Dat heb ik ook net gemist , ben nu een stuk terug aan het kijkenquote:
Dimi kan vera niet vanwege corona begin deze weekquote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef WARIO14 het volgende:
Denk dat Dimitri en Vera ook nog komt , want Dimitri staat niet in de opstelling van zijn voetbalploeg
Vera heeft coronaquote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef WARIO14 het volgende:
Denk dat Dimitri en Vera ook nog komt , want Dimitri staat niet in de opstelling van zijn voetbalploeg
Wat zei zeeeeeeee ??? @@@@quote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef Kinga het volgende:
Kitty geeft ff een steek onder water naar egoist Grace.
Ze heef een uur geleden al op de streams geroepen dat ze hoopt op een sponsor voor vakantiequote:Op zondag 20 maart 2022 15:35 schreef Koos1958 het volgende:
Zal kitty dit doen bij salar en nouchine om iets te gaan krijgen van ze na bb
Maar Kitty laat als enigste heel veel los van het spel en voor Salar en Nouch is dat heel goed. Snap Julia en Hanne dan ook nietquote:
Ik geef Dimmi en Vera groot gelijkquote:Op zondag 20 maart 2022 15:37 schreef puzziepie het volgende:
Klitty heeft geen contact met Dimmi en Vera
Dimmi is een backstabber, dat Vera überhaupt nog wat met hem heeft vind ik al engquote:
Was tegen Salar en Nouchine.. vooral Nouchine, dat het prima is dat ze mensen zielig vindt etc maar ze moet aan zichzelf denken, doen anderen ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat zei ze precies want ik zat net op de andere stream
Goh wat gek eerst zei ze nog dat ze met dimi via de app contact had gehad. En logisch he dat vera niets van haar wil weten na wat ze allemaal geroepen heeft over ze. En net nog deed tegen salar en kristof.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:37 schreef puzziepie het volgende:
Klitty heeft geen contact met Dimmi en Vera
ja hallo, en deze dan ?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:28 schreef Kinga het volgende:
Kitty geeft ff een steek onder water naar egoist Grace.
Het is een spel hé? Vaak na BB is dat niet meer zo aan de orde, maar aan Dimmi en Vera mis je nietsquote:Op zondag 20 maart 2022 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh wat gek eerst zei ze nog dat ze met dimi via de app contact had gehad. En logisch he dat vera niets van haar wil weten na wat ze allemaal geroepen heeft over ze. En net nog deed tegen salar en kristof.
Oh excuusquote:Op zondag 20 maart 2022 15:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Was tegen Salar en Nouchine.. vooral Nouchine, dat het prima is dat ze mensen zielig vindt etc maar ze moet aan zichzelf denken, doen anderen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |