abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220476679
Die durven, dat hele ding is nog geen fatsoenlijke keer gelanceerd!
Hoop dat het goed gaat, zou echt een nekslag zijn voor Nasa als deze missie mislukt
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2026 @ 19:51:18 #152
284411 crew  heywoodu
pi_220476849
Zelden zo'n zin gehad in een lancering, dit is wel echt historisch, na dik 53 jaar weer naar de maan :o
pi_220477186
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:33 schreef Gremen het volgende:
Die durven, dat hele ding is nog geen fatsoenlijke keer gelanceerd!
Hoop dat het goed gaat, zou echt een nekslag zijn voor Nasa als deze missie mislukt
UH... Artemis 1
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_220479591
-gvd laat maar-

[ Bericht 91% gewijzigd door mitt op 01-04-2026 02:53:40 ]
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 08:33:43 #156
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220480177
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:51 schreef heywoodu het volgende:
Zelden zo'n zin gehad in een lancering, dit is wel echt historisch, na dik 53 jaar weer naar de maan :o
Bekijk deze YouTube-video
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 1 april 2026 @ 10:09:05 #157
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220480808
Ik denk dat ik er voor wakker blijf :) En ook even naar buiten ga als het helder genoeg is.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 12:02:42 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220481843
Zouden ze 10 dagen niet douchen? :X
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 1 april 2026 @ 12:16:43 #159
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220481949
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Zouden ze 10 dagen niet douchen? :X
Gewoon een raampje open zetten voor frisse lucht :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2026 @ 13:50:47 #160
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220482744
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Zouden ze 10 dagen niet douchen? :X
Doen ze in het ISS soms een jaar niet. Maar daarvoor zijn wel weer speciale washandjes. Neem aan dat ze die daar ook wel mee hebben.
  woensdag 1 april 2026 @ 13:57:51 #161
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220482795
Dus vanacht om 0.24u Nederlandse tijd de lancering, en vanaf hoe laat zou die dan vanuit Nederland te zien zijn?

En welke richting moeten we kijken?
Zuiden, oosten?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2026 @ 14:03:00 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220482829
Dacht even dat ik het gemist had, maar de berichtgeving is extreem onduidelijk over de tijd :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2026 @ 14:03:19 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220482832
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
Dus vanacht om 0.24u Nederlandse tijd de lancering, en vanaf hoe laat zou die dan vanuit Nederland te zien zijn?

En welke richting moeten we kijken?
Zuiden, oosten?
Zuiden
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220485947
quote:
Artemis II is de eerste bemande missie naar de maan in meer dan vijftig jaar. Bij de missie wordt niet op de maan geland, maar vliegen astronauten in een capsule om het hemellichaam. Landen is uiteindelijk wel het doel. De lancering zal tussen 00.24 en 02.24 uur Nederlandse tijd plaatsvinden.

Vincent Icke, hoogleraar Theoretische Sterrenkunde aan de Universiteit Leiden, blijft er niet voor wakker vannacht. Hij noemt de bemande vlucht bijzonder knap, maar wetenschappelijk gezien onnodig. "De wetenschappelijke waarde van de mens op de maan is nul."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-wat-het-nut-daarvan

Vincent Icke wordt ook 80 jaar, dat zal ook wel meespelen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 20:39:45 #165
284411 crew  heywoodu
  woensdag 1 april 2026 @ 20:40:32 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220486204
Is er inmiddels al een tijdvak bekend, Nederlandse tijd, dat ie te zien is?

De lancering is om 0:24u onze tijd, we moeten richting zuiden kijken.

Maar ik neem aan dat ie niet meteen om 0:24u bij ons te zien is.

Het mag dan een historisch moment zijn _O_ _O_, maar om nou op een doordeweekse dag tot 1 of 2 uur 's nachts of zo op een dijk te staan is ook weer zoiets.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220486227
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 1 april 2026 @ 21:31:09 #168
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220486664
Leuk, was langs me heen gegaan.
Ben erg benieuwd hoe het gaat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220487126
Hey helicopter

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_220487517
Straks maar effe kijken dan.
pi_220487668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zuiden
Hoe laat? En is er met het blote oog of verrekijker iets te zien vanuit NL?
  woensdag 1 april 2026 @ 23:10:48 #172
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220487679
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:08 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Hoe laat? En is er met het blote oog of verrekijker iets te zien vanuit NL?
0:24u onze tijd is de lancering.

En naar ik begreep zou je het hier na 10 tot 20 minuten kunnen zien.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2026 @ 23:12:32 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220487692
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:08 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Hoe laat? En is er met het blote oog of verrekijker iets te zien vanuit NL?
Dat weten we pas na lancering eigenlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 23:26:37 #174
284411 crew  heywoodu
pi_220487771
Een echte space brownie _O_
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 23:28:34 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220487778
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
0:24u onze tijd is de lancering.

En naar ik begreep zou je het hier na 10 tot 20 minuten kunnen zien.
Ik denk wel eerder hoor. Na 2/3 minuten moet je zeker wat zien
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')