abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204238743
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:26 schreef Shuri het volgende:

[..]
Even op je naam klikken rechtsboven en dan opties en dan signatures aanzetten.
Hm nou lijkt allemaal aan te staan. Misschien eens op mijn laptop proberen. Doe eigenlijk alles mobiel.
Let the games begin...
pi_204238746
Ik zat bij te lezen op Via. Daar zat iemand ook erg blij te zijn met zichzelf hè? Bah bah.
Let the games begin...
pi_204240938
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 11:47 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zat bij te lezen op Via. Daar zat iemand ook erg blij te zijn met zichzelf hè? Bah bah.
Ach, ze leeft een eenzaam bestaan daar volgens mij :)
pi_204241459
quote:
99s.gif Op zondag 27 maart 2022 16:38 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ach, ze leeft een eenzaam bestaan daar volgens mij :)
Haha ja. Lekker daar laten. In de leegte lullen.
Let the games begin...
pi_204241764
Hier is mijn plaatje: https://images.theconvers(...)ormat&w=926&fit=clip

Mocht iemand er een avator van kunnen maken, dan graag :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Brokkel op 27-03-2022 19:36:23 (daarom) ]
pi_204246044
Ik heb m 60x40 pixels gemaakt.
Ik hoop dat dat kan, want de instructies zeggen 60x60 (vierkant).
Alleen weet ik niet hoe m bij jou te krijgen.
pi_204246650
Misschien ook via een link?
pi_204246734
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2022 22:08 schreef Brokkel het volgende:
Misschien ook via een link?
https://ibb.co/FKGDp8S
pi_204246848
Ehhh... blijkbaar moest ik nog iets aanvinken... (sorry! en bedankt voor de moeite :lips: )
pi_204246961
Die van mij was van hele slechte kwaliteit. Nu ben ik wat opgekropt, maar het is wat het is hoor. Ik ben blij dat ik een smoel heb.
pi_204247229
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2022 22:37 schreef Brokkel het volgende:
Die van mij was van hele slechte kwaliteit. Nu ben ik wat opgekropt, maar het is wat het is hoor. Ik ben blij dat ik een smoel heb.
*O*
pi_204247341
Ik wil ook een smoel!! 😭
Let the games begin...
pi_204251131
AM is echt idolaat van spijkerkleding he? Ik vind spijker op spijker sowieso niet zo mooi maar echt teveel bij zo'n jong kindje als Lot. En het past niet eens goed. Laatst droeg ze een broek die veel te lang was, nu een jasje met te lange mouwen. En dan het haar voor haar ogen. Zonde want het is zo'n leuk kind.
AM heeft echt geen gevoel voor mode.
pi_204251242
Ja dat viel mij ook op, dat dat spijker op spijker niet matchte en de haarbos voor de ogen.

Ik las net op VF dat er mensen zijn die niet kunnen geloven dat de (oudere) kinderen zelf de tandarts moeten betalen bij gaatjes. Grappig hoe naïef je eerst bent (ben ik ook geweest) en je gaandeweg de oogkleppen steeds meer afgaan en dan dit proces nu bij andere mensen te zien.

En als je dan even op een rijtje zet dat AM en Maarten kiezen voor 8 kinderen, zelf een riant inkomen hebben, en vervolgens de werkende kinderen een behoorlijk bedrag aan kostgeld laten betalen, de tandarts bij gaatjes laten betalen, opa en oma de rijlessen en zorgverzekering betalen…
Schaamteloos…
pi_204251319
Op zich vind ik wat kostgeld bij fulltime werken niet gek. Maar dat ligt een beetje aan de situatie.

Verder snap ik wel meer dingen van hun financiën niet.
Het enige wat me duidelijk is, is dat ze financieel geen zorgen hebben.
  maandag 28 maart 2022 @ 14:00:00 #266
208890 June.
Seriously?
pi_204251548
En op zich ook wel sneu. Met zoveel suiker en zoete meuk opgevoed worden en mag je vanaf je 18e je eigen tandartsrekening betalen :')

En wat een promo weer bij AM. Zoveel onnodige meuk dat dat wekelijks binnenkomt via Groenrijk..

Wendy vond ik tof met info over die Dahliabollen. Mag ze vaker doen!
Shine bright like a diamond.
pi_204251636
Ik was even erg verbaasd dat Maarten meewerkt aan die mannenbox foto's. Toen bedacht ik me dat hij hier wel achter moet staan want anders zou AM nooit zoveel kunnen filmen thuis.
pi_204252829
Ik ben ook zeker niet tegen kostgeld, ik moest het zelf ook betalen toen ik ging werken na mijn studie, en mijn kinderen zullen dat ook moeten gaan doen later. Maar ik vind het bedrag wel hoog, zeker als je daar alle andere voordelen en financiële ‘hulp’/meevallers die AM en Maarten hebben bij optelt.
pi_204252939
De ouders betalen inderdaad zorgverzekering en autorijlessen. Ze zullen wel geld genoeg hebben en het is een soort gift denk ik. Dat is op zich fijn. Toch vind ik ook dat als je kiest voor 8 kinderen dat je dan ook zelf financieel voor ze moet zorgen. Maar er kan natuurlijk altijd tussendoor iets onverwacht gebeuren waardoor het niet meer lukt. Baan verliezen, scheiding etc.
pi_204253407
Ik denk ook dat haar ouders graag bijdragen. Beter nu dan later, zullen ze wel denken. Dat is hartstikke lief.
Eigenlijk denk ik dat de kinderen in dat gezin weinig tekort komen.
Behalve kinderfeestjes en privacy ;)
pi_204254794
Als kind vond ik het al stom dat mijn zakgeld stopte op mijn 15e, dus kostgeld vond ik nog veel stommer. Maar nu snap ik het wel heel erg goed. Mijn ouders gingen het gesprek er niet over aan, dus dat is het enige dat ik zelf anders zou doen. Maar kostgeld an sich vind ik niet (meer) gek. Eigen tandartsrekening ook niet. De manier waarop het gebracht werd, vond ik hard en liefdeloos.
pi_204254812
Ik vind spijkerkleding bij die ukkies sowieso neit nodig.

Dat herhalen van al die filmpjes van AM en Wendy vond ik vandaag storend.
  Moderator/colorchick maandag 28 maart 2022 @ 20:21:24 #273
382129 crew  Donna
pi_204255061
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:04 schreef Brokkel het volgende:
Als kind vond ik het al stom dat mijn zakgeld stopte op mijn 15e, dus kostgeld vond ik nog veel stommer. Maar nu snap ik het wel heel erg goed. Mijn ouders gingen het gesprek er niet over aan, dus dat is het enige dat ik zelf anders zou doen. Maar kostgeld an sich vind ik niet (meer) gek. Eigen tandartsrekening ook niet. De manier waarop het gebracht werd, vond ik hard en liefdeloos.
Eensch
pi_204255118
Echt, wat een gezeik van AM. Ze is daar al, ze kan toch aan anderen vragen welke band gaat spelen. Of ze had rond kunnen kijken, het staat vast wel ergens aangekondigd. Of je googled even. Ik heb het in elk geval allang gevonden.
pi_204255592
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:05 schreef Brokkel het volgende:
Ik vind spijkerkleding bij die ukkies sowieso neit nodig.

Dat herhalen van al die filmpjes van AM en Wendy vond ik vandaag storend.
Eens. Oh wat vinden we elkaar leuk :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')