Hoe was je buurvrouw?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week tuinstoelen in de voortuin.
Verschrikkelijkquote:Op zondag 20 maart 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week tuinstoelen in de voortuin.
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken terug weer voor het eerst dit jaar gebruikt
Alvast even oefenen met het uitroepen van het woordje “KUT”quote:Op zondag 20 maart 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snel wat blikken Schultenbräu halen.
Ik heb geen buurvrouwquote:Op zondag 20 maart 2022 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alvast even oefenen met het uitroepen van het woordje “KUT”
Geef me alle specs van dit specimen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Dan moet hij waarschijnlijk lachenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KUT naar de drugsverslaafde buurman roepen.
Dyson V15quote:Op zondag 20 maart 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef me alle specs van dit specimen.
Die is verhuisdquote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KUT naar de drugsverslaafde buurman roepen.
Denk dat kurwa beter werkt danquote:Op zondag 20 maart 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon naar voorbijgangers roepen
Heb je tijdens zijn verhuisdag vrolijke muziek gedraaid ?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is verhuisdIk heb nu een normaal exemplaar. Naar het zich laat aanzien
Moest ze de spinnenwebben weghalen?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Ik heb afwisselend door mijn spionnetje staan loeren en vreugdedansjes gedaanquote:Op zondag 20 maart 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je tijdens zijn verhuisdag vrolijke muziek gedraaid ?
Tegen de 30. Aantal jaar in Australië gewoond. Blond. PhD in iets dat ik alweer vergeten ben. Drinkt bier en wijn. Lust kaas.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef me alle specs van dit specimen.
Klinkt als 300 vrouwen die ik op OKcupid heb gezien. Is ze heteroflexible?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen de 30. Aantal jaar in Australië gewoond. Blond. PhD in iets dat ik alweer vergeten ben. Drinkt bier en wijn. Lust kaas.
Klinkt als een wilde sterke vlotte leukerdquote:Op zondag 20 maart 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen de 30. Aantal jaar in Australië gewoond. Blond. PhD in iets dat ik alweer vergeten ben. Drinkt bier en wijn. Lust kaas.
Zitten op okcupid vrouwen met een PhD? Dacht altijd dat dat beetje het dating-afvoerputje was.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als 300 vrouwen die ik op OKcupid heb gezien. Is ze heteroflexible?
Moest ik opzoeken; eet dus dagelijks braadworst maar als ze een oester aangeboden krijgt op een chique feestje dan spuugt ze hem niet met een boers gezicht uit.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als 300 vrouwen die ik op OKcupid heb gezien. Is ze heteroflexible?
Klinkt niet verkeerd.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest ik opzoeken; eet dus dagelijks braadworst maar als ze een oester aangeboden krijgt op een chique feestje dan spuugt ze hem niet met een boers gezicht uit.
O, da’s waar, de PhD’s zitten op Tinderquote:Op zondag 20 maart 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten op okcupid vrouwen met een PhD? Dacht altijd dat dat beetje het dating-afvoerputje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |