Ik kan nu wel smoesjes verzinnen maar dat is ook mijn probleem. Ik weet gewoon niet wat ik wil en dan maak ik geen keuze (en dat is ook een keuze). Vrouwen vallen voornamelijk op mannen die weten wat ze willen maar dat ben ik gewoon niet. Ik werk er wel aan maar het is ook niet iets wat je makkelijk oplost.quote:Op maandag 4 april 2022 13:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien als je met beide gesekst had, je keuze nu wel makkelijker geweest was.(maar als jij en zij voor een serieuze relatie willen gaan, is het misschien wel netter om niet met beide seks te hebben)
En er is ook niet 1 van de 2 die meer wil betalen? Dat zou de keuze ook vergemakkelijken
[..]
Ik denk dat je gewoon moet streven naar een gelijkwaardige relatie, waarin beide evenveel bijdragen, in financiën op of een andere manier. Sowieso zou ik geen date betalen omdat de man dominant is, maar omdat hij interessant is en het leuk is om met hem tijd door te brengen, dat is wel wat waard.
Neequote:Op maandag 4 april 2022 14:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus nu zijn alle mannen en vrouwen zo dan ook?
Gooi een muntje op en het eerste gevoel is het juiste. Teleurstelling? Kies de ander.quote:Op maandag 4 april 2022 14:02 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Ik kan nu wel smoesjes verzinnen maar dat is ook mijn probleem. Ik weet gewoon niet wat ik wil en dan maak ik geen keuze (en dat is ook een keuze). Vrouwen vallen voornamelijk op mannen die weten wat ze willen maar dat ben ik gewoon niet. Ik werk er wel aan maar het is ook niet iets wat je makkelijk oplost.
Dat doen ze niet vrijwillig denk ik.. je zult wat informatie missen denk ik 😉quote:Op maandag 4 april 2022 13:18 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Nee ik heb het in real life meegemaakt. Ook met real life prostitués dat ze vrijwillig hun geld aan hun vriendje geven die niks doet en alleen thuis zit te chillen.
Mwah, context; ik werk in het buitenland en ben niet heel veel weekenden thuis. Voor de manier waarop mijn leven is ingedeeld is 30 dates in een jaar zo ongeveer elk weekend dat ik 2 dagen vrij ben, en er zater er ook een paar bij die doordeweeks plaatsvonden, omdat we dan gewoon toevallig allebei plek in de agenda haddenquote:Op maandag 4 april 2022 13:29 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Dat zijn niet per se veel dates. Ook niet weinig. Maar goed. Ik doe een parttime baan en ik zit parttime te studeren dus je moet jezelf ook niet met mij vergelijken + plus je bent ouder, je verdiend meer omdat je fulltime werkt. Als student heb je gewoon niet veel te besteden; ik heb niet de optie om meer te werken. Je maakt ook een heleboel aannames over mij. Als ik genoeg zou verdienen dan zou ik veel meer betalen voor mijn dates maar die luxe heb ik gewoon niet.
Nou in jouw eerdere reactie lijkt het erop dat je impliceert dat je geen echte kerel kan zijn en onderdanig bent, als je het normaal vindt dat vrouwen ook voor dingen betalen. Wat jij zelf doet moet je zelf weten, maar dat vind ik toch wel een opmerkelijke levensvisie die ik absoluut niet beschouw als voortvloeiend uit levenservaring. Maar misschien bedoelde je het anders.quote:Op maandag 4 april 2022 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik impliceer helemaal niks![]()
Ik ben inderdaad al wat ouder, en net als nu, heb ik me echt nog nooit druk gemaakt over een kosten 'balans' in een relatie of een date.. geld boeit me weinig, zolang ik het uiteraard héb.
Ik betaal eigenlijk gewoon meestal, en als er protest komt, mag zij betalen.. maar ik ga niet splitten of aan tikkies doen ofzo.. misschien als het iets heel duurs is, of je bent naar een sterrenresto geweest en de rekening was 500 ofzo en de tegenpartij voelt zich schuldig of weet ik wat.. kan altijd, maar hóeft nooit.
Ik ook, je moet geen dingen doen die je niet kan betalen, maar dat geldt voor man en vrouw.quote:Ik vind zeiken over kosten van een date persoonlijk behoorlijk zaaddodend en kansloos.
Dat lees je verkeerd.. ik ben een behoorlijke Alfa, zeg maar bijna prototype, en het boeit mij geen kont of ik moet betalen, of dat de dame betaalt, of dat ze wil splitten.. ik betaal, en als zij vindt dat ze mee moet betalen mag dat altijd, dat doet wmb helemaal niks af aan de onderlinge verhoudingen..quote:Op maandag 4 april 2022 15:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nou in jouw eerdere reactie lijkt het erop dat je impliceert dat je geen echte kerel kan zijn en onderdanig bent, als je het normaal vindt dat vrouwen ook voor dingen betalen. Wat jij zelf doet moet je zelf weten, maar dat vind ik toch wel een opmerkelijke levensvisie die ik absoluut niet beschouw als voortvloeiend uit levenservaring. Maar misschien bedoelde je het anders.
[..]
Ik ook, je moet geen dingen doen die je niet kan betalen, maar dat geldt voor man en vrouw.
Als je steeds moet herhalen dat het jou niet uitmaakt dat je moet betalen dan zegt het mij dat het jou wel uitmaakt. Net iemand die 100 keer moet zeggen dat die geen homo is. Dan weet je gewoon dat hij homo is in ontkenning. Ben je wel eerlijk tegenover jezelf? Want je zegt dat je macho bent dus waarschijnlijk heb je moeite met dit soort dingen en het toegeven daarvan.quote:Op maandag 4 april 2022 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd.. ik ben een behoorlijke Alfa, zeg maar bijna prototype, en het boeit mij geen kont of ik moet betalen, of dat de dame betaalt, of dat ze wil splitten.. ik betaal, en als zij vindt dat ze mee moet betalen mag dat altijd, dat doet wmb helemaal niks af aan de onderlinge verhoudingen..
En dan nog; de ene vrouw zoekt een assertieve vent die de kerel uithangt, en de andere precies het tegenovergestelde, maar het is op de ene manier altijd zo dat de juiste types met elkaar gaan daten.. Bij mij iig wel. Als je tijdens je dates al in zo'n soort 'machtsstrijd' terecht komt, want dat is het eigenlijk stiekem een beetje, dan heeft ws één vd twee een verkeerde of andere insteek in het verhaal, of ergens in de aanloopfase niet helemaal goed opgelet.
En idd, je moet gewoon niet gaan lopen pronken met veren die je niet hebt, dat gaat standaard mis op termijn.
Net als dat je niet moet gaan roeptoeteren dat je een alfa bent of dat gaan proberen te zijn of denken dat je dat gaat 'leren'.. zoals iemand hier al zei; dat ben je of dat ben je niet, dat kun je niet faken. Dat zie je op een kilometer afstand, en dan ben je gewoon fake, de grootste turn off éver, en ze hebben het gegarandeerd door![]()
Wees puur, open, eerlijk, en vooral jezelf, dan komt het juiste dekseltje vanzelf langs, en verspil je je schaarse datecentjes niet aan vrouwen (of mannen) die toch geen match zijn, tenminste, niet zolang je het je niet kunt veroorloven.
wat dacht je van inhoudelijk reageren ipv na elke post van mij te gaan kijken of je me kunt pootje haken? Of is een inhoudelijke discussie te ingewikkeld?quote:Op maandag 4 april 2022 16:12 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Als je steeds moet herhalen dat het jou niet uitmaakt dat je moet betalen dan zegt het mij dat het jou wel uitmaakt. Net iemand die 100 keer moet zeggen dat die geen homo is. Dan weet je gewoon dat hij homo is in ontkenning. Ben je wel eerlijk tegenover jezelf? Want je zegt dat je macho bent dus waarschijnlijk heb je moeite met dit soort dingen en het toegeven daarvan.
Ik zou niet weten waar ik dan niet inhoudelijk op reageert. Soms houd ik je wel een spiegel voor maar als je daar niet tegen kan dan ligt het meer aan jezelf.quote:Op maandag 4 april 2022 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wat dacht je van inhoudelijk reageren ipv na elke post van mij te gaan kijken of je me kunt pootje haken? Of is een inhoudelijke discussie te ingewikkeld?
Ik ben wel een beetje klaar met je.. zoek het je lekker uit
Ik denk dat jij nog een HEEEEEEL stuk opgroeien te gaan hebt.. Niet erg! Geniet van de tijd dat je denkt alles te weten want er gaat een tijd komen dat je echt met schaamrood terugdenkt aan die momenten en beseft hoe erg je het eigenlijk NIET wistquote:Op maandag 4 april 2022 16:12 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Als je steeds moet herhalen dat het jou niet uitmaakt dat je moet betalen dan zegt het mij dat het jou wel uitmaakt. Net iemand die 100 keer moet zeggen dat die geen homo is. Dan weet je gewoon dat hij homo is in ontkenning. Ben je wel eerlijk tegenover jezelf? Want je zegt dat je macho bent dus waarschijnlijk heb je moeite met dit soort dingen en het toegeven daarvan.
Dat ontken ik ook niet. Ik heb Socrates gelezen. Sommigen kunnen niet tegen een tegenspraak.quote:Op maandag 4 april 2022 17:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog een HEEEEEEL stuk opgroeien te gaan hebt.. Niet erg! Geniet van de tijd dat je denkt alles te weten want er gaat een tijd komen dat je echt met schaamrood terugdenkt aan die momenten en beseft hoe erg je het eigenlijk NIET wist
Mwah, Sounddragon is wel echt een macho hoor (alfa gebruik ik niet graag, we zijn geen apen). Maar als we dan toch apen waren dan stond hij wel boven op die rots te gooien met zijn uitwerpselenquote:Op maandag 4 april 2022 17:20 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik heb Socrates gelezen. Sommigen kunnen niet tegen een tegenspraak.
Ik sta meestal in een hoekje met mijn piemeltje te spelen maar ik kan ook wel de macho zijn als het moet en als ik uit de tent gelokt wordt.quote:Op maandag 4 april 2022 17:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mwah, Sounddragon is wel echt een macho hoor (alfa gebruik ik niet graag, we zijn geen apen). Maar als we dan toch apen waren dan stond hij wel boven op die rots te gooien met zijn uitwerpselen
Niet meteen mijn type, maar hij is het wel. Geef mij maar die aap die in een hoekje met stokjes is aan het spelen om miertjes uit een gat te halen.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:54 schreef Bruinie het volgende:
Date van vorige week:
Nodigde mij uit om wat te drinken en toen verwachtte ze dat ik ging betalen.
En toen verwachtte ze dat ik haar helemaal naar huis ging brengen met de auto.
Dat eerste deed ik niet. Dat tweede wel. Maar ik voelde mij niet fijn erbij. Dat ze allemaal iets voor niets verwachten. En dat ze ook hard to get speelt qua seks terwijl je door de regels hoort dat ze dat niet is.
Als je een verhaal ophangt in R&P, doe dan de moeite om je eigen verhaallijn te onthouden.quote:Op maandag 4 april 2022 11:56 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel maar ik wilde geen seks omdat ik enorm zat te twijfelen tussen haar en een andere dame. Nu zit ik nog steeds te twijfelen maar ik moet wel de knoop doorhakken en beslissen wie ik leuker vind.
Ik date nu met 2 vrouwen. Verhaallijnen lopen door elkaar. Ik ga niet op dit gekkenforum strooien met namen en shit.quote:Op maandag 4 april 2022 18:38 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Als je een verhaal ophangt in R&P, doe dan de moeite om je eigen verhaallijn te onthouden.
Deze TS,allemaal bullshit joh, verbaast me echt dat iedereen er zo serieus er op in gaatquote:Op maandag 4 april 2022 18:38 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Als je een verhaal ophangt in R&P, doe dan de moeite om je eigen verhaallijn te onthouden.
Begin een crowdfunding om al die dates te kunnen betalen. Kun je meteen een deel in eigen zak steken. Het is maar een idee.quote:Op maandag 4 april 2022 18:49 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Ik date nu met 2 vrouwen. Verhaallijnen lopen door elkaar. Ik ga niet op dit gekkenforum strooien met namen en shit.
Gekkenforum?? moet je horen wie het zegt??quote:Op maandag 4 april 2022 18:49 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Ik date nu met 2 vrouwen. Verhaallijnen lopen door elkaar. Ik ga niet op dit gekkenforum strooien met namen en shit.
En mogen de investeerders dan ook dates doorstemmen naar de volgende ronde?quote:Op maandag 4 april 2022 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Begin een crowdfunding om al die dates te kunnen betalen. Kun je meteen een deel in eigen zak steken. Het is maar een idee.
Zekers. Er moet wel een beetje spanning in.quote:Op maandag 4 april 2022 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En mogen de investeerders dan ook dates doorstemmen naar de volgende ronde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |