Staat veel op haar kleding.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
En weet nog steeds niet wat Pow betekend.
Zou zelf haar een kerkmis geven, van zo,n 4 uur lang....quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:29 schreef humpty het volgende:
ze wil graag iets zien van familie ien brasil
Let's gooo!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:31 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb de champagnefles al in de koelkast gezet, die gaat los als Grace er morgen uit gaat, ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat ik me zo irriteerde aan iemand in dit soort programma's
heb er 2 Nous en Grace..het is bijna zo dat ik moet drinken om die 2 te moeten aanhoren..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:31 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb de champagnefles al in de koelkast gezet, die gaat los als Grace er morgen uit gaat, ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat ik me zo irriteerde aan iemand in dit soort programma's
Hij lijkt wel op een zeker iemand.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Is dit misschien een COSSER>?
ja hequote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op een zeker iemand.
Qua leuke personen is deze BB sowieso matig, er is een lange tijd geweest dat ik eigenlijk niemand echt sympathiek vond, Salar en Kristof zijn er uiteindelijk positief uitgekomen waarvan ik Kristof dan de sympathiekste vind omdat hij meer in huis doet en iets minder camerabewust isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:32 schreef Silves het volgende:
[..]
heb er 2 Nous en Grace..het is bijna zo dat ik moet drinken om die 2 te moeten aanhoren..
Slappe billen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |