Voor zover ik weet heeft hij geen huisarrest gekregen. Het is een lul (hihaho), maar dat betekent niet dat hij na ontslag niet ergens anders aan de slag kan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]Nee natuurlijk niet, maar doodleuk na een maand weer verder gaan en het een gesloten boek noemen toont weinig zelfreflectie of schuldbewustheid.
Ben wel benieuwd wanneer je dan wel weer mag werken zonder dat @TheVulture begint over zelfreflectie en schuldbewustheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou, na een maand heb ik ook zoiets van 'Als er nog iemand iets wilt zeggen kan dat nu, en dan kunnen we door'. Nu klinkt het net alsof hij nog niet genoeg weesgegroetjes heeft afgelegd om weer bij de koffie en cake te gaan zitten. Ik denk niet dat deze man zomaar verder gaat en doet alsof er niks gebeurd is. Die heeft het wel zwaar thuis, en hij vlucht ook nog eens naar het buitenland.
Hou je vast. Dit wordt lachen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]Nee natuurlijk niet, maar doodleuk na een maand weer verder gaan en het een gesloten boek noemen toont weinig zelfreflectie of schuldbewustheid.
Dit wordt fantastisch.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
V GAAL GOD. WIJ GAAN NAAR DE BIOSCOOP JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Beginfase zeker, gebeurt Ajax toch niet zo vaak dat een tegenstander zoveel beter is. Niet erg om dat een keer toe te geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overklast is ook wel weer overdreven.
Ach maakt verder niet uit, Feyenoord stond goed de 1e helft maar ik vond dat ze daar dan weer te weinig mee deden in aanvallend opzicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overklast is ook wel weer overdreven.
Zeker maar ik vond het na de 1-2 toch wel gewoon Ajax zijn kant op gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beginfase zeker, gebeurt Ajax toch niet zo vaak dat een tegenstander zoveel beter is. Niet erg om dat een keer toe te geven.
Na een halfuur werd het wat meer geleidwaardig waarna Ajax de hele tweede helft de touwtjes in handen had, zonder extreem veel te creren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker maar ik vond het na de 1-2 toch wel gewoon Ajax zijn kant op gaan.
Het is niet alsof Feyenoord kans na kans bij elkaar speelde want dat viel ook vies tegen.
klopt wel, maar op zich doet Slot het altijd goed tegen Ajax al was de 1e goal tegen naef en de 2e gewoon een blunderquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker maar ik vond het na de 1-2 toch wel gewoon Ajax zijn kant op gaan.
Het is niet alsof Feyenoord kans na kans bij elkaar speelde want dat viel ook vies tegen.
Ajax was echt vrij machteloos voorin en creerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt wel, maar op zich doet Slot het altijd goed tegen Ajax al was de 1e goal tegen naef en de 2e gewoon een blunder
Na verkoop Haller moeten moeten jullie 2 of 3 nieuwe spitsen halen? Of zit er wat achter in de jeugd?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Behalve Gravenberch, worden ook Sbastien Haller en Antony al langere tijd gelinkt aan clubs, die bereid zijn om ver te gaan. Zo meldden Italiaanse media afgelopen week nog dat Internazionale zijn zinnen had gezet op Haller en al een gesprek met zijn management heeft gevoerd. De Franse Ivoriaan, die vorig jaar in januari voor 22,5 miljoen euro overkwam van West Ham United, zou Ajax nu een bedrag rond de 35 miljoen euro moeten opleveren.
https://www.vi.nl/pro/hui(...)r-van-de-verandering
Zeg het maar, zouden jullie Haller verpatsen voor zo'n bedrag? (en wellicht een poging wagen bij Brobbey)
Ik ben persoonlijk erg tevreden over Haller maar lees wel veel verschillende meningen en er zijn natuurlijk wel verkopen nodig.
Toch niet helemaal met je eens, Feyenoord creerde met dat overwicht in de eerste helft ook gewoon te weinig, ik had het idee dat Ajax het na de 1-1 nog wel recht zou zetten maar helaas was Berghius niet zo in vorm en liep je weer achter de feiten aan, over de 1-1 zijn de meningen verdeeld maar vanaf die afstand moet Gravenberch die bal er zelf al in schieten, tijd en ruimte genoeg. Dat Dessers die mogelijkheid op de 1-3 verneukt is de reden dat hij bij Feyenoord voetbalt en niet op een hoger niveau maar dan had Feyenoord het misschien wel vol gehouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ajax was echt vrij machteloos voorin en creerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.
Dat Dessers daar een kans mist is jammer, maar dat is n moment. Zelfs al had het 1-3 gestaan had Marciano misschien nog Ajax in de wedstrijd laten komen met die achterlijke blunders.
Dat vind ik eigenlijk niet, alle kansen die Ajax had tot aan de 2-2 kwamen door onnodig gegrabbel van Marciano. Verder kwamen we achterin niet echt in de problemen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch niet helemaal met je eens, Feyenoord creerde met dat overwicht in de eerste helft ook gewoon te weinig, ik had het idee dat Ajax het na de 1-1 nog wel recht zou zetten maar helaas was Berghius niet zo in vorm en liep je weer achter de feiten aan, over de 1-1 zijn de meningen verdeeld maar vanaf die afstand moet Gravenberch die bal er zelf al in schieten, tijd en ruimte genoeg. Dat Dessers die mogelijkheid op de 1-3 verneukt is de reden dat hij bij Feyenoord voetbalt en niet op een hoger niveau maar dan had Feyenoord het misschien wel vol gehouden.
De 2-2 had de keeper wel moeten hebben maar dat was natuurlijk niet de enige kans die Ajax kreeg in de 2e helft.
prima spits maar 35 is ook een prima bedrag, Bergwijn en Brobbey er voor halenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
Behalve Gravenberch, worden ook Sbastien Haller en Antony al langere tijd gelinkt aan clubs, die bereid zijn om ver te gaan. Zo meldden Italiaanse media afgelopen week nog dat Internazionale zijn zinnen had gezet op Haller en al een gesprek met zijn management heeft gevoerd. De Franse Ivoriaan, die vorig jaar in januari voor 22,5 miljoen euro overkwam van West Ham United, zou Ajax nu een bedrag rond de 35 miljoen euro moeten opleveren.
https://www.vi.nl/pro/hui(...)r-van-de-verandering
Zeg het maar, zouden jullie Haller verpatsen voor zo'n bedrag? (en wellicht een poging wagen bij Brobbey)
Ik ben persoonlijk erg tevreden over Haller maar lees wel veel verschillende meningen en er zijn natuurlijk wel verkopen nodig.
Nee zeer weinig, de nutteloze Danilo gaat ook weg. (althans tot Jong, daaronder heb ik te weinig zicht op maar die zijn sowieso nog niet klaar anders zouden ze wel meer minuten in Jong krijgen lijkt mij)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Na verkoop Haller moeten moeten jullie 2 of 3 nieuwe spitsen halen? Of zit er wat achter in de jeugd?
Ik ben nog altijd gecharmeerd van Origi maar die zal wel in de PL blijven of zelfs bij Liverpool nog meer zitvlees krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee zeer weinig, de nutteloze Danilo gaat ook weg. (althans tot Jong, daaronder heb ik te weinig zicht op maar die zijn sowieso nog niet klaar anders zouden ze wel meer minuten in Jong krijgen lijkt mij)
Milan las ik maar geen idee hoe concreet dat is. Zal wel onhaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd gecharmeerd van Origi maar die zal wel in de PL blijven of zelfs bij Liverpool nog meer zitvlees krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |