Als je dagelijks poep aan een hond te eten geeft blaft hij ook met riekende bek terug dat poep erg lekker is.quote:
Dat zeg uitgerekend jij, de Wandelende Gouden Phallus van KSC?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gediagnosticeerd met een seksverslaving?
Vanaf wanneer wordt het een verslaving?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gediagnosticeerd met een seksverslaving?
Als een vrouw hoi lust je een koekje? zegt en je denkt meteen dat ze wat meer van je wil dan je een koekje aanbieden?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf wanneer wordt het een verslaving?
owquote:Op zondag 20 maart 2022 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een vrouw hoi lust je een koekje? zegt en je denkt meteen dat ze wat meer van je wil dan je een koekje aanbieden?
Ik had laatst ook Bastogne-koekjes gekocht.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een vrouw hoi lust je een koekje? zegt en je denkt meteen dat ze wat meer van je wil dan je een koekje aanbieden?
Dankjequote:Op zondag 20 maart 2022 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:kwiwi is ook wel een slim fruitje.
Van een vrouw?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst ook Bastogne-koekjes gekocht.
Raketgeleerdequote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk trouwens dat Recce de hoogstopgeleide is hier
Die gebruik ik alleen om cheesecake te maken.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst ook Bastogne-koekjes gekocht.
quote:
Veel weten en een brede interesse hebben kan ook juist een gebrek zijn aan IQ, zie Kruger en Dunning.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk trouwens dat Recce de hoogstopgeleide is hier
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel weten en een brede interesse hebben kan ook juist een gebrek zijn aan IQ, zie Kruger en Dunning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |