abonnement Unibet Coolblue
pi_204229239
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 09:33 schreef fathank het volgende:

[..]
Badr is gewoon oud geworden. Vroeger woog ie 20, misschien wel 30 kg minder. Al die extra massa + z'n leeftijd heeft z'n explosiviteit gereduceerd tot praktisch 0. En als je je nooit gefocust hebt op een fatsoenlijke verdediging dan ga je dat op je 36e ook niet meer onder de knie krijgen.
Zn kin is altijd al twijfelachtig geweest. Nu heeft hij de cardio niet meer om zn verdediging op orde te houden, ,zelf uit te delen en zn power is minder. Hij heeft ook niet altijd geleefd voor de sport en dat weegt nu ook mee.
Hij is gewoon te oud om vol mee te kunnen blijven draaien.
pi_204230754
Lijkt me een domme zet van Glory om een jonge opkomende vechter met veel potentiele fans onder de bus te gooien ten faveure van een oude, versleten vechter die zijn laatste partijen allemaal verloren heeft. Glory heeft zijn dagen gehad, misschien nog een paar stuiptrekken, maar dan is het afgelopen. Verhoeven gaat ook niet lang meer mee, en er zijn gewoon geen toonaangevende vechters die in het gat van Verhoeven/Hari/Saddik/Overeem etc kunnen stappen. Of ze zijn er wel, maar hebben nog te lang te gaan om die stap echt te kunnen maken.
pi_204231508
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nou, dan is dat gratis event voor gedupeerden ook een kansloos gebeuren. Hari tegen Overeem dan maar? Voor de bejaarde fans vast leuk.
En Rico dan de volgende Glory?
Ik dacht dat het plan Glory was om bij het volgende evenement Rico te laten vechten tegen Overeem.
pi_204237168
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Voorheen had hij zijn tegenstanders al neer voor ze aan zo'n actie toe kwamen. Niet alleen zijn verdediging is matig, hij slaat ook gewoon niet meer zo hard en effectief als voorheen.

Het is gewoon over, maar er wordt nog voor betaald door agressieve Marokkaantjes en 'vroeger was alles beter'-fans en dus gaan Glory en Hari er mee door.

Of misschien blijkt nu wel dat hij nooit zo goed was als iedereen roept. Net als die geweldige tegenstanders van toen. Misschien is de sport wel geëvolueerd in iets waar Hari niet in mee kan.
Ik denk dat een Overeem, schilt en Badr in hun prime glory wel je hard zouden domineren tbh
Faka G
pi_204237200
Wel mooi dat glory nu ineens respect zo hoog in het vaandel heeft staan dat ze een vechter die toevallig één van hun paradepaardjes voor de tweede keer aan het verslaan was en moeilijk te beschuldigen is van die rellen zo plotseling kan ontslaan terwijl diezelfde tegenstander nou zelf ook niet altijd de sportiefste vechter is geweest met z'n natrappen van tegenstanders en zijn veroordelingen.
Als je zo veel om respect zou geven zou je zo iemand ook geen podium moeten geven. Dat ze niet in zee willen met de Nederlandse doping autoriteiten is nou ook niet echt een heel respect- een eervolle beslissing.
Faka G
pi_204237527
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 03:03 schreef Atta-boy het volgende:

[..]
Ik denk dat een Overeem, schilt en Badr in hun prime glory wel je hard zouden domineren tbh
Dan hoor jij tot die groep fans die het verleden idealiseert. Ik geloof daar helemaal niks van.
pi_204239169
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 03:15 schreef Atta-boy het volgende:
Wel mooi dat glory nu ineens respect zo hoog in het vaandel heeft staan dat ze een vechter die toevallig één van hun paradepaardjes voor de tweede keer aan het verslaan was en moeilijk te beschuldigen is van die rellen zo plotseling kan ontslaan terwijl diezelfde tegenstander nou zelf ook niet altijd de sportiefste vechter is geweest met z'n natrappen van tegenstanders en zijn veroordelingen.
Als je zo veel om respect zou geven zou je zo iemand ook geen podium moeten geven. Dat ze niet in zee willen met de Nederlandse doping autoriteiten is nou ook niet echt een heel respect- een eervolle beslissing.
Doping en strafbladen van vechters hebben ze geen probleem mee, maar owee als bezoekers zich niet aan de regeltjes houden en zij ze niet in het gareel kunnen houden.
pi_204239559
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 08:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dan hoor jij tot die groep fans die het verleden idealiseert. Ik geloof daar helemaal niks van.
Denk dat dat wel mee valt. Badr is zoals je in zijn laatste gevechten kon zien duidelijk over zijn prime heen en was in beide partijen tegen Rico de bovenliggende partij. Badr is geen schim meer van wat het geweest is imo. En destijds had je een Overeem aan het paardenvlees en een gigant van een Sem schilt die gewoon zo sterk waren dat ze die partijen vrij gemakkelijk zouden winnen tegen de vechters van nu denk ik.
Denk eerder dat je het kickboxen van nu overschat.
Denk dat de meeste mensen naar het MMA gaan en de UFC het hoogst haalbare is waar dat vroeger de K1 was
Faka G
pi_204239588
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 08:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dan hoor jij tot die groep fans die het verleden idealiseert. Ik geloof daar helemaal niks van.
Ik denk wel dat 'n Badr op z'n top en in topvorm zou winnen van Rico. Je zag nu al dat Rico het vrij moeilijk had met Hari. Hari was toen echt wel minder dan in z'n gloriedagen, terwijl Rico op en top geprepareerd was voor het gevecht en nu wel zo ongeveer op z'n top moet zitten.
pi_204239636
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:39 schreef Atta-boy het volgende:

[..]
Denk dat dat wel mee valt. Badr is zoals je in zijn laatste gevechten kon zien duidelijk over zijn prime heen en was in beide partijen tegen Rico de bovenliggende partij. Badr is geen schim meer van wat het geweest is imo. En destijds had je een Overeem aan het paardenvlees en een gigant van een Sem schilt die gewoon zo sterk waren dat ze die partijen vrij gemakkelijk zouden winnen tegen de vechters van nu denk ik.
Denk eerder dat je het kickboxen van nu overschat.
Denk dat de meeste mensen naar het MMA gaan en de UFC het hoogst haalbare is waar dat vroeger de K1 was
Destijds zat ook iedereen fulltime aan allerlei middelen. Het zegt me allemaal weinig.
pi_204239656
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Destijds zat ook iedereen fulltime aan allerlei middelen. Het zegt me allemaal weinig.
En glory wil nu niet met de doping autoriteit in zee omdat? :+
Faka G
pi_204239976
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:53 schreef Atta-boy het volgende:

[..]
En glory wil nu niet met de doping autoriteit in zee omdat? :+
Omdat Glory maar wat graag vasthoudt aan diezelfde oude garde die alleen nog maar op enigszins acceptabel niveau kan blijven als ze blijven gebruiken.

Het is een sneu zooitje oude mannen aan het worden.
  zondag 27 maart 2022 @ 18:28:03 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204242101
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:53 schreef Atta-boy het volgende:

[..]
En glory wil nu niet met de doping autoriteit in zee omdat? :+
omdat grote namen in het verleden positief getest hebben en toen konden ze niks meer verdienen.
pi_204246326
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Omdat Glory maar wat graag vasthoudt aan diezelfde oude garde die alleen nog maar op enigszins acceptabel niveau kan blijven als ze blijven gebruiken.

Het is een sneu zooitje oude mannen aan het worden.
Dat het een sneu zooitje aan het worden is is ook juist mijn punt.
Doping gebruikende sporters een hand boven het hoofd houden. Sporters met connecties met criminelen, veroordelingen en natrappen en dat soort dingen zijn welkom en blijven vereerd worden maar als iemand een iets minder net statement op Instagram zet en het daarna al nuanceert dan is het helemaal fout en word ie meteen weggestuurd.
Hoop dat ze het eea anders gaan regelen bij glory en anders zal alles wel naar one of een andere organisatie gaan denk ik.
Faka G
pi_204249769
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Lijkt me een domme zet van Glory om een jonge opkomende vechter met veel potentiele fans onder de bus te gooien ten faveure van een oude, versleten vechter die zijn laatste partijen allemaal verloren heeft. Glory heeft zijn dagen gehad, misschien nog een paar stuiptrekken, maar dan is het afgelopen. Verhoeven gaat ook niet lang meer mee, en er zijn gewoon geen toonaangevende vechters die in het gat van Verhoeven/Hari/Saddik/Overeem etc kunnen stappen. Of ze zijn er wel, maar hebben nog te lang te gaan om die stap echt te kunnen maken.
Eerlijk gezegd snap ik wel dat Glory een probleem heeft wanneer het over hooligans gaat. Klinkt leuk een 3e Hari vs Wrzosek, maar geheid dat er dan geen 300 poolse hooligans maar veel meer zullen zijn. Plus wat er dan wel niet van andere clubs aan hooligans bij komt want kans op lekker matpartijtje. Dat gaat enorm uit de klauwen lopen. Ook qua kosten om dit te beveiligen.
  maandag 28 maart 2022 @ 10:52:46 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204249780
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 10:51 schreef roninho het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd snap ik wel dat Glory een probleem heeft wanneer het over hooligans gaat. Klinkt leuk een 3e Hari vs Wrzosek, maar geheid dat er dan geen 300 poolse hooligans maar veel meer zullen zijn. Plus wat er dan wel niet van andere clubs aan hooligans bij komt want kans op lekker matpartijtje. Dat gaat enorm uit de klauwen lopen. Ook qua kosten om dit te beveiligen.
Dat is wel weer zo ja, je kan die Wrzosek eigenlijk nooit meer in Amsterdam laten vechten. En ook een burgemeester van Arnhem zal er geen zin in hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204249806
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 03:15 schreef Atta-boy het volgende:
Wel mooi dat glory nu ineens respect zo hoog in het vaandel heeft staan dat ze een vechter die toevallig één van hun paradepaardjes voor de tweede keer aan het verslaan was en moeilijk te beschuldigen is van die rellen zo plotseling kan ontslaan terwijl diezelfde tegenstander nou zelf ook niet altijd de sportiefste vechter is geweest met z'n natrappen van tegenstanders en zijn veroordelingen.
Als je zo veel om respect zou geven zou je zo iemand ook geen podium moeten geven. Dat ze niet in zee willen met de Nederlandse doping autoriteiten is nou ook niet echt een heel respect- een eervolle beslissing.
Volgens mij heeft dit niets met respect te maken, maar gewoon met een enorme uitdaging het stadion veilig te houden. Nu zijn het 300 hooligans, na dit gevecht is het volgende keer zo het dubbele. Al zet je er 600 beveiligers bij dan is het nog 1 tegen 1 en die polen willen het gevecht wel aangaan. De volgende fight card waar Wrzosek op staat zit gewoon vol met hooligans, ongeacht of het tegen Hari is of niet, en die gasten komen voor het gevecht buiten de ring ipv in de ring.
pi_204250014
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 10:55 schreef roninho het volgende:

[..]
Volgens mij heeft dit niets met respect te maken, maar gewoon met een enorme uitdaging het stadion veilig te houden. Nu zijn het 300 hooligans, na dit gevecht is het volgende keer zo het dubbele. Al zet je er 600 beveiligers bij dan is het nog 1 tegen 1 en die polen willen het gevecht wel aangaan. De volgende fight card waar Wrzosek op staat zit gewoon vol met hooligans, ongeacht of het tegen Hari is of niet, en die gasten komen voor het gevecht buiten de ring ipv in de ring.
Volgens glory ging het wel om respect.
Een volgende kaart met Wrzosek komt ook niet meer omdat ie ontslagen is omdat zijn fans zich misdroegen.
Verder eens hoor, hooligans horen idd niet thuis bij zo'n event.
Faka G
pi_204251578
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 10:55 schreef roninho het volgende:

[..]
Volgens mij heeft dit niets met respect te maken, maar gewoon met een enorme uitdaging het stadion veilig te houden. Nu zijn het 300 hooligans, na dit gevecht is het volgende keer zo het dubbele. Al zet je er 600 beveiligers bij dan is het nog 1 tegen 1 en die polen willen het gevecht wel aangaan. De volgende fight card waar Wrzosek op staat zit gewoon vol met hooligans, ongeacht of het tegen Hari is of niet, en die gasten komen voor het gevecht buiten de ring ipv in de ring.
Tenzij Wrzosek bij een andere bond in de VS gaat vechten. Dan zal het wel meevallen met de hooligans die komen.
pi_204252715
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 14:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Tenzij Wrzosek bij een andere bond in de VS gaat vechten. Dan zal het wel meevallen met de hooligans die komen.
Kickboksen leeft toch totaal niet in de VS?
  maandag 28 maart 2022 @ 17:52:55 #71
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204253366
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 16:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Kickboksen leeft toch totaal niet in de VS?
geloof bij bellator
pi_204253393
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 17:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]
geloof bij bellator
Maar ook populair? Ik lees er eigenlijk nooit wat over, is vooral mma en boksen wat de klok slaat in de VS
  maandag 28 maart 2022 @ 18:27:19 #73
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204253655
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 17:57 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Maar ook populair? Ik lees er eigenlijk nooit wat over, is vooral mma en boksen wat de klok slaat in de VS
wel een NL champ
https://en.wikipedia.org/wiki/Denise_Kielholtz
pi_204253715
quote:
Laatste kickboks wedstrijd in 2017 en daarna MMA. Laatste Bellator kickboks evenement lijkt ook in 2017 te zijn geweest (en was in Europa)
pi_204254634
quote:
Zo pak je de Badr Army aan. :Y
pi_204256887
quote:
Dat steenkolen Engels doet pijn aan mijn ogen.
pi_204257150
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dat steenkolen Engels doet pijn aan mijn ogen.
Is automatische vertaling volgens mij, linksonderaan de pagina kan je Nederlands selecteren.
pi_204260135
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 03:03 schreef Atta-boy het volgende:

[..]
Ik denk dat een Overeem, schilt en Badr in hun prime glory wel je hard zouden domineren tbh
Ik denk dat de steroiden verkoop dan een enorme stijging zou meemaken :') fopsport
pi_204263040
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 23:20 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is automatische vertaling volgens mij, linksonderaan de pagina kan je Nederlands selecteren.
Aha, niet gezien, en ik benaderde de site vanuit het VK, dat zal het zijn.
pi_204368475
En hier moeten we het als ppv-kaart-koper mee doen als genoegdoening: ;(

Beste GLORY 80 klant,

GLORY is verheugd aan te kondigen dat het GLORY 80 Studio evenement, exclusief gratis beschikbaar voor GLORY 80-klanten, zal plaatsvinden op zaterdag 14 mei om 15:00 CET.

De vechtkaart van topklasse bevat drie spannende gevechten:

- het langverwachte GLORY Lightweight Championship gevecht tussen GLORY Champion
Tyjani Beztati (21-4, 7 KO) en #1 contender Josh Jauncey (31-10, 15 KO)
- de explosieve rematch tussen #1 zwaargewicht contender
Antonio Plazibat (20-4, 14 KO) en #8 Tarik Khbabez (47-8-1, 26 KO)
- een clash van zwaargewichten tussen GLORY-nieuwkomers
Rhys Brudenell (15-1, 12 KO) en Tariq Osaro (19-1-1, 8 KO)

Het GLORY 80 Studio evenement zal plaatsvinden zonder live publiek. Elke GLORY 80-klant krijgt gratis toegang om het evenement op gloryfights.com te bekijken. Het evenement is beschikbaar om terug te kijken tot 7 dagen na het evenement.

Wij danken u voor uw voortdurende steun.

GLORY Kickboxing
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_204400813
Man man man. Rico heeft celebrity boksen uit de mottenballen gehaald en gaat zelf in oktober vechten waarbij de titel niet op het spel staat? Dirk Kuyt ? Wtf, wat is dit voor shit. En lekker voor Cees, die wordt er ook niet jonger op.
Hallo
pi_204400830
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 07:35 schreef Sangha het volgende:
En hier moeten we het als ppv-kaart-koper mee doen als genoegdoening: ;(

Beste GLORY 80 klant,

GLORY is verheugd aan te kondigen dat het GLORY 80 Studio evenement, exclusief gratis beschikbaar voor GLORY 80-klanten, zal plaatsvinden op zaterdag 14 mei om 15:00 CET.

De vechtkaart van topklasse bevat drie spannende gevechten:

- het langverwachte GLORY Lightweight Championship gevecht tussen GLORY Champion
Tyjani Beztati (21-4, 7 KO) en #1 contender Josh Jauncey (31-10, 15 KO)
- de explosieve rematch tussen #1 zwaargewicht contender
Antonio Plazibat (20-4, 14 KO) en #8 Tarik Khbabez (47-8-1, 26 KO)
- een clash van zwaargewichten tussen GLORY-nieuwkomers
Rhys Brudenell (15-1, 12 KO) en Tariq Osaro (19-1-1, 8 KO)

Het GLORY 80 Studio evenement zal plaatsvinden zonder live publiek. Elke GLORY 80-klant krijgt gratis toegang om het evenement op gloryfights.com te bekijken. Het evenement is beschikbaar om terug te kijken tot 7 dagen na het evenement.

Wij danken u voor uw voortdurende steun.

GLORY Kickboxing
Ja dit is natuurlijk ook jammer. Had dan in ieder geval een aansprekend gevecht geboekt. Plazibat heeft broodje kebab volledig opgerold dus kun je geen serieus gevecht noemen.
Hallo
  maandag 11 april 2022 @ 07:55:41 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204400927
Wat een aids, Plazigod sloopt die bolle.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 april 2022 @ 08:13:24 #85
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_204401024
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 07:40 schreef Sebbeszweet het volgende:
Man man man. Rico heeft celebrity boksen uit de mottenballen gehaald en gaat zelf in oktober vechten waarbij de titel niet op het spel staat? Dirk Kuyt ? Wtf, wat is dit voor shit. En lekker voor Cees, die wordt er ook niet jonger op.
suf en saai in ahoy.
ga er niet naar kijken
pi_204743334
WE ARE LIVE (?)
  zaterdag 14 mei 2022 @ 15:36:30 #87
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204743502
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
WE ARE LIVE (?)
huh??
pi_204744363
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]
huh??
Scroll een stukje naar boven, is goedmakertje voor de PPV kopers van vorige keer.
pi_204745426
Plazibat is wel een sloper, mooie pot. Ik blijf ook fan van kebab, hij blijft gaan.
Hallo
pi_204800883
quote:
De in de Transvaalbuurt in Amsterdam Oost geboren en getogen Mohammed Boutasaa (22) vecht vrijdag voor het eerst voor One Championship, de grootste kickboks-organisatie ter wereld. Zijn eerste tegenstander is de Georgiër Davit Kiria (34).
quote:
Twaalf jaar geleden is het allemaal begonnen voor de toen 10-jarige Mohammed. Zijn hobby is uitgegroeid tot een carrière met nu al veel prijzen en titels. Zo werd hij drie keer Nederlands kampioen en was hij twee keer de beste van Europa. In 2017 tekende hij zijn eerste professionele contract bij vechtsport organisatie Enfusion. En sinds twee jaar is hij wereldkampioen in de lichtgewicht divisie (67 kg).
pi_204823326
Cees versus Badr in oktober !
Hallo
pi_204823487
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
Cees versus Badr in oktober !
Absurd dat ze Badr nog zo'n affiche geven. Dat verdient hij echt niet meer.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 20:37:21 #94
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204823506
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
Cees versus Badr in oktober !
https://www.ad.nl/vechtsp(...)ory-debuut~a0dfb860/
pi_204823660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Absurd dat ze Badr nog zo'n affiche geven. Dat verdient hij echt niet meer.
Zolang zijn naam geld in het laatje bengt.
pi_204839772
pi_204850183
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel weer aan het paardenvlees zo te zien
Hallo
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:29:22 #99
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204852688
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:01 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Hij is wel weer aan het paardenvlees zo te zien
:D Glory zonder testen
  woensdag 25 mei 2022 @ 00:16:37 #100
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_204855256
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]
:D Glory zonder testen
Test glory niet? _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')