wilde em niet makenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een kutgevoel is.
Alleen als ze bijklust op onlyfansquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:08 schreef Ama het volgende:
Denk ook niet dat een vrouwelijke gynaecoloog de hele dag haar kut loopt te bestuderen.
Ach het is een beetje de covid-test voor kutjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat bestaat
sowieso lijkt mij het een behoorlijk klote gevoel om de een of andere reden, zon uitstrijkje maken
ipv hersenen uitlepelen, kutje uitlepelen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach het is een beetje de covid-test voor kutjes.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ipv hersenen uitlepelen, kutje uitlepelen?![]()
Weet niet wat je je er allemaal bij voorstelt, maar als er normaal gesproken een lul/dildo of een tampon in wordt gestopt, wat maakt zo'n zelftest-staafje dan nog uit ?quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ipv hersenen uitlepelen, kutje uitlepelen?![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet niet wat je je er allemaal bij voorstelt, maar als er normaal gesproken een lul/dildo of een tampon in wordt gestopt, wat maakt zo'n zelftest-staafje dan nog uit ?niet alsof het in de plasbuis moet worden ingebracht.
Misschien dat het bij hem makkelijk past?quote:
Hij kijkt wel verdacht blij.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien dat het bij hem makkelijk past?
Ben de tel vrij snel kwijt geraakt. was een goede avondquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er vanavond naar het ziekenhuis afgevoerd?
Lekker gewerkt!quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben de tel vrij snel kwijt geraakt. was een goede avond
Ja best wel hč?quote:
nog iemand met een vork in hun oog geprikt?quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben de tel vrij snel kwijt geraakt. was een goede avond
nee dat doe ik alleen in het weekendquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nog iemand met een vork in hun oog geprikt?
Ja ja. Ben al wakkerquote:
het is bijna middagquote:
Algemeen geldende @kwiwi tijdenquote:
Lig je nog in bed?quote:
Alleen bloed prikken vandaag?quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goedemorgen vanuit het ziekenhuis
als patient of bezoeker? ;oquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goedemorgen vanuit het ziekenhuis
ja, maar kwiwiquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh maar kwiwi is ook een raar stuk fruit wat dat betreft
tis nog nul graden buitenquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:51 schreef dud0r het volgende:
Ik ga voor de korte broek vandaag @:bitterbal
Ja en ook urinequote:Op woensdag 23 maart 2022 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen bloed prikken vandaag?
Patiënt zie bovenquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als patient of bezoeker? ;o
[..]
ja, maar kwiwi
quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh maar kwiwi is ook een raar stuk fruit wat dat betreft
Had Gergi de sleutel niet op de vaste kwiwi plek neeegelegd?quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Was vanochtend m'n autosleutel kwijt, 20 min later vertrokken naar kantoor, hele weg fileCorona en thuiswerken is helemaal voorbij volgens mij.
Ik vind het op de snelweg nog steeds wel merkbaar minder druk. Mag voor mij wel zo blijven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Was vanochtend m'n autosleutel kwijt, 20 min later vertrokken naar kantoor, hele weg fileCorona en thuiswerken is helemaal voorbij volgens mij.
Ik hoef vanmiddag pas naar buitenquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis nog nul graden buiten[ afbeelding ]
ik zie ook nog mensen met mondkapje in supermarkt, dus ben niet verbaasdquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:21 schreef Karzai het volgende:
Ik zie hier en daar nog mensen met mondkapjes op
hier gewoon nog verplichtquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:23 schreef Karzai het volgende:
Twee daagjes werken en dan weer weekend. Wel een beetje spierpijn van al dat gesjouw en traplopen. Voel het vooral in mijn kuiten
Ik wacht even op de warmtequote:Op woensdag 23 maart 2022 07:51 schreef dud0r het volgende:
klotequote:Op woensdag 23 maart 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, vannacht weer serieus last voor het eerst sinds lange tijd
je moet er nu toch wel eens mee klaar zijn hoorquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, vannacht weer serieus last voor het eerst sinds lange tijd
Ik zal het tegen mijn oog zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet er nu toch wel eens mee klaar zijn hoor
Goed zo. Even duidelijk maken dat het van een blauwe komt dan luistert je oog vast welquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mijn oog zeggen
AAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAADINGDONGquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed zo. Even duidelijk maken dat het van een blauwe komt dan luistert je oog vast wel
Ja nu wil ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Geluid van de golven en meeuwen op de achtergrond
Die meeuwen zitten niet meer aan zee hoor, die zoeken nu alle platte daken op.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
bakkie kibbeling erbijquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Genoeg van die teringbeesten hier bij het kanaal. Net als duiven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die meeuwen zitten niet meer aan zee hoor, die zoeken nu alle platte daken op.
zou je dat nou wel doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:51 schreef dud0r het volgende:
ik hoef pas rond 12:00 naar buiten en het wordt 19 graden vandaag.quote:
Heb je zo een foto van je vloer?quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:23 schreef Karzai het volgende:
Twee daagjes werken en dan weer weekend. Wel een beetje spierpijn van al dat gesjouw en traplopen. Voel het vooral in mijn kuiten
gewaagdquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hoef pas rond 12:00 naar buiten en het wordt 19 graden vandaag.
ik gok het er wel op.
niet eensquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt het allerlekkerste weer, warmer hoeft niet.
Je eerste zinnige woorden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt het allerlekkerste weer, warmer hoeft niet.
Neequote:Op woensdag 23 maart 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige die nog met lange mouwen loopt?
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja in de ochtend en de avond is het nog wel frips aan de vis.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vannacht op de scooter was ook echt frips
Nee, alleen meeuwen bij het werk. En ik weet dat ik niet heel ver bij de kust vandaan zit, maar die krengen horen AAN ZEE. Niet in de polder.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Genoeg van die teringbeesten hier bij het kanaal. Net als duiven.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
altijd als ik m'n hotpants aan doequote:
Ik woon midden in het land. wat doen ze hierquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, alleen meeuwen bij het werk. En ik weet dat ik niet heel ver bij de kust vandaan zit, maar die krengen horen AAN ZEE. Niet in de polder.
Gewaagd is wel het juiste woord ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
altijd als ik m'n hotpants aan doe
Vreten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik woon midden in het land. wat doen ze hier
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewaagd is wel het juiste woord ja.
ja het zou al schelen als al die mongolen hier in de buurt stoppen met brood naar buiten te gooien waar die krengen en de duiven op af komenquote:
Net wat lichter kopje? Dat zijn kauwen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat het kauwen zijn. Ze zijn zwart.
zijn ze klein dan zijn het kauwen. zijn ze groter dan zijn het kraaien, zijn ze echt heul erg groot zijn het raven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat het kauwen zijn. Ze zijn zwart.
Nou op hypochondritis ben je vast positiefquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog steeds geen positieve test.
Het kutte is dat ik ook midden in m'n hooikoorts-seizoen zit, dus is het een vals negatief? Zijn het inderdaad m'n hooikoortsklachten? Geen ideeeeeee.
Ze blijven niet lang genoeg stil zitten om dat goed te kunnen zienquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat lichter kopje? Dat zijn kauwen.
hooikoortsmedicijnen nemen en dan zien of je klachten minder wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog steeds geen positieve test.
Het kutte is dat ik ook midden in m'n hooikoorts-seizoen zit, dus is het een vals negatief? Zijn het inderdaad m'n hooikoortsklachten? Geen ideeeeeee.
Nee dan komen ze gewoon voor de opnames van TLTZquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:04 schreef dud0r het volgende:
Zijn ze formaat mens dan zijn het vampieren
Snot is gewoon meetbaar hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou op hypochondritis ben je vast positief
quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Waarschijnlijk zijn het kauwen trouwens, daar zijn er hier gewoon meer van.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze blijven niet lang genoeg stil zitten om dat goed te kunnen zien
ik zie kraaien vaak bij bejaardentehuizen. zou er dan toch iets van waarheid in zitten dat die krengen in de buurt komen als er mensen dood gaanquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het kauwen trouwens, daar zijn er hier gewoon meer van.![]()
Raven zie je helemaal amper, er zat ooit een stel in de buurt, maar al een teringtijd niet meer gezien.(Dat zijn joekels)
Verkopen als wat?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ophoesten in een schelp en verkopen
Goed hoor, ik zit je maar te plagen jijweetzquote:
Wie denk je dat ik ben, Belle Delphine?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ophoesten in een schelp en verkopen
Als oester natuurlijk. Speakin of which, heb je nog geneukt?quote:
Ja raven zijn enorm.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het kauwen trouwens, daar zijn er hier gewoon meer van.![]()
Raven zie je helemaal amper, er zat ooit een stel in de buurt, maar al een teringtijd niet meer gezien.(Dat zijn joekels)
Die gooien gewoon hun brood met beleg en al naar buiten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie kraaien vaak bij bejaardentehuizen. zou er dan toch iets van waarheid in zitten dat die krengen in de buurt komen als er mensen dood gaan
Dan hoop ik dat dit kauwen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie kraaien vaak bij bejaardentehuizen. zou er dan toch iets van waarheid in zitten dat die krengen in de buurt komen als er mensen dood gaan
Nope, en jij? Nog met de fleshlight in de weer geweest?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als oester natuurlijk. Speakin of which, heb je nog geneukt?
Nee. Zo'n geklooi iedere keer met schoonmaken. En van tevoren opwarmen is eigenlijk nog meer werkquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, en jij? Nog met de fleshlight in de weer geweest?
Misschien kan je 'm verkopen via Vintedquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Zo'n geklooi iedere keer met schoonmaken. En van tevoren opwarmen is eigenlijk nog meer werkGebruik hem niet zo veel eigenlijk.
Kan dat niet gewoon in de magnetron?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Zo'n geklooi iedere keer met schoonmaken. En van tevoren opwarmen is eigenlijk nog meer werkGebruik hem niet zo veel eigenlijk.
Goed idee welquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien kan je 'm verkopen via Vinted
Eerst even een populaire influencer worden en daarna veilen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien kan je 'm verkopen via Vinted
Misschien. Of in warm water en zo. duurt weer lang allemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in de magnetron?
Genukete piel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan ben je allang klaar natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Of in warm water en zo. duurt weer lang allemaal.
"Pappa, wat smaken de aardappels raar"quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardappels in de magnetron?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Pappa, wat smaken de aardappels raar"
dat heet tegenwoordig een micro waveequote:Op woensdag 23 maart 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer stop je aardappels in de magnetron?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Pappa, wat smaken de aardappels raar"
warmtedeken een optie?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, da's toch geen magnetron.quote:
Oehquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heet tegenwoordig een micro wavee
https://9gag.com/gag/aWgL2od
quote:
Voor als je ze heel snel wil kokenquote:Leg ze met ruim aanhangend vocht naast elkaar in een ondiepe magnetronschaal. Dek de schaal af met een deksel of magnetronfolie. Zet de schaal in de magnetron, 6 - 7 minuten op 800 Watt. (aardappelen die nog gebakken moeten worden 4 - 5 minuten)
Ja, nee, hier red je je niet meer uit.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Voor als je ze heel snel wil koken
quote:ruim aanhangend vocht
Ongeveer 225.000 resultaten (0,16 seconden)quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, hier red je je niet meer uit.
Ja want die paar minuten zijn echt van levensbelangquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Voor als je ze heel snel wil koken
Blijkbaarquote:
Ja werkt prima, zelfde als een reguliere oven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n ding gehad. Werkt dat wel een beetje als oven?
Werkt prima. Alleen mijn grill is niet zo geweldig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
voor sommigen misschien welquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja want die paar minuten zijn echt van levensbelang
Verschilt een beetje per ding.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er lopen dus meer debielen rondquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeveer 225.000 resultaten (0,16 seconden)
Resultaten voor magnetronaardappels
bij een goeie welquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus niemand die de vloer kan commanderen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:22 schreef Karzai het volgende:
Ik was niet de enige met dit idee, beide vloerchefs zijn er niet vandaag
allemaal Belgen waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er lopen dus meer debielen rond
ken je deze al?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja werkt prima, zelfde als een reguliere oven.
oke ga even zoekenquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Paar topics terug. Ik heb nu even geen tijd. Gister om een uur of vijf foto gepost
Sowieso van beneden de rivierenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze al?
https://9gag.com/gag/adgOzAV
Altavistaserpentquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Vind alleen de foto van karzai dat hij de vloer heeft leeggemaakt
Karzai in GC / [KSC #14164] Zoetsappige kut SCquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Vind alleen de foto van karzai dat hij de vloer heeft leeggemaakt
mooi karzaiquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Paar topics terug. Ik heb nu even geen tijd. Gister om een uur of vijf foto gepost
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zaterdag naar het strand. En volgende week zaterdag ook
dat wist ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij krijgt ook nog nieuwe meubels.
Of Bingquote:
Wat is daar nou leuk aan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een strand moet je liggen, in een klein strak zwembroekje.
Lijkt me geen gezichtquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
jongens vandaag verdwijnen de laatste maatregelen
Vannacht om middernacht was dat al zo.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Lig jij er zo bij dan op het strand?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
wijdbeensquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lig jij er zo bij dan op het strand?![]()
quote:
Hij gebruikt mijn auto nooit, dus kon hem niet de schuld gevenquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had Gergi de sleutel niet op de vaste kwiwi plek neeegelegd?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lig jij er zo bij dan op het strand?![]()
Daar ging mijn koffie.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt hier ineens een spinnetje langs omhoog
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt hier ineens een spinnetje langs omhoog
En z'n web noem je Zak?quote:
nee, je moet gewoon nog in isolatie als je positief testquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Hoe gaan ze dat controleren?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je moet gewoon nog in isolatie als je positief test
Nee is een adviesquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
Advies he.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:
quote:De enige regel die intact blijft, is de isolatie voor mensen die positief zijn getest op het coronavirus
Advies.quote:
quote:Maatregelen om verspreiding coronavirus te beperken
Deze coronamaatregelen gelden nog:
Mondkapjesplicht in vliegtuig en op vliegveld
Het is verplicht een mondkapje te dragen in het vliegtuig en op het vliegveld na de security.
En de NOS zegt vervolgens in het nieuwsbericht dat het geen verplichting meer is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
Rijksoverheid heeft het ook onder advies staan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de NOS zegt vervolgens in het nieuwsbericht dat het geen verplichting meer is.
ah oke, dat was toen de maatregelen bekend werden niet het geval. Toen stond het als maatregel die bleef geldenquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rijksoverheid heeft het ook onder advies staan.
Jawel want het staat onder het kopje adviesquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:07 schreef mschol het volgende:
bijzonder dat men het advies noemt als zelfs de overheid het geen advies noemt op de site
Dat probeer ik nu al zoveel mogelijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker genieten van de goede dingen des levens deze zomer, jongens
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Zolang Vladje zijn trigger finger onder controle houdt.
ah.. juist..quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel want het staat onder het kopje advies
DOE HET ALSJEBLIEFT, zoiets.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ah.. juist..
en toch is de bewoording dwingend ipv adviserend (je gaat ipv je kan beter)
Ja, gewoon gecopypaste.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ah.. juist..
klopt. je gaat in isolatie maar het is een advies dat je in isolatie gaatquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ah.. juist..
Goed voor de staatskas.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:17 schreef UitStraling het volgende:
De winstuitkering valt flink hoog uit dit jaar.
Nu hopen dat je het krijgtquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
ik hoorde gisteren trouwens dat de bedrijfsleider een loonsverhoging heeft gevraagd voo al het personeel aan de baas
Is ook logisch als je kijkt naar hoe andere adviezen geformuleerd zijn:quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt. je gaat in isolatie maar het is een advies dat je in isolatie gaat
quote:Was vaak en goed uw handen met water en zeep. Doe dit altijd als u thuiskomt of ergens op bezoek gaat.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt. je gaat in isolatie maar het is een advies dat je in isolatie gaat
nee tochquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]je bent gewoon verplicht in isolatie te gaan volgens de bewoording.
ik snap dat men dat graag anders interpeteert
Vraag even of @EttovanBelgie langs komt. Die wil altijd wel dingen slopenquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
Stofzuiger op werk maakt me echt agressief.
Ja maar het staat onder het kopje adviezen en niet onder kopje maatregelen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:24 schreef mschol het volgende:
was eu nu niet vrij reizen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:27 schreef Karzai het volgende:
Geloof dat ik voor Spanje ook nog een negatieve coronatest nodig heb.
Je bent ook verplicht vaak je handen goed te wassen volgens de bewoording.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:24 schreef mschol het volgende:
ingewikkeld is het welquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder niet, die had het gister uit zitten zoeken
Neuh, gewoon deze site checken: www.nederlandwereldwijd.nlquote:
Vaccinatiebewijs, herstelbewijs of testuitslag. Een van die drie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder niet, die had het gister uit zitten zoeken
nee alleen een stukje kaas. belegen schapenkaasquote:
Wel even checken hoe lang geleden je vaccinatie was.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vaccinatiebewijs, herstelbewijs of testuitslag. Een van die drie.
Deze week nog worstworstworst voor de oude prijsquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:04 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik weet waarom ik me niet zo goed voelde. Denk dat ik lichtjes uitgedroogd ben.
Drink dan ook meer gekkiequote:
Het is vast geen grapje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:23 schreef Karzai het volgende:
Ik moet mijn zomervakantie voor 1 april aanvragen
drink je nietsquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:04 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik weet waarom ik me niet zo goed voelde. Denk dat ik lichtjes uitgedroogd ben.Handen en lippen zijn ook helemaal droog en dat zou de knallende koppijn ook verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |