Al vind ik döner meestal lekkerder, in shoarma zitten soms van die taaie stukkenquote:
"Shoarma" in Nederland is dan ook van taai vies verreke wat best ironisch op zichzelf isquote:Op zondag 20 maart 2022 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al vind ik döner meestal lekkerder, in shoarma zitten soms van die taaie stukken
Was de kip gaar?quote:
Watquote:Op zondag 20 maart 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Shoarma" in Nederland is dan ook van taai vies verreke wat best ironisch op zichzelf is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wie zou de Foqueviller met de hoogste opleiding zijn? Ik niet; ben slechts een HBO-klantjequote:Op zondag 20 maart 2022 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zulke slimme woordgrapjes maken hoor, dat is voor het hoogopgeleide dorpje even verderop, Cerveauville.
Is een Nederlands dingetje, is een stuk goedkoper en wij zijn gewend aan de weeīge smaak van varkie.quote:
Los?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie zou de Foqueviller met de hoogste opleiding zijn? Ik niet; ben slechts een HBO-klantje
DrFlash denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie zou de Foqueviller met de hoogste opleiding zijn? Ik niet; ben slechts een HBO-klantje
Bakkes joh loempn kuusquote:Op zondag 20 maart 2022 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het komt er alleen niet uit bij je.
Gaat het over slim of over opleiding?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:kwiwi is ook wel een slim fruitje.
Ik heb mijn studie niet eens helemaal afgemaakt dus neen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat bent hoor
Nou ja, de vraag was inderdaad wie de hoogste opleiding heeft. Maar Kwiwi heeft pas nog een opleiding afgerond, toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het over slim of over opleiding?
ehh hoe heb je dan in hemelsnaam als Neuroloog gewerkt, Of waren dat stages??quote:Op zondag 20 maart 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn studie niet eens helemaal afgemaakt dus neen.
Etto heeft toch Geschiedenis gestudeerd?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag was inderdaad wie de hoogste opleiding heeft. Maar Kwiwi heeft pas nog een opleiding afgerond, toch?
Ammelniewaorjongquote:Op zondag 20 maart 2022 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ehh hoe heb je dan in hemelsnaam als Neuroloog gewerkt, Of waren dat stages??
Coschappen noemen we die.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ehh hoe heb je dan in hemelsnaam als Neuroloog gewerkt, Of waren dat stages??
O ja ik heb ook een MBO 2 niveau Postbezorgingscertificaat..quote:Op zondag 20 maart 2022 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Laatste opleiding die ik heb gedaan is Nima Communicatie en een paar Google Analytics-certificaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |