quote:Op zondag 20 maart 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest ik opzoeken; eet dus dagelijks braadworst maar als ze een oester aangeboden krijgt op een chique feestje dan spuugt ze hem niet met een boers gezicht uit.
Ik was in de war met Badoo volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, da’s waar, de PhD’s zitten op Tinder
Ik kan ze niet uit elkaar houden hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was in de war met Badoo volgens mij
Op zo eentje raakte ik dus ooit hopeloos verliefd.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En als je panseksueel bent lust je ook vrolijk gestreepte eenhoorns van de bbq.
Nou ben vrij snel de tel kwijt geraaktquote:Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel doden vielen er deze aflevering?
Was het wederzijds?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zo eentje raakte ik dus ooit hopeloos verliefd.
Bekende van me was aan het klagen dat er weinig hotelkamers zijn met 1 bed die je met 3 personen kunt boeken.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En als je panseksueel bent lust je ook vrolijk gestreepte eenhoorns van de bbq.
Heb je de Red Wedding al gezienquote:Op zondag 20 maart 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ben vrij snel de tel kwijt geraakt
Loop ik ook vaak tegenaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bekende van me was aan het klagen dat er weinig hotelkamers zijn met 1 bed die je met 3 personen kunt boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee geloof ik nietquote:Op zondag 20 maart 2022 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je de Red Wedding al gezien
Hoezo?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan alsnog vrij kansloos.
Dan zou ze hier wel zo rondspringen lijkt mequote:Op zondag 20 maart 2022 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je de Red Wedding al gezien
Ja kan het niet zo goed uitleggen maar dat werkt niet of zo, alsof je maar een half koekje mag en kunt opeten terwijl je zin hebt in een hele.quote:
Zou je dat ook hebben met iemand die biseksueel is dan?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan het niet zo goed uitleggen maar dat werkt niet of zo, alsof je maar een half koekje mag en kunt opeten terwijl je zin hebt in een hele.
Misschien wel, dat weet ik eerlijk gezegd niet, denk het wel moet ik toegeven.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je dat ook hebben met iemand die biseksueel is dan?
Eens, daarna zakt het in. Toen waren de boeken opquote:Op zondag 20 maart 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seizoen drie en vier zijn het sterkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |