Tot Grace zelf opstaptquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:02 schreef Silves het volgende:
Alweer oudbewoners? hoeveel info willen ze daar krijgen..
Doe dat maar dan anders hebben we die Tobias Leroy Nawel weer...de slechte verliezersquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap waarom hij dat denkt
Maar dan zullen er misschien nog eerder bewoners van vorig jaar komen
Ja hij vraagt wel veel steedsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:11 schreef Silves het volgende:
Damnn salar ..die wil ook wel alles, weer de familie en vrienden op bezoek..die kunnen ondertussen zelf een Rls beginnen, zo vaak zijn die in beeld geweest!
Nog nooit in mijn leven een kaasschaaf gebruikt, wel een rasper voor mijn parmazaan...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik begin meestal bij 'n kaas aan het smalste gedeelte, ff 1e cm eraf snijden en
uit het vuistje. Daarna beginnen met de kaasschaaf, heb je wel in het begin smalle
plakjes maar je holt tenminste de kaas niet uit zoals Nouch
Parmazaan is ook 'n harde kaas wat beter te raspen is, 'n gouda kaas is 'n zachte kaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven een kaasschaaf gebruikt, wel een rasper voor mijn parmazaan...
Kan nooit veel zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:27 schreef humpty het volgende:
Salar over Peter die had gezegd dat ze een hele leuke week tegemoet gaan
weer over vrienden en familie die misschien langs komen
Nouch:straks komen Dago en Sharon samen binnen
Salar:geen partners want dan gaat het een grote neukpartij worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nouch moest net al de helft van dat pakje uit d'r muis trekken
Misschien wil ze hem beter leren kennen....heeft hij geldquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kent die gozer amper/helemaal niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |