Hm nou lijkt allemaal aan te staan. Misschien eens op mijn laptop proberen. Doe eigenlijk alles mobiel.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:26 schreef Shuri het volgende:
[..]
Even op je naam klikken rechtsboven en dan opties en dan signatures aanzetten.
Ach, ze leeft een eenzaam bestaan daar volgens mijquote:Op zondag 27 maart 2022 11:47 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zat bij te lezen op Via. Daar zat iemand ook erg blij te zijn met zichzelf hè? Bah bah.
Haha ja. Lekker daar laten. In de leegte lullen.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:38 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Ach, ze leeft een eenzaam bestaan daar volgens mij![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:37 schreef Brokkel het volgende:
Die van mij was van hele slechte kwaliteit. Nu ben ik wat opgekropt, maar het is wat het is hoor. Ik ben blij dat ik een smoel heb.
Eenschquote:Op maandag 28 maart 2022 20:04 schreef Brokkel het volgende:
Als kind vond ik het al stom dat mijn zakgeld stopte op mijn 15e, dus kostgeld vond ik nog veel stommer. Maar nu snap ik het wel heel erg goed. Mijn ouders gingen het gesprek er niet over aan, dus dat is het enige dat ik zelf anders zou doen. Maar kostgeld an sich vind ik niet (meer) gek. Eigen tandartsrekening ook niet. De manier waarop het gebracht werd, vond ik hard en liefdeloos.
Eens. Oh wat vinden we elkaar leukquote:Op maandag 28 maart 2022 20:05 schreef Brokkel het volgende:
Ik vind spijkerkleding bij die ukkies sowieso neit nodig.
Dat herhalen van al die filmpjes van AM en Wendy vond ik vandaag storend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |