abonnement Unibet Coolblue
pi_204149269
Zojuist zat ik naast mijn dochter van 5 die heel relaxed bezig was met diamond painting. Bij mij groeide hierdoor het idee om eens rond te kijken voor diamond painting voor volwassenen. Ik kom wel wat sites tegen, waaronder ook wel wat misleidende. Daar plaatsen ze een foto van 100x50 cm boven een driezits bank en doen zo, alsof ie zo groot is. Gebruikers geven aan dat het frame van de painting aan de buitenkant gemeten idd 100x50 is maar de painting zelf een stukje kleiner.

Ik vroeg me af of hier op Fok mensen zijn met ervaring met diamond painting voor volwassenen, maar ook met bepaalde sites om het te bestellen.
Zie ook dat er ronde steentjes zijn, maar ook vierkante en dat er verschil is daardoor in resultaat.

Ik hoor graag jullie ervaringen met diamond painting.
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 11:49:12 #2
388664 crew  Dotteke
pi_204149808
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 11:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zojuist zat ik naast mijn dochter van 5 die heel relaxed bezig was met diamond painting. Bij mij groeide hierdoor het idee om eens rond te kijken voor diamond painting voor volwassenen. Ik kom wel wat sites tegen, waaronder ook wel wat misleidende. Daar plaatsen ze een foto van 100x50 cm boven een driezits bank en doen zo, alsof ie zo groot is. Gebruikers geven aan dat het frame van de painting aan de buitenkant gemeten idd 100x50 is maar de painting zelf een stukje kleiner.

Ik vroeg me af of hier op Fok mensen zijn met ervaring met diamond painting voor volwassenen, maar ook met bepaalde sites om het te bestellen.
Zie ook dat er ronde steentjes zijn, maar ook vierkante en dat er verschil is daardoor in resultaat.

Ik hoor graag jullie ervaringen met diamond painting.
Hey Scharrel, het is er wel voor volwassenen, een kennis van mij doet het al tijden die is er echt helemaal aan verslaafd.
Zelf heb ik er geen verstand van maar ik hoop dat er hier wat zitten die het ook doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204150617
Hier zijn meer mensen die het doen

CRE / Diamant schilderen
pi_204158781
De action verkoopt ze ook. Zijn niet duur daar. Leuk om het eens mee te proberen om te kijken of het bevalt voor je een grote dure koopt.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_204164872
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef valentijn101 het volgende:
De action verkoopt ze ook. Zijn niet duur daar. Leuk om het eens mee te proberen om te kijken of het bevalt voor je een grote dure koopt.
Thanks! Dat zijn nog best grote paintings voor weinig geld. Zal ook wel enigzins aan de kwaliteit liggen, maar het is inderdaad mooi om mee te beginnen en te kijken of het wat is. Want 40x60 voor 5 euro is prima te doen idd.
Vici, Vidi, Veni!
pi_204164934
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef valentijn101 het volgende:
De action verkoopt ze ook. Zijn niet duur daar. Leuk om het eens mee te proberen om te kijken of het bevalt voor je een grote dure koopt.
Die van de action is wel met ronde steentjes…
En ik concludeerde al snel dat ik vierkant mooier vind.

Toch de overweging waard als je meteen een hele grote wil doen :)
Het is genoeg werk om er laten blij mee te willen zijn.

Wellicht is een kleinere als proef. Geen slecht idee :)
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 08:12:39 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_204165003
Bij ali hebben ze er heeeel veel zie ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204170626
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
Die van de action is wel met ronde steentjes…
En ik concludeerde al snel dat ik vierkant mooier vind.

Toch de overweging waard als je meteen een hele grote wil doen :)
Het is genoeg werk om er laten blij mee te willen zijn.

Wellicht is een kleinere als proef. Geen slecht idee :)
Ik heb ooit een kleintje als proef gedaan. Uiteindelijk zaten er meer steentjes op mijn katten als op de folie :') _O- Diamontpainting is dus niet zo mijn ding :R
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_204170794
Bij de action een pandabeer met werldbol gehaald (althans laten halen, aangezien ik niet naar buiten mag :P )

Vanavond eens wat tijd voor maken denk ik
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 17:54:17 #10
388664 crew  Dotteke
pi_204171003
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Bij de action een pandabeer met werldbol gehaald (althans laten halen, aangezien ik niet naar buiten mag :P )

Vanavond eens wat tijd voor maken denk ik
Het schijnt ontspannend werken te zijn, ik ben benieuwd?
Heb je corona?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204172012
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het schijnt ontspannend werken te zijn, ik ben benieuwd?
Heb je corona?
Ja ik ben ook heel benieuwd...toen het binnen was, dacht ik wel van: oh wow...wat een hoop steentjes haha.
Ja corona idd. Weinig klachten, maar ja je mag officieel niks meer. Thuis werken en gamen...dan is dit wel even een leuke afwisseling...denk ik :)
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 20:02:12 #12
388664 crew  Dotteke
pi_204172617
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 19:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja ik ben ook heel benieuwd...toen het binnen was, dacht ik wel van: oh wow...wat een hoop steentjes haha.
Ja corona idd. Weinig klachten, maar ja je mag officieel niks meer. Thuis werken en gamen...dan is dit wel even een leuke afwisseling...denk ik :)
Ik heb het wel eens bij een kennis gezien. Zijn inderdaad heel veel kleine steentjes. Maar het resultaat is wel mooi.
Gelukkig maar dat je weinig klachten hebt. Hopelijk heb je een leuke bezigheid erbij gevonden. Succes ben benieuwd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204174575
Nou de eerste 1,5 uur zitten er in...gezien het deel wat ik gedaan heb en wat ik nog moet...gok ik nog ongeveer 24 uur te spenderen. Het is vooral leuk als je tussen veel verschillende kleuren moet switchen. Dan zie je echt de tekening ontstaan. Ik zal wss niet van het ene project gelijk door gaan naar het andere, zo verslavend is het voor mij niet, maar het is zeker wel iets wat ik af en toe ga doen. Zal zeker mijn ogen open houden voor nieuwe toffe projecten na deze.

Het is vooral heerlijk verstand op 0, muziek op mijn oren en lekker bezig zijn zonder iets van de wereld mee te krijgen
Vici, Vidi, Veni!
pi_204177249
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 22:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Nou de eerste 1,5 uur zitten er in...gezien het deel wat ik gedaan heb en wat ik nog moet...gok ik nog ongeveer 24 uur te spenderen. Het is vooral leuk als je tussen veel verschillende kleuren moet switchen. Dan zie je echt de tekening ontstaan. Ik zal wss niet van het ene project gelijk door gaan naar het andere, zo verslavend is het voor mij niet, maar het is zeker wel iets wat ik af en toe ga doen. Zal zeker mijn ogen open houden voor nieuwe toffe projecten na deze.

Het is vooral heerlijk verstand op 0, muziek op mijn oren en lekker bezig zijn zonder iets van de wereld mee te krijgen
vooral dat... gewoon even ontspannen.
verslaving durf ik het hier ook niet te noemen.. maar het is net een beetje als met legpuzzels..
je gaat toch steeds weer even een klein stukje doen en voor je het weet ligt er weer een heel stuk bij.
pi_204180527
Ik vind het vooral heel erg fijn om te ontspannen. Ben begonnen toen ik pas geleden veel stress had dus daar helpt het voor mij wel voor.
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 07:17:53 #16
388664 crew  Dotteke
pi_204257898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:37 schreef Allthesingleladies het volgende:
Ik vind het vooral heel erg fijn om te ontspannen. Ben begonnen toen ik pas geleden veel stress had dus daar helpt het voor mij wel voor.
Ik heb dat wel vaker gehoord dat het zo ontspannend zou zijn inderdaad.
Fijn dat het voor jou ook dat effect had.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 09:20:02 #17
388664 crew  Dotteke
pi_205134240
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 11:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zojuist zat ik naast mijn dochter van 5 die heel relaxed bezig was met diamond painting. Bij mij groeide hierdoor het idee om eens rond te kijken voor diamond painting voor volwassenen. Ik kom wel wat sites tegen, waaronder ook wel wat misleidende. Daar plaatsen ze een foto van 100x50 cm boven een driezits bank en doen zo, alsof ie zo groot is. Gebruikers geven aan dat het frame van de painting aan de buitenkant gemeten idd 100x50 is maar de painting zelf een stukje kleiner.

Ik vroeg me af of hier op Fok mensen zijn met ervaring met diamond painting voor volwassenen, maar ook met bepaalde sites om het te bestellen.
Zie ook dat er ronde steentjes zijn, maar ook vierkante en dat er verschil is daardoor in resultaat.

Ik hoor graag jullie ervaringen met diamond painting.
Heb je al iets gevonden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205141467
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb je al iets gevonden?
Ooh dat zeker en ook aan begonnen en toen zat er 12 uur in....en was ik het beu....het is wel wat te veel werk voor mij voor het resultaat...je krijgt wel waar voor je geld dat wel haha
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 06:21:20 #19
388664 crew  Dotteke
pi_205143922
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 21:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ooh dat zeker en ook aan begonnen en toen zat er 12 uur in....en was ik het beu....het is wel wat te veel werk voor mij voor het resultaat...je krijgt wel waar voor je geld dat wel haha
O jee. Zolang? Wil Je het dan in een keer afhebben?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')