quote:Op zondag 20 maart 2022 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb op papier erg slimme mensen meegemaakt, maar toch in de praktijk tref ik bijna nooit mensen die praktisch zo snel en doeltreffend denken dan ik. Niet narcistisch bedoelt maar dat meen ik echt.
Als ik ze dan toch eens tref heb ik gelijk enorm respect voor zo’n persoon.
O JA?????quote:Op zondag 20 maart 2022 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo is de dag zomaar weer vrij geruisloos voorbijgeglibberdNog even een half uurtje youtube dan geloof ik het wel weer
Ik zeg het toch.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het Russich volkslied prachtig. Maar dat mag je nu natuurlijk niet meer zeggen
Russen zijn niet het probleem, Putin is het probleem.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het Russisch volkslied prachtig. Maar dat mag je nu natuurlijk niet meer zeggen
Totaal niet mee eens, dan maak je van je hobby je werk en dan ben je de hobby kwijt.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je moet gewoon je passie zoeken en vinden, dan lukt alles
Is ook prachtigquote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het Russisch volkslied prachtig. Maar dat mag je nu natuurlijk niet meer zeggen
Ik zit aan tafel met de rvb/mt van ziekenhuizen, zorg, nucleaire bussiness, hoge school, universiteit, Akzo, diverse technologische bedrijven. Maar slimme gasten maak je zelden meequote:Op zondag 20 maart 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een slimmere sector gaan werken dan, je weet niet wat je ziet af en toe.
Dat je nog niet aan @4EverBlackEyed hebt gevraagd of ze Kazachstaans isquote:Op zondag 20 maart 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Het volkslied van Kazachstan heeft ook wel wat, niet dat je dat nu zo vaak zult horen, die hebben allemaal slecht zicht en te korte beentjes om goed te kunnen sporten.
Snel die valse hond een nekschot geven en het volk en zijn prachtige cultuur verwelkomen in de vaart der volkeren, mijn hart trekt sowieso meer naar oost dan naar west.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg er nu toch een raar gevoel bij![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je nog niet aan @:4everblackeyed hebt gevraagd of ze Kazachstaans is
Het mijne vooral naar het EIGEN LAND, HET VADERLAND... HET SCHONE, MAGISTRALE, OVERHEERLIJKE NEDERLANDquote:Op zondag 20 maart 2022 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel die valse hond een nekschot geven en het volk en zijn prachtige cultuur verwelkomen in de vaart der volkeren, mijn hart trekt sowieso meer naar oost dan naar west.
Niet Polen?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het mijne vooral naar het EIGEN LAND, HET VADERLAND... HET SCHONE, MAGISTRALE, OVERHEERLIJKE NEDERLAND
Ja, mijn kompas heeft ook wel een afwijking die kant opquote:Op zondag 20 maart 2022 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel die valse hond een nekschot geven en het volk en zijn prachtige cultuur verwelkomen in de vaart der volkeren, mijn hart trekt sowieso meer naar oost dan naar west.
thierry is een nep-patriot en libertarier... automatisch nep-patriotten.quote:
ookquote:Op zondag 20 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hart trekt niet naar de zuidelijke Nederlanden? Dat rijke Roomse Vlaanderen?
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |