abonnement Unibet Coolblue
pi_204182837
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:14 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
valt me op dat salar niet echt een mening geeft
Salar voert ook niet echte gesprekken
pi_204182851
Zit en heeft helemaal niet veel diepgang in gezeten in deze hele Bb heb ik het idee
pi_204182855
Grace ligt in de sauna die denkt nog wat extra stemmen ;(
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:19:15 #229
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204182856
madam grace zingt in den sauna
houden zo ^O^
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 maart 2022 @ 18:20:15 #230
335263 freaky40
pi_204182869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:19 schreef humpty het volgende:
Grace ligt in de sauna die denkt nog wat extra stemmen ;(
Jammer joh...
Allemaal cabaretteketet!
pi_204182871
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:19 schreef Sestra666 het volgende:
madam grace zingt in den sauna
houden zo ^O^
Deur op slot en sleutel weggooien
pi_204182872
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:11 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
wat ze prive doet, boeit me ook niet.. ;)
Ze wordt nu beoordeeld op wat ze privé doet, ze is nu geen verpleegster
if it's meant to be, it will be
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 maart 2022 @ 18:20:46 #233
335263 freaky40
pi_204182881
Regie draait maar weg bij Grace.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204182885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:18 schreef humpty het volgende:
Zit en heeft helemaal niet veel diepgang in gezeten in deze hele Bb heb ik het idee
Denk dat ze daar op geselecteerd zijn. Allemaal zeer conflict vermijdend. Behalve Kitty dan.
Enige met een beetje diepgang is wat mij betreft Kristof.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:21:07 #235
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204182886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ze wordt nu beoordeeld op wat ze privé doet, ze is nu geen verpleegster
ze weet dat er cams zijn en weet waar ze aan meedoet
pi_204182888
Laten hier de deur zien
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 maart 2022 @ 18:21:44 #237
335263 freaky40
pi_204182893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:16 schreef Verida het volgende:

[..]
Helemaal nergens over, Hij zegt dan wel dat hij in het begin "het spel" teveel speelde, maar daar heb ik ook zo mijn twijfels over. Hij speelde het volgens mij helemaal niet.

Het enige waar hij een mening over heeft die stellig is, is het kinderachtige feit dat hij geen paprika's lust, maar toen Grace de paprika's in de blender had gedaan, was het ineens wel te eten.
Dat kan. Misschien heeft hij iets tegen de structuur van paprika's en is het misschien op een andere manier wel te nassen.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:22:23 #238
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_204182900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:50 schreef Jockari het volgende:

[..]
Mijn basisopleiding is verpleegkundige (intussen omgeschoold naar iets wat ik liever doe).
Ik heb als verpleegkundige nooit geboert, gescheten, en dies allemaal meer.
Respect voor de patiënt a.u.b.
Ik heb veel gewerkt met ziekenboeg en quarantaine, dat lekker los laten als ik thuis was vond ik juist heerlijk.
Erdoor wist ik ook dat die simpele dingetjes er niet zo toe doen.

Hier doet men lastig over wat snot, maar snot boeit amper tot niet. Een boer laten? Een scheet laten? Het is niet mijn ding, maar heeft echt geen ene fuck met haar baan als verpleegkundige te maken.
En heeft vooral geen ene bal met respect en toewijding voor haar werk te maken.

Ik ben andersom. Zelf heb ik grote moeite met mijn eigen neus peuteren of zelf een scheet laten. Maar iemands anders snotje peuter ik met liefde als dat helpt. Dat bevuilde bed ruim ik op met een glimlach.
En ik zal zorgen dat degene die zich al naar voelt zich iig niet nog naarder voelt omdat ik dat op moet ruimen. Want dat geeft echt niet, doe ik echt met liefde.

Als ik zoek ben, hulp nodig heb, geef mij dan maar iemand die niet drie keer hoeft te slikken als ze mijn schaamte op moeten ruimen. Geef mij maar degene die er nog om kan lachen ook.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:22:42 #239
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_204182904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:16 schreef mangalie het volgende:

[..]
Tijdje terug had ze met Salar een leuk gesprek over haar werk. Ze kwam toen echt leuk en normaal over. En vertelde leuk over haar werk. Denk ook dat ze in haar werk heel anders is en goed voor de cliënten/patiënten.

Zoals ze zich in het bb huis gedraagt is als in privé. Lijkt me. Niet dat ik het gedrag en vieze gedoe leuk vind, maar werk en privé kan je gescheiden houden lijkt me. .

Als ze niet zo hyper is heeft ze soms ook wel leuke momenten.
Haar patienten zien haar maar een moment op de dag en ik geloof best dat mensen het fijn vinden als ze komt want ze is wel een vrolijke noot. Op het moment dat het gaat irriteren is ze allang weer weg.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_204182917
Salar 1 keer iets vragen is genoeg !!
pi_204182918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik heb veel gewerkt met ziekenboeg en quarantaine, dat lekker los laten als ik thuis was vond ik juist heerlijk.
Erdoor wist ik ook dat die simpele dingetjes er niet zo toe doen.

Hier doet men lastig over wat snot, maar snot boeit amper tot niet. Een boer laten? Een scheet laten? Het is niet mijn ding, maar heeft echt geen ene fuck met haar baan als verpleegkundige te maken.
En heeft vooral geen ene bal met respect en toewijding voor haar werk te maken.

Ik ben andersom. Zelf heb ik grote moeite met mijn eigen neus peuteren of zelf een scheet laten. Maar iemands anders snotje peuter ik met liefde als dat helpt. Dat bevuilde bed ruim ik op met een glimlach.
En ik zal zorgen dat degene die zich al naar voelt zich iig niet nog naarder voelt omdat ik dat op moet ruimen. Want dat geeft echt niet, doe ik echt met liefde.

Als ik zoek ben, hulp nodig heb, geef mij dan maar iemand die niet drie keer hoeft te slikken als ze mijn schaamte op moeten ruimen. Geef mij maar degene die er nog om kan lachen ook.
Mooi gesproken ^O^ _O_
if it's meant to be, it will be
pi_204182920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik heb veel gewerkt met ziekenboeg en quarantaine, dat lekker los laten als ik thuis was vond ik juist heerlijk.
Erdoor wist ik ook dat die simpele dingetjes er niet zo toe doen.

Hier doet men lastig over wat snot, maar snot boeit amper tot niet. Een boer laten? Een scheet laten? Het is niet mijn ding, maar heeft echt geen ene fuck met haar baan als verpleegkundige te maken.
En heeft vooral geen ene bal met respect en toewijding voor haar werk te maken.

Ik ben andersom. Zelf heb ik grote moeite met mijn eigen neus peuteren of zelf een scheet laten. Maar iemands anders snotje peuter ik met liefde als dat helpt. Dat bevuilde bed ruim ik op met een glimlach.
En ik zal zorgen dat degene die zich al naar voelt zich iig niet nog naarder voelt omdat ik dat op moet ruimen. Want dat geeft echt niet, doe ik echt met liefde.

Als ik zoek ben, hulp nodig heb, geef mij dan maar iemand die niet drie keer hoeft te slikken als ze mijn schaamte op moeten ruimen. Geef mij maar degene die er nog om kan lachen ook.
_O_
pi_204182923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat kan. Misschien heeft hij iets tegen de structuur van paprika's en is het misschien op een andere manier wel te nassen.
Ik bedoelde dat dit het enige is waar Salar duidelijk een mening over heeft.

Verder humt hij overal op mee, zegt af en toe "echt? " maar heeft niet echt diepgang of een mening. Als het iets te moeilijk voor hem wordt, begint hij over iets anders of zoekt een spiegeltje om in te kijken.
pi_204182933
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik heb veel gewerkt met ziekenboeg en quarantaine, dat lekker los laten als ik thuis was vond ik juist heerlijk.
Erdoor wist ik ook dat die simpele dingetjes er niet zo toe doen.

Hier doet men lastig over wat snot, maar snot boeit amper tot niet. Een boer laten? Een scheet laten? Het is niet mijn ding, maar heeft echt geen ene fuck met haar baan als verpleegkundige te maken.
En heeft vooral geen ene bal met respect en toewijding voor haar werk te maken.

Ik ben andersom. Zelf heb ik grote moeite met mijn eigen neus peuteren of zelf een scheet laten. Maar iemands anders snotje peuter ik met liefde als dat helpt. Dat bevuilde bed ruim ik op met een glimlach.
En ik zal zorgen dat degene die zich al naar voelt zich iig niet nog naarder voelt omdat ik dat op moet ruimen. Want dat geeft echt niet, doe ik echt met liefde.

Als ik zoek ben, hulp nodig heb, geef mij dan maar iemand die niet drie keer hoeft te slikken als ze mijn schaamte op moeten ruimen. Geef mij maar degene die er nog om kan lachen ook.
heel diep respect, en wat zul jij een fijn persoon zijn om aan je bed te krijgen als patient. O+
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:25:39 #245
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_204182935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:59 schreef humpty het volgende:

[..]
Nouch gedraagt zich daar raar...kan niet anders zeggen
Zo mee eens, dat ze tegen viezigheid kan oke....Maar dat ze op balletjes waarmee ze gegooid hebben en over de grond vele dagen lang dan in haar mond neemt en op gaat kauwen alsof het snoep is.....
En als Salar zegt niet doen allemaal bacterieën ! En ze gaat gewoon verder vind ik niet kloppen. Ze zou bij wijze van spreken nog aan haar schoenzolen likken.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:26:23 #246
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204182941
ze nemen allemaal 2 schnitzels
nous: ik bewaar die andere voor morgen (hoezo?? er gaat toch iemand morgen weg, ik hoop dat zij gaat)
nee toch maar ook 2, grace wil zalm
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:26:25 #247
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_204182942
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik heb veel gewerkt met ziekenboeg en quarantaine, dat lekker los laten als ik thuis was vond ik juist heerlijk.
Erdoor wist ik ook dat die simpele dingetjes er niet zo toe doen.

Hier doet men lastig over wat snot, maar snot boeit amper tot niet. Een boer laten? Een scheet laten? Het is niet mijn ding, maar heeft echt geen ene fuck met haar baan als verpleegkundige te maken.
En heeft vooral geen ene bal met respect en toewijding voor haar werk te maken.

Ik ben andersom. Zelf heb ik grote moeite met mijn eigen neus peuteren of zelf een scheet laten. Maar iemands anders snotje peuter ik met liefde als dat helpt. Dat bevuilde bed ruim ik op met een glimlach.
En ik zal zorgen dat degene die zich al naar voelt zich iig niet nog naarder voelt omdat ik dat op moet ruimen. Want dat geeft echt niet, doe ik echt met liefde.

Als ik zoek ben, hulp nodig heb, geef mij dan maar iemand die niet drie keer hoeft te slikken als ze mijn schaamte op moeten ruimen. Geef mij maar degene die er nog om kan lachen ook.
Een snotje uit de neus van een patient die het zelf niet kan vind ik toch wel even iets heel anders dan een snotje uit de neus van een vriend halen die het zelf heel goed kan.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:28:08 #248
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204182958
en weer over oud bewoners.. salar zegt nu dat ze toch niet meer komen
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:28:48 #249
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_204182966
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:26 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Een snotje uit de neus van een patient die het zelf niet kan vind ik toch wel even iets heel anders dan een snotje uit de neus van een vriend halen die het zelf heel goed kan.
Daarbij roepend Ik vind het heerlijk ach aub. mag het. Toen hij zich afwende van haar.
pi_204182967
Ik ga maar ff wat anders doen, het gaat het hele topic hier bijna over snot! Mssn moet iedereen ook eens in de spiegel kijken als ze eten, in hun neus peuteren en wat ze met hun eigen snot doen.
ON: Nouchine heeft de was gedaan, afwas opgeruimd en is nu aan het koken. Grace zat meeste van de dag in de DBK en ligt nu in de sauna
if it's meant to be, it will be
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')