Dacht dat Peter zei. niet in Belgie?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
haha dat is een tegenvaller voor grace dat het in belgie meer leeft
oke..quote:Op maandag 21 maart 2022 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
oh ik hoorde juist meer dan in nederland en toen zei kitty gelijk in nederland ook wel hoor
Zit op het moment een schietgebedje te doen..quote:Op maandag 21 maart 2022 09:49 schreef just me het volgende:
heeft kitty al gezegd dat ze niet naar huis wil ?
ja echt hè... ze is best stilquote:Op maandag 21 maart 2022 09:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Zit op het moment een schietgebedje te doen..
Kitty is niet blijquote:Op maandag 21 maart 2022 09:56 schreef Verida het volgende:
als kristoff iets zegt, kijkt kitty vol walging
Kitty is gewoon iemand met een heel negatieve kijk op alles en iedereen. En vooral heel jaloers en kan niet verder en blijft hangen in dingen. Bah.quote:
Erg jammer...mag je een dag terug met muziek en een drankje.. dan zou je toch het beste ervan maken ?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kitty is gewoon iemand met een heel negatieve kijk op alles en iedereen. En vooral heel jaloers en kan niet verder en blijft hangen in dingen. Bah.
normale mensen wel en er volop van genieten, zij is alleen aan het klagen geweest en vooral ook kwaadsprekenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:04 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Erg jammer...mag je een dag terug met muziek en een drankje.. dan zou je toch het beste ervan maken ?
Misschien is dit wel haar "beste"?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:04 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Erg jammer...mag je een dag terug met muziek en een drankje.. dan zou je toch het beste ervan maken ?
quote:
Ik moet zo lachen om dit commentaar. Alleen maar zeiken dat Kitty zo aan het zeiken isquote:Op maandag 21 maart 2022 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kitty is gewoon iemand met een heel negatieve kijk op alles en iedereen. En vooral heel jaloers en kan niet verder en blijft hangen in dingen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |