SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik koop eigenlijk al mn modellen met het plan ze niet te verkopen..quote:Op maandag 21 maart 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar had ik hem ook niet voor gekocht eigenlijk, maar stond al een paar jaar in de kast en toen zag ik dat die opeens al over de 300 ging dus toen heb ik de doos maar niet opengemaakt
Daar heb ik een team op zitten. Mijn populariteit heeft ongekende hoogten bereikt.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:41 schreef Recce het volgende: [..] Zodat je tijd hebt met een gevat antwoord terug te komen?
Was ik daarmee ook niet van plan, heb sowieso volgens mij maar 1 keer een set verkocht en dat was hier op FOK!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop eigenlijk al mn modellen met het plan ze niet te verkopen..
Denk dat we maar over eten moeten gaan praten. Zou wel lekker spareribs of speklapjes lustenquote:
Oh, vraag je het gewoon aan iedereen!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn antwoordapparaat aanstaan.
Heb alweer wat dingen op m’n lijst. Vorige week voor het eens weer echt uit, dansende mensen binnen anderhalve meter ben je zo weer aan gewend.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]pijnlijk is dat he
Al kunnen we het nu wel weer oppakken maar ik loop nog een beetje achter. Jij?
quote:
Oehh leuk. Dat gaat wel goed dan tochquote:Op maandag 21 maart 2022 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb alweer wat dingen op m’n lijst. Vorige week voor het eens weer echt uit, dansende mensen binnen anderhalve meter ben je zo weer aan gewend.
Ik vind iedereens voeten een beetje onsmakelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]misschien die van jou
[..]
Oehh leuk. Dat gaat wel goed dan toch
En dat denk ik ook. Huisfeestjes zijn al okee alleen echt uitgaan nog niet gedaan
kan best gezellig zijn diep in de nachtquote:Op maandag 21 maart 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind iedereens voeten een beetje onsmakelijk
Mja niet mijn dingquote:Op maandag 21 maart 2022 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan best gezellig zijn diep in de nacht
Droom fijn over je biljetje!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga toch maar gewoon mijn bedje opzoekenmorgen weer werken en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |